Dus....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef Gekke_mus het volgende:
Trance??Zijn zeker mooie nummers, diversen van Ferry C en de oudjes van Tiësto en dan hebben we nog minmalistix robert miles..maar ben er verder van genezen, TE commercieël...NOPE Hardcore 2 da Bone 4life!!
Te goed zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
die phynnn track vind ik maar niks voor een ISOS cd
Hey kuthoer! Je bent je pilletje vergeten. Ga maar ergens anders HaQqquuH. Gabber Piet 4 life!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef Gekke_mus het volgende:
Trance??Zijn zeker mooie nummers, diversen van Ferry C en de oudjes van Tiësto en dan hebben we nog minmalistix robert miles..maar ben er verder van genezen, TE commercieël...NOPE Hardcore 2 da Bone 4life!!
Beng beng beng!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hey kuthoer! Je bent je pilletje vergeten. Ga maar ergens anders HaQqquuH. Gabber Piet 4 life!
dat is een opmerking dat past bij iemand die de ISOS cds niet of nauwelijks kent...quote:
Eerlijkheid duur het langstquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:30 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat is een opmerking dat past bij iemand die de ISOS cds niet of nauwelijks kent...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef Gekke_mus het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo, iemand nog een pak slaag?
KOMT IE DAN HE!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef Gekke_mus het volgende:
Deze ISOS kan natuurlijk nooit tippen aan de vorige edities. Daarom vind ik 't ook eigenlijk jammer dat het labeltje ISOS er per se op moet. Kom dan met een nieuwe reeks.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
die phynnn track vind ik maar niks voor een ISOS cd
Hoe smaakte die ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:30 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat is een opmerking dat past bij iemand die de ISOS cds niet of nauwelijks kent...
hmmm dat weet je maar nooit, ik vond persoonlijk deel 3 beter dan 2, dus ik hoop op een goede deel 4, maar ik ben er ook bang van dat deze minder wordquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:55 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Deze ISOS kan natuurlijk nooit tippen aan de vorige edities. Daarom vind ik 't ook eigenlijk jammer dat het labeltje ISOS er per se op moet. Kom dan met een nieuwe reeks.
whaha hardcore is niet commercieel?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef Gekke_mus het volgende:
TE commercieël...NOPE Hardcore 2 da Bone 4life!!
Muil houwe.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef Gekke_mus het volgende:
Dit is een Trancetopic, open maar een eigen topic voor geouwehoer over hardcorenummersquote:
ik heb ze ook binnenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:13 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet binnengehad. Ik wacht af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |