Ja shitje ik heb het niet gered dusquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:51 schreef Kirke het volgende:
Heyyy
Mooi we zijn er weer!
Nog ff over die AnnieMGSchmidt wedstrijd, het moet wel voor 11 maart binnen zijn! Ben erg benieuwd naar jouw versie, Tomek!
geweldig!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:28 schreef Dukhlovi het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet laten mee te doen met de dikkertjedap manie![]()
ik weet nu ook weer waarom ik nooit zing in mn nummers
http://www.ongekendtalent(...)stek.asp?clubid=6096
Dank jequote:
Hoezo zooi?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:33 schreef sbonestroo het volgende:
wat een zooi![]()
http://members.chello.nl/~s.bonestroo/test.mp3
*Kirke/Leine gaat er vanavond naar luisteren, vindt het nu nog een beetje vroeg voor progressieve house*quote:Op woensdag 16 maart 2005 06:10 schreef Forumschorem het volgende:
Mando Diao - Sheepdog (A.S. Remix)
Mando Diao kennen sommigen van jullie wel denk ik. Heb de samples van Acidplanet gehaald vorig jaar ofzo, en er een dikke progressive house track van gemaakt.
I knew itquote:Op woensdag 16 maart 2005 06:43 schreef Kirke het volgende:
Het is gelukt! Ik zit bij de tweede ronde bij de AnnieMG wedstrijd! Nou nog auditie doen zaterdag...
*Kirke/Leine bibbert al bij de gedachte*![]()
Succes zaterdagquote:Op woensdag 16 maart 2005 06:43 schreef Kirke het volgende:
[..]
*Kirke/Leine gaat er vanavond naar luisteren, vindt het nu nog een beetje vroeg voor progressieve house*
Het is gelukt! Ik zit bij de tweede ronde bij de AnnieMG wedstrijd! Nou nog auditie doen zaterdag...
*Kirke/Leine bibbert al bij de gedachte*![]()
Haha, als er een CD'tje komt, dan stuur ik 'em naar je op hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:20 schreef CoiCrow het volgende:
Tijn als je een cd maakt wil ik hem hebben, het nummer NoGame is echt te verslavend!
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:05 schreef Tomek het volgende:
hehehe niet een dikkertje dap bij de winnaars
hehehe, ik bedoelde ook niet per sé jouw versie.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:16 schreef Dukhlovi het volgende:
[..]![]()
mwa zo bijzonder was ie ook niet ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |