11 maart, dat moet te doen zijn. Heb ik nog een week.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:51 schreef Kirke het volgende:
Heyyy
Mooi we zijn er weer!
Nog ff over die AnnieMGSchmidt wedstrijd, het moet wel voor 11 maart binnen zijn! Ben erg benieuwd naar jouw versie, Tomek!
Hier kun je nou al je muzikale ideetjes posten Big Bossquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat gebeurd er zoal in dit topic?
wat meer info aan OP toegevoegdquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat gebeurd er zoal in dit topic?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:12 schreef Tha.Gnome het volgende:
http://members.home.nl/rcusters/keyboardles.mp3
Ik weet het niet meer...
Lekker, maar niet echt mijn smaak. Krijg er echt een beetje zo'n amerikaans bar gevoel bij dat je vaak ik films ziet. Als ik daar zou zitten zou ik het zeker wel live willen zien. Lekker Jazz stemmetje ook...quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:56 schreef Kirke het volgende:
*schopje*
Een opname van het liedje Every Monday, een nummer over de eerste dag van de week, dat je eigenlijk al geen zin hebt en verlangt naar het weekend omdat je dan je liefje weer ziet (kwijl).
Het is een oude opname met krakkemikkige drumbegeleiding. Ga'k nog een keer beter doen! Voor een eerste versie is het goed genoeg...?
http://www.leine.nl/everymonday.mp3
Hey Coi,quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:23 schreef CoiCrow het volgende:
[..]
Lekker, maar niet echt mijn smaak. Krijg er echt een beetje zo'n amerikaans bar gevoel bij dat je vaak ik films ziet. Als ik daar zou zitten zou ik het zeker wel live willen zien. Lekker Jazz stemmetje ook...
Ik vind het erg Fascinerend moet ik eerlijk zeggen. (tot deze conclusie kwam ik na het luisteren van meer nummers op jullie website). Ik ga zeker een cd van jullie bestellen zodra ik weer geld heb
Ok, dat was dus sowieso een bagger demo, en de muziek die we nu maken is iets meer metal gericht met ook een tweede gitaar erbij. Ik ga wel stoppen met die band, we hebben nog 3 optredens die we moeten doen en dan is het voor mij wel afgelopen. Het was leuk om in zo'n band te spelen, maar het is nooit mijn muziek geweest. Het enigste wat er leuk aan was was de energie.quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:44 schreef Kirke het volgende:
[..]
Hey Coi,
Heb net ff je bandsite bekeken en jullie genre is iid iets heel anders! Wel tof dat je open staat voor andere muziekstijlen
Kga es op zoek naar nrs van jou!
ROFL!quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:39 schreef Tha.Gnome het volgende:
Kirke, klinkt erg goed, begin klinkt een beetje statisch, maar je stem maakt alles weer goed.
http://members.home.nl/rcusters/De_ICT-ers.mp3
Ingezongen door een vriend van me..
Ik kon het ook niet laten mee te doen met de dikkertjedap maniequote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:51 schreef Kirke het volgende:
Heyyy
Mooi we zijn er weer!
Nog ff over die AnnieMGSchmidt wedstrijd, het moet wel voor 11 maart binnen zijn! Ben erg benieuwd naar jouw versie, Tomek!
Ja shitje ik heb het niet gered dusquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:51 schreef Kirke het volgende:
Heyyy
Mooi we zijn er weer!
geweldig!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:28 schreef Dukhlovi het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet laten mee te doen met de dikkertjedap manie![]()
ik weet nu ook weer waarom ik nooit zing in mn nummers
http://www.ongekendtalent(...)stek.asp?clubid=6096
Dank jequote:
Hoezo zooi?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:33 schreef sbonestroo het volgende:
wat een zooi![]()
http://members.chello.nl/~s.bonestroo/test.mp3
*Kirke/Leine gaat er vanavond naar luisteren, vindt het nu nog een beetje vroeg voor progressieve house*quote:Op woensdag 16 maart 2005 06:10 schreef Forumschorem het volgende:
Mando Diao - Sheepdog (A.S. Remix)
Mando Diao kennen sommigen van jullie wel denk ik. Heb de samples van Acidplanet gehaald vorig jaar ofzo, en er een dikke progressive house track van gemaakt.
I knew itquote:Op woensdag 16 maart 2005 06:43 schreef Kirke het volgende:
Het is gelukt! Ik zit bij de tweede ronde bij de AnnieMG wedstrijd! Nou nog auditie doen zaterdag...
*Kirke/Leine bibbert al bij de gedachte*![]()
Succes zaterdagquote:Op woensdag 16 maart 2005 06:43 schreef Kirke het volgende:
[..]
*Kirke/Leine gaat er vanavond naar luisteren, vindt het nu nog een beetje vroeg voor progressieve house*
Het is gelukt! Ik zit bij de tweede ronde bij de AnnieMG wedstrijd! Nou nog auditie doen zaterdag...
*Kirke/Leine bibbert al bij de gedachte*![]()
Haha, als er een CD'tje komt, dan stuur ik 'em naar je op hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:20 schreef CoiCrow het volgende:
Tijn als je een cd maakt wil ik hem hebben, het nummer NoGame is echt te verslavend!
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:05 schreef Tomek het volgende:
hehehe niet een dikkertje dap bij de winnaars
hehehe, ik bedoelde ook niet per sé jouw versie.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:16 schreef Dukhlovi het volgende:
[..]![]()
mwa zo bijzonder was ie ook niet ...![]()
Het is ook zeker een heel erg gave track, en die solo komt ook echt mooi opzetten. Bij veel nummer met solo's heb je vaak het idee van:"En nu BAM de solo en vaak erg voorspelbaar". Nu was het hier ook wel voorspelbaar maar hij komt er zo mooi inzetten dat die echt IN het nummer zit.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:58 schreef Tijn het volgende:
Trouwens, over die chaos voor de solo van Don't be my friend... er is inderdaad veel reverb (over de hele track uberhaupt veel, maar daar wel wat extra), maar het is vooral ook dat er veel tegelijk gebeurt. De drums zijn chaotisch, de gitaren produceren eigenlijk alleen maar willekeurige herrie en daaroverheen wordt nog eens gezongen, dus dat is nogal een brei. Maar ik vond nou juist het toffe dat uit die chaos dan de solo ontstaat... alsof de rook optrekt ofzo
Ik vind het een cool nummer, maar de intro duurt wat mij betreft wel héél erg lang.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:05 schreef hutry het volgende:
http://www.hutry.nl/files/iwantyoutodance512.mp3
lange tijd hier niet rondgeluisterd, maar toch wel weer eens leuk voor de verandering.. dit liedje van mij is een min of meer wat verder uitgewerkt ideetje.. het is een mix tussen breakbeat en feel good electro ofzo? anyway, people seem to like it, dus luister er eens naar en tell me what you think..
opzetjes zijn altijd heerlijk : ) daar kun je leuke dingen uit laten voortborduren.. en ik denk dat dat ook wel kan met dit opzetje.. alleen moet je het allemaal wat meer laten samenhangen, maar daar ga je natuurlijk reageren dat het maar een opzetje is : )quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind het een cool nummer, maar de intro duurt wat mij betreft wel héél erg lang.
Ik heb zelf een soort van Chill 'n Bass in elkaar gefrutseld, na een avond DJ Shapeshifter te hebben geluisterd
Het is (alweer) een opzetje, dus ga niet opzoek naar opbouw oid
http://www.students.let.uu.nl/0446319/cnb.mp3
Klinkt prima! Goede gitaristen en aparte stem (ben jij dat of die vriend van je?). Wat me wel opvalt is dat de zanglijnen (en dus ook woorden) afbreekt hier en daar. Misschien is het mooi om af en toe juist je zinnen af te maken in een vloeiende lijn. Snap je wat ik bedoel? En om meer vanuit je buik te zingen zodat je meer soepelheid in je bereik krijgt. Kan je meer power geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:34 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Laat maar even weten wat je er van vindt!
http://mas.heppie.nl/Jong(...)G.J.Will%20(5.5).mp3
Gaaf nummer! Lekker heftig opgezet, goede solo, goed gezongen ook.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:58 schreef Tijn het volgende:
Don't be my friend
Grappig! Ik kan me voortstellen dat het erg goed werkt op de dansvloer! Er zit wel veel 'hoog' in, kan je nog wat doen met vettere bassen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:05 schreef hutry het volgende:
iwantyoutodance512.mp3
heel mooi dezequote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:04 schreef Abbadon het volgende:
't sluit niet helemaal perfect aan bij dit topic, maar omdat ik sinds kort opname-spullen heb, en dit zo ongeveer het eerste is dat ik afgemaakt heb, gooi ik 'm maar hier....'t is geen eigen nummer, maar een cover van een oudje:
Autumn Leaves
alles zelf ingespeeld/gezongen....kritiek graag!
dat je niet alle afzonderlijke dingen in de mix hoort als afzonderlijke dingen, maar heel de mix als 1 mix.. snap je? ; )quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
Nee hoor, maar ik vraag me af wat je bedoelt met meer samenhang?
ja idd aardig wat 'hoog', maar dan hoor je het tenminste nog, want als je hem erg hard zet, dan zijn de subbassen erg hard : )quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:43 schreef Kirke het volgende:
[..]
Grappig! Ik kan me voortstellen dat het erg goed werkt op de dansvloer! Er zit wel veel 'hoog' in, kan je nog wat doen met vettere bassen?
*Kirke/Leine kijkt meewarig naar haar Imac boxjes*quote:Op zondag 20 maart 2005 13:35 schreef hutry het volgende:
[..]
ja idd aardig wat 'hoog', maar dan hoor je het tenminste nog, want als je hem erg hard zet, dan zijn de subbassen erg hard : )
quote:Op zondag 20 maart 2005 07:13 schreef Kirke het volgende:
Geweldig Abaddon! Wat een heerlijke warme stem!
Ik wil meer!
ah.. dan heb je helaas wel teen en tander gemist van mn liedje..quote:Op zondag 20 maart 2005 14:01 schreef Kirke het volgende:
[..]
*Kirke/Leine kijkt meewarig naar haar Imac boxjes*
No subbass here
Geinige loop, beetje te demo-achtig nog misschien. De bassdrums hakken er wat teveel in voor een chill out dnb track heb ik het idee, maar dat is persoonlijk. Ik mis ook nog wat spannende effecten erdoor die willekeurig invallen. Het is nog wat te plat maar een mooie basis om het verder uit te werken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind het een cool nummer, maar de intro duurt wat mij betreft wel héél erg lang.
Ik heb zelf een soort van Chill 'n Bass in elkaar gefrutseld, na een avond DJ Shapeshifter te hebben geluisterd
Het is (alweer) een opzetje, dus ga niet opzoek naar opbouw oid
http://www.students.let.uu.nl/0446319/cnb.mp3
heb je helemaal gelijk in.. maar dan klinkt ie nog steeds vet hoor : ) met subbass istie alleen gewoon vetter! : )quote:Op zondag 20 maart 2005 15:55 schreef CoiCrow het volgende:
De kunst is natuurlijk om je nummer zo te mixen dat het op verschillende geluidsniveau's en verschillende speaker "vet" klinkt
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef Kirke het volgende:
*SPRINGSPRING*
HET IS GELUKT! IK MAG MET HET METROPOOL OPNEMEN!!!!!
JOEPIEIEIEIEIEIEIEE
I knew itquote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef Kirke het volgende:
*SPRINGSPRING*
JOEPIEIEIEIEIEIEIEE
Supercooooool!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef Kirke het volgende:
*SPRINGSPRING*
JOEPIEIEIEIEIEIEIEE
Gefeliciteerd zegquote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef Kirke het volgende:
*SPRINGSPRING*
JOEPIEIEIEIEIEIEIEE
Ook namens mij gefelciteerd, harstikke goed van je!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef Kirke het volgende:
*SPRINGSPRING*
JOEPIEIEIEIEIEIEIEE
Gefeliciteerd !quote:Op maandag 21 maart 2005 21:07 schreef Kirke het volgende:
*SPRINGSPRING*
JOEPIEIEIEIEIEIEIEE
Klink erg goed, ik zou de midi strings op de achtergrond weg laten, of vervangen door een warme pad ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:04 schreef Abbadon het volgende:
't sluit niet helemaal perfect aan bij dit topic, maar omdat ik sinds kort opname-spullen heb, en dit zo ongeveer het eerste is dat ik afgemaakt heb, gooi ik 'm maar hier....'t is geen eigen nummer, maar een cover van een oudje:
Autumn Leaves
alles zelf ingespeeld/gezongen....kritiek graag!
Klinkt prima! Mis alleen wat afwisseling, akkoordenwisselingen of breaks?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:34 schreef Tha.Gnome het volgende:
Na 5 maanden eindelijk weer eens inspiriatie:
http://members.home.nl/rcusters/punk.mp3
gelijk ook even met Reason 3.0 gemaakt, geil ding die side-chain.
Kheb deze eerder gehoord, kan dat? Klinkt tof, goeie zang ook. Kan aan mijn boxjes liggen, maar zit er ook laag in? Mis wat extra power daardoor. Maar zeker tof!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:09 schreef MusicGenious het volgende:
ik hartstikke anti hip hop ben, hier toch een stukje...
http://home.planet.nl/~arend941/hiphopsss.wav
Ik laat alles pas los komen bij de climax.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef Kirke het volgende:
[..]
Klinkt prima! Mis alleen wat afwisseling, akkoordenwisselingen of breaks?
COOL!quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:39 schreef Tha.Gnome het volgende:
Kirke, klinkt erg goed, begin klinkt een beetje statisch, maar je stem maakt alles weer goed.
http://members.home.nl/rcusters/De_ICT-ers.mp3
Ingezongen door een vriend van me..
of je hem eerder hebt gehoord..... mits je niet mijn buurman/vrouw bent nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:48 schreef Kirke het volgende:
[..]
Kheb deze eerder gehoord, kan dat? Klinkt tof, goeie zang ook. Kan aan mijn boxjes liggen, maar zit er ook laag in? Mis wat extra power daardoor. Maar zeker tof!
De compressie van de versie die je op het net hebt is gewoon uitermate slecht. Het nummer is verder wel tof namelijk, maar een betere export zou wel goed zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
of je hem eerder hebt gehoord..... mits je niet mijn buurman/vrouw bent nietmaar de refreinen zijn 3 stemmig, laag hoog midden.... dus er zit wel laag in, maar die komt er niet egt lekkr uit als ik eerlijk ben
Volgens mij had je 'm al eens gepost, hij staat op page 1 van dit topic bij de lijst met voorbeeldjes!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef MusicGenious het volgende:
[..]
of je hem eerder hebt gehoord..... mits je niet mijn buurman/vrouw bent nietmaar de refreinen zijn 3 stemmig, laag hoog midden.... dus er zit wel laag in, maar die komt er niet egt lekkr uit als ik eerlijk ben
helemaal niet grappig ofzoquote:Op zondag 27 maart 2005 15:37 schreef MusicGenious het volgende:
Vandaag een leuke parodie gemaakt op Alicia Keys, have fun
http://home.planet.nl/~arend941/alicia2.mp3
quote:en een accapella stuk
http://home.planet.nl/~arend941/goeie.mp3
have fun...... kritiek is altijd welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |