quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:40 schreef DIGGER het volgende:
Kan iemand mij een foto van SCH opsturen? Die kan ik dan namelijk maandag naast m'n ziekenhuis bed hangen, tussen de foto's van Viola Holt en Catherine Keijl in, dit om te voorkomen dat ik onverhoopt een (pijnlijke) erectie krijg.
Kan iemand mij een foto van SCH opsturen? Die kan ik dan namelijk maandag naast m'n ziekenhuis bed hangen, tussen de foto's van Viola Holt en Catherine Keijl in, dit om te voorkomen dat ik onverhoopt een (pijnlijke) erectie krijg.
Zit golfer eens niet zo te pesten Bjoro!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:03 schreef Bjoro het volgende:
Dat komt niet door die foto, dat is gewoon de leeftijd
Ik wou net zeggen, de foto moet zorgen dat ik de komende 3, 4 dagen geen erectie krijg (een foto van SCH z'n linkeroog zou voldoende moeten zijn), niet de komende 40 jaarquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ooit naaktfoto's van hem toegestuurd gekregen.
Afdoende middel om nooit meer last van een erectie te krijgen.
Ik heb echt geen idee, Ik heb volgens mij niet eens op invoeren gedrukt. Opeens zag ik dat ik de laatste post had gemaakt in dat Topic en toen bleken het er dus 18 te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos, hoe doe je dat 18 berichten in een keer posten?(PSV topic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |