Ik heb wel de "Fundamentels of Corporate Finance" in me kast liggen, aanraderT man!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:36 schreef Erasmusch het volgende:
Ik ook. Corporate financial reporting-a global perspective![]()
Zoek een nieuwsbericht, geef er commentaar op en huppakee, klaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:29 schreef TC03 het volgende:
Ik zit al een tijdje te wachten tot ik een keer iets zinnigs kan zeggen en dit topic in MyAT kan brengen, maar dat lukt niet echt.
TVP derhalve.
Ik vind hem wel grappig eigenlijk, al denk ik dat Jorien er absoluut niet om zal kunnen lachen...quote:
Daar heb ik jullie toch voorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zoek een nieuwsbericht, geef er commentaar op en huppakee, klaar.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Amen!quote:Op zondag 13 maart 2005 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus! We leven echt in een censuur heb ik zo het idee. Hangt er op PP een vlag "Jorien Eikel! Wij verdienen geen straf! Fuck Off!" komt er een groepje zieligerds (ook wel bekend onder de naam stewards) een poging wagen om de vlag te verwijderen!Overigens waren er door het stadion heen meer vlaggen met goeie en rake uitspraken m.b.t. tot de nieuwe uitspatting van onze "Fuhrer". Vooral "Verraden door je eigen club" was een duidelijke kreet hoe de vork in de steel zit.
Jorien heeft Feyenoord uit te stront getrokken toen ze op de afgrond stonden, daarvoor zal iedereen hem dankbaar zijn. Maar zoals op LN al te lezen stond, is hij nu onze club naar de kanker aan het helpen! Het "gewone" volk moet wijken voor al die zogenaamde VIP's.
Ik ga de laatste tijd/jaren steeds met een minder gevoel naar de Kuip. Een team vol tropische verrassingen waarvoor de Klassieker gewoon een van de 34 wedstrijden is. De identiteit met Feyenoord ebt weg, dit heeft ook zijn uitwerking op de tribunes. De sfeer kakt meer en meer in, ook vanwege het klootjes- en dagjesvolk wat Jorien zo graag binnen wilt halen.
Maar het blijft godverdomme je cluppie!
Vandaag was hij er weer even; Kiprich. Samen met mensen als De Wolf, Fraser, Heus en ga zo maar verder, spelers die Feyenoorder waren, de mouwen opstroopte, en een ajacied een teringschop verkochtten als hij een leuk trucje maakte. Dat mis ik tegenwoordig!
Commercie hoeft niet altijd fout te zijn (heb zelf per slot van rekening een commerciele achtergrond), maar als je een of andere kut Koreaan bijna 2 jaar laat aanprutsen in de verdeding omdat Korea een aantrekkelijk markt is, dan spoor je niet helemaal. En zo zijn er meer voorbeelden.
Voetbal is van ons, de supporters. Maar je ziet het bij Feyenoord (maar ook bij andere clubs), de club interesseert zich niet voor wat de echte supporter vind. De mensen die hun hele ziel en zaligheid, en ook nog de nodige euro's, in de club leggen worden genegeerd, en voor idioot aangezien!
Het wordt tijd dat er iets drastisch veranderd binnen Feyenoord, zodat we weer oprecht kunnen zeggen: NIET IS STERKER DAN DAT ENE WOORD: FEYENOORD! MIJN FEYENOORD!
Overigens ben ik wel blij dat Feyenoord Kuyt een verbeterd contract heeft aangeboden. Een van de enige mensen op het veld die het Feyenoord gevoel uitdraagd!
Verslag?quote:Op maandag 14 maart 2005 23:22 schreef Luni het volgende:
Cart_Man krijen we nog verslag van jou?
Pfff kankerkneus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:27 schreef ferrarifreak het volgende:
Nu even iets dat wel belangrijk is : Jong Feyenoord - Jong Ajax 3-2![]()
Dus die zou ik moeten (her)kennen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:24 schreef gras het volgende:
En dat irritant negertje met nummer 10 was Stanley Aborah. Heeft al meer CL-wedstrijden op z'n naam dan vrijwel heel Jong Feyenoord.
Eerst ff een besluit er door pushen en vervolgens met je 'klanten' om de tafel gaan zitten.quote:GESPREKKEN MET DELEGATIES SUPPORTERSVAKKEN
De directie van Feyenoord zal deze week op verzoek van Raad van Commissaris-voorzitter Jorien van den Herik gesprekken voeren met delegaties van de vakken DD, PP, P en W. De aanleiding tot het overleg zijn de geuite protesten uit de genoemde vakken over een mogelijke zitplaatsenruil. Inmiddels is een derde dader aangehouden die betrokken was bij de incidenten tijdens Feyenoord - Sporting Lissabon.
Vandaag is er tevens een tip binnengekomen over de (mogelijke) dader van het gooien van het voorwerp uit vak W tijdens Feyenoord – Sporting Lissabon. Deze tip wordt op het ogenblik door de politie nagetrokken.
Klanten? Ik ben niet gevraagd om mijn mening te geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:46 schreef Erasmusch het volgende:
Eerst ff een besluit er door pushen en vervolgens met je 'klanten' om de tafel gaan zitten.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Klanten? Ik ben niet gevraagd om mijn mening te geven.
Hoorde ergens iemand zeggen dat het een heers en verdeelbeleid is. Daar kan ik me goed in vinden. Daarnaast las ik net dat ze het beleid gedeeltelijk hebben herzien. Iedereen die in aanraking gekomen is met justitie moet W verlaten, waaronder ik waarschijnlijk.
De actie van afgelopen zondag was goed, maar dat moet nu elke week doorgezet worden. Met 1 keer ben je er namelijk niet.
Zaterdagavond RKC, word een lastige. Voor het eerst in lange tijd weer eens naar een uitwedstrijd. Beetje bier drinken, heel vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |