abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25479396
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:36 schreef Erasmusch het volgende:
Ik ook. Corporate financial reporting-a global perspective
Ik heb wel de "Fundamentels of Corporate Finance" in me kast liggen, aanraderT man!

Maar voetbalsupporters kunnen toch helemaal niet lezen?!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25481129
Ik hoopte eigenlijk dat de verhaaltjes adhv Dilbert zou worden uitgelegd. Valt nog vies tegen.

Is er trouwens ook bekend wat de families van dit plannetje vinden? Zij zullen ook niet echt blij zijn met een plekkie in de regen waar die kleintjes niet eens over boarding kennen kijken.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:51:58 #123
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_25481222
Nog even en de club van Rotterdam is weer terug waar zij behoort.
Tot volgend seizoen!
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_25486948
Verhuizingsplannen houden gemoederen bezig
[ Feyenoord Supportersvereniging ]

Het voornemen van Feyenoord om de familievakken DD, P en PP te verhuizen naar vak W, en om supporters van van W te dwingen met ingang van het seizoen 2005/2006 te verhuizen naar een ander vak houdt de gemoederen behoorlijk bezig. Op de meeste toonaangevende Feyenoord-websites en de daaraan gekoppelde gastenboeken en forums wordt over bijna niets anders meer gesproken. De Feyenoord Supportersvereniging ontving inmiddels stapels e-mails met klachten van supporters van zowel vak W als van de huidige familievakken. Een deel daarvan is inmiddels bij de clubleiding neergelegd, die zelf via Feyenoord Klantenservice ook worden bedolven onder de reacties.
Zondag worden voorafgaande aan de wedstrijd Feyenoord-Roda JC door supporters een paar duizend flyers uitgedeeld waarmee wordt opgeroepen protest aan te tekenen tegen de plannen. De Feyenoord Supportersvereniging steunt ook deze protestactie.

De oproep van de Feyenoord Supportersvereniging aan de supporters om een proteststem te laten horen blijft onverminderd van kracht. Daarbij wel het dringende verzoek om alle vormen van protest op een vreedzame en beschaafde manier te verlopen. Elke andere vorm van protest wijst de Feyenoord Supportersvereniging af en zal van negatieve invloed zijn op een mogelijk positief resultaat.

Supporters die het niet (of juist wel) eens zijn met het voornemen van Feyenoord kunnen een reactie zenden aan:

Feyenoord Klantenservice
Postbus 9635
3007 AP Rotterdam
Fax 010-2923889
E-mail: klantenservice@feyenoord.nl

Een afschrift kunt u zenden aan:

Feyenoord Supportersvereniging
Postbus 24036
3007 DA Rotterdam
Fax 010-4921152
E-mail: info@legioen.nl
pi_25487558
Waarom wordt er eigenlijk verhuisd?
That's all folks!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:02:05 #126
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25488228
Om W te zuiveren van het gespuis en om van de Maastribune een grote VIPruimte te maken.
A.M.A.B
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:52:50 #127
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25489535
quote:

[ Bericht 10% gewijzigd door Cart_man op 12-03-2005 15:35:07 ]
A.M.A.B
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:29:38 #128
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25490043
Ik zit al een tijdje te wachten tot ik een keer iets zinnigs kan zeggen en dit topic in MyAT kan brengen, maar dat lukt niet echt.

TVP derhalve .
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:37:12 #129
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25490128
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:29 schreef TC03 het volgende:
Ik zit al een tijdje te wachten tot ik een keer iets zinnigs kan zeggen en dit topic in MyAT kan brengen, maar dat lukt niet echt.

TVP derhalve .
Zoek een nieuwsbericht, geef er commentaar op en huppakee, klaar.

Zo moeilijk is dat toch niet?
A.M.A.B
pi_25490184
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:52 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik vind hem wel grappig eigenlijk, al denk ik dat Jorien er absoluut niet om zal kunnen lachen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:33:32 #131
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25490899
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zoek een nieuwsbericht, geef er commentaar op en huppakee, klaar.

Zo moeilijk is dat toch niet?
Daar heb ik jullie toch voor .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_25507369
Kuyt bij getekent tot 2009 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RLX
pi_25507425
Ja, ik las het.

Netjes hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25507524
Ik zou pas feest gaan vieren als op 1 September de transfermarkt gesloten is.....
pi_25508065
Ik neem aan dat dat contract alleen is om meer geld te kunnen vangen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_25508719
Hij zal het niet uitdienen nee, maar goeie zaak!

Wat liepen die Basto, Gibbs en Castelen weer te kutten. Helemaal die oranjeklant was dramatisch, leek wel of tie stoned op het veld stond. Lui varken. En ik heb ook nog eens Jozsef gemist
pi_25508856
Wedstrijd was niet echt goed, maar de punten zijn binnen.

Ik heb het gezeik van Cart_man aan moeten horen
  zondag 13 maart 2005 @ 20:00:38 #138
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25508880
Sjesus! We leven echt in een censuur heb ik zo het idee. Hangt er op PP een vlag "Jorien Eikel! Wij verdienen geen straf! Fuck Off!" komt er een groepje zieligerds (ook wel bekend onder de naam stewards) een poging wagen om de vlag te verwijderen! Overigens waren er door het stadion heen meer vlaggen met goeie en rake uitspraken m.b.t. tot de nieuwe uitspatting van onze "Fuhrer". Vooral "Verraden door je eigen club" was een duidelijke kreet hoe de vork in de steel zit.

Jorien heeft Feyenoord uit te stront getrokken toen ze op de afgrond stonden, daarvoor zal iedereen hem dankbaar zijn. Maar zoals op LN al te lezen stond, is hij nu onze club naar de kanker aan het helpen! Het "gewone" volk moet wijken voor al die zogenaamde VIP's.

Ik ga de laatste tijd/jaren steeds met een minder gevoel naar de Kuip. Een team vol tropische verrassingen waarvoor de Klassieker gewoon een van de 34 wedstrijden is. De identiteit met Feyenoord ebt weg, dit heeft ook zijn uitwerking op de tribunes. De sfeer kakt meer en meer in, ook vanwege het klootjes- en dagjesvolk wat Jorien zo graag binnen wilt halen.

Maar het blijft godverdomme je cluppie!

Vandaag was hij er weer even; Kiprich. Samen met mensen als De Wolf, Fraser, Heus en ga zo maar verder, spelers die Feyenoorder waren, de mouwen opstroopte, en een ajacied een teringschop verkochtten als hij een leuk trucje maakte. Dat mis ik tegenwoordig!

Commercie hoeft niet altijd fout te zijn (heb zelf per slot van rekening een commerciele achtergrond), maar als je een of andere kut Koreaan bijna 2 jaar laat aanprutsen in de verdeding omdat Korea een aantrekkelijk markt is, dan spoor je niet helemaal. En zo zijn er meer voorbeelden.

Voetbal is van ons, de supporters. Maar je ziet het bij Feyenoord (maar ook bij andere clubs), de club interesseert zich niet voor wat de echte supporter vind. De mensen die hun hele ziel en zaligheid, en ook nog de nodige euro's, in de club leggen worden genegeerd, en voor idioot aangezien!

Het wordt tijd dat er iets drastisch veranderd binnen Feyenoord, zodat we weer oprecht kunnen zeggen: NIET IS STERKER DAN DAT ENE WOORD: FEYENOORD! MIJN FEYENOORD!

Overigens ben ik wel blij dat Feyenoord Kuyt een verbeterd contract heeft aangeboden. Een van de enige mensen op het veld die het Feyenoord gevoel uitdraagd!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25508914
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus! We leven echt in een censuur heb ik zo het idee. Hangt er op PP een vlag "Jorien Eikel! Wij verdienen geen straf! Fuck Off!" komt er een groepje zieligerds (ook wel bekend onder de naam stewards) een poging wagen om de vlag te verwijderen! Overigens waren er door het stadion heen meer vlaggen met goeie en rake uitspraken m.b.t. tot de nieuwe uitspatting van onze "Fuhrer". Vooral "Verraden door je eigen club" was een duidelijke kreet hoe de vork in de steel zit.

Jorien heeft Feyenoord uit te stront getrokken toen ze op de afgrond stonden, daarvoor zal iedereen hem dankbaar zijn. Maar zoals op LN al te lezen stond, is hij nu onze club naar de kanker aan het helpen! Het "gewone" volk moet wijken voor al die zogenaamde VIP's.

Ik ga de laatste tijd/jaren steeds met een minder gevoel naar de Kuip. Een team vol tropische verrassingen waarvoor de Klassieker gewoon een van de 34 wedstrijden is. De identiteit met Feyenoord ebt weg, dit heeft ook zijn uitwerking op de tribunes. De sfeer kakt meer en meer in, ook vanwege het klootjes- en dagjesvolk wat Jorien zo graag binnen wilt halen.

Maar het blijft godverdomme je cluppie!

Vandaag was hij er weer even; Kiprich. Samen met mensen als De Wolf, Fraser, Heus en ga zo maar verder, spelers die Feyenoorder waren, de mouwen opstroopte, en een ajacied een teringschop verkochtten als hij een leuk trucje maakte. Dat mis ik tegenwoordig!

Commercie hoeft niet altijd fout te zijn (heb zelf per slot van rekening een commerciele achtergrond), maar als je een of andere kut Koreaan bijna 2 jaar laat aanprutsen in de verdeding omdat Korea een aantrekkelijk markt is, dan spoor je niet helemaal. En zo zijn er meer voorbeelden.

Voetbal is van ons, de supporters. Maar je ziet het bij Feyenoord (maar ook bij andere clubs), de club interesseert zich niet voor wat de echte supporter vind. De mensen die hun hele ziel en zaligheid, en ook nog de nodige euro's, in de club leggen worden genegeerd, en voor idioot aangezien!

Het wordt tijd dat er iets drastisch veranderd binnen Feyenoord, zodat we weer oprecht kunnen zeggen: NIET IS STERKER DAN DAT ENE WOORD: FEYENOORD! MIJN FEYENOORD!

Overigens ben ik wel blij dat Feyenoord Kuyt een verbeterd contract heeft aangeboden. Een van de enige mensen op het veld die het Feyenoord gevoel uitdraagd!
Amen!

Je slaat de spijker op zijn kop.
pi_25508985
Cart_man, stond je er nou ook bij dat doek omhoog te houden, of alleen die kale maat van je?

Inderdaad scherpe teksten, waarheid mag gezegd worden. Dit beleid gaat nergens over. Benieuwd of ze zich er nu wat van aantrekken, of dat er hardere acties volgen..
pi_25509005
Overigens Kiprich optrommelen als er 'problemen' zijn met je achterban vind ik gewoon heel goedkoop.

Neemt niet weg dat het weer mooi is om de Tovernaar weer in het 'echie' te zien!
pi_25509202
Inderdaad, maar dat besefte gelukkig iedereen ook. Opzich vind ik het protest wel redelijk geslaagd. Ook wel leuk om te zien is dat ze die gast op w1 niet meekregen en doek op pp ook niet. Gast die vandaag reed wilde perse niet lang blijven na de wedstrijd, helaas maarja.

volgens mij hield cartman hem niet omhoog, correct me if im wrong. Supportersvereniging laat ook weer eens een keertje hun mening horen en besteden ook aandacht aan de protesten, opzich wel goeie zaak.

Kzou niet weten waar ik volgend jaar heen zou moeten?

-f- je hosting doet het niet zo best?
  zondag 13 maart 2005 @ 20:34:06 #143
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25509213
Mooi doekie man.

Ook na de wedstrijd nog ruim 20 minuten op W blijven staan en om die Kale geroepen, die er natuurlijk niet was.

Daarna de Kuip uitgejaagd door de ME.

Oh en dan nog iets, niks ten nadele van jullie hoor, maar als je het er allemaal mee eens bent, gedraag je er dan ook naar. Nu is het maar een fanatiek groepje dat het voortouw neemt, de rest keurt het goed maar 'helpt' niet mee. Wij zijn Feijenoord!

Dit moet elke week gebeuren. Wij moeten een statement maken.

Oh ja, die wedstrijd was ook wel leuk.
A.M.A.B
pi_25509476
Owja, en Kiprich allemaal leuk en aardig dat ie op het veld komt maar er komt gewoon WEER een satellietclub bij. En Feyenoord kennende willen ze alle scouts tevreden houden dus zal er binnenkort weer een Hongaar rondhuppelen in het 2e of Excelsior die nooit het 1e zal halen. Omdat ze te slecht zijn of gewoon geen kans krijgen.

Waarom investeren ze nou niet gewoon simpel in de eigen jeugd, in spelers die een band hebben met de club. En dat als ze voor een bepaalde postie een speler nodig hebben, ze daadwerkelijk een jeugdspeler de kans geven.

Maarja ik zal het wel weer fout gezien hebben...
pi_25515051
Cart_Man krijen we nog verslag van jou?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 00:12:39 #146
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25515097
quote:
Op maandag 14 maart 2005 23:22 schreef Luni het volgende:
Cart_Man krijen we nog verslag van jou?
Verslag?
A.M.A.B
pi_25515120
Nu even iets dat wel belangerijk is : Jong Feyenoord - Jong Ajax 3-2
pi_25515642
Solo van Leonardo, volley van Lazovic, afstandschotje van Pardo. irritant negertje van die nr 10 van ajax. Hoorde dat er voor de wedstrijd nog vuurwerk op het veld is gegooid maar heb ik gemist.

1e goal van de joden was uit een vrije trap die 10m naar het goal werd verplaatst, 2e goal was hands. Leo was lekker bezig en kreeg een soort van 'publiekswissel'
  dinsdag 15 maart 2005 @ 08:08:26 #149
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25517073
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:27 schreef ferrarifreak het volgende:
Nu even iets dat wel belangrijk is : Jong Feyenoord - Jong Ajax 3-2
Pfff kankerkneus.

Jong Feijenoord: Eerste helft was Feijenoord echt goed. 3-0 voorsprong al in de eerste helft. Tweede helft was drama. Lazovic deed echt niks goed, zat maar een beetje rond te huppelen op het veld. Die Malkowski is ook een prutser eerste klas, tering. Was op het einde nog billen knijpen ook, pfff. Stonden wel veel eerste elftal spelers in de basis, je kon niet echt spreken van een jong-Feijenoord.
A.M.A.B
pi_25517510
Ik ben ook even gaan kijken. Vond het wel amusante wedstrijd. Was helaas de eerste verlieswedstrijd van Jong Ajax in de competitie. Was niet onverdiend, Ajax was gewoon minder, met name eerste helft. Mitea en de Ridder waren dramatisch.

En dat irritant negertje met nummer 10 was Stanley Aborah. Heeft al meer CL-wedstrijden op z'n naam dan vrijwel heel Jong Feyenoord.

En moet Bosschaart nu centrale verdediger worden?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:40:37 #151
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25517728
Waarom ging je geen liedjes zingen?
A.M.A.B
pi_25517775
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:40 schreef Cart_man het volgende:
Waarom ging je geen liedjes zingen?
Ik ben verkouden.
pi_25517801
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:12 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Verslag?
Laat maar, ik denk dat ik over jou reactie heen gelezen heb, zeker te veel geblowd gisteren.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:51:24 #154
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25517892
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:43 schreef gras het volgende:

[..]

Ik ben verkouden.
Had op zijn minst wat laten horen dan.
A.M.A.B
pi_25517925
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:43 schreef gras het volgende:

[..]

Ik ben verkouden.
Een verstopte neus, daar zal een berg in zitten
pi_25519130
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:24 schreef gras het volgende:
En dat irritant negertje met nummer 10 was Stanley Aborah. Heeft al meer CL-wedstrijden op z'n naam dan vrijwel heel Jong Feyenoord.
Dus die zou ik moeten (her)kennen?
Nieuwe lievelingssmiley?
quote:
GESPREKKEN MET DELEGATIES SUPPORTERSVAKKEN

De directie van Feyenoord zal deze week op verzoek van Raad van Commissaris-voorzitter Jorien van den Herik gesprekken voeren met delegaties van de vakken DD, PP, P en W. De aanleiding tot het overleg zijn de geuite protesten uit de genoemde vakken over een mogelijke zitplaatsenruil. Inmiddels is een derde dader aangehouden die betrokken was bij de incidenten tijdens Feyenoord - Sporting Lissabon.

Vandaag is er tevens een tip binnengekomen over de (mogelijke) dader van het gooien van het voorwerp uit vak W tijdens Feyenoord – Sporting Lissabon. Deze tip wordt op het ogenblik door de politie nagetrokken.
Eerst ff een besluit er door pushen en vervolgens met je 'klanten' om de tafel gaan zitten.
pi_25519975
Mogelijk toernooi bij Racing Genk
[ www.krcgenk.be ]

Feyenoord neemt komende zomer mogelijk deel aan een toernooi bij het Belgische Racing Genk. Die club organiseert dit jaar het toernooi om de Kappa Cup, een trofee die vorig jaar in Sevilla gewonnen werd door Feyenoord. Het toernooi vindt plaats op 21 en 23 juli.Naast Feyenood en Racing Genk behoren Betis Sevilla, Tottenham Hotspur, Werder Bremen, Sampdoria en Partizan Belgrado tot het potentiėle deelnemersveld.

Lijkt me leuk, gelijk een weekje vakantie er rondom heen nemen.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 14:57:59 #158
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25520496
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:46 schreef Erasmusch het volgende:
Eerst ff een besluit er door pushen en vervolgens met je 'klanten' om de tafel gaan zitten.
Klanten? Ik ben niet gevraagd om mijn mening te geven.

Hoorde ergens iemand zeggen dat het een heers en verdeelbeleid is. Daar kan ik me goed in vinden. Daarnaast las ik net dat ze het beleid gedeeltelijk hebben herzien. Iedereen die in aanraking gekomen is met justitie moet W verlaten, waaronder ik waarschijnlijk.

De actie van afgelopen zondag was goed, maar dat moet nu elke week doorgezet worden. Met 1 keer ben je er namelijk niet.

Zaterdagavond RKC, word een lastige. Voor het eerst in lange tijd weer eens naar een uitwedstrijd. Beetje bier drinken, heel vervelend.
A.M.A.B
pi_25521074
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 14:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Klanten? Ik ben niet gevraagd om mijn mening te geven.

Hoorde ergens iemand zeggen dat het een heers en verdeelbeleid is. Daar kan ik me goed in vinden. Daarnaast las ik net dat ze het beleid gedeeltelijk hebben herzien. Iedereen die in aanraking gekomen is met justitie moet W verlaten, waaronder ik waarschijnlijk.

De actie van afgelopen zondag was goed, maar dat moet nu elke week doorgezet worden. Met 1 keer ben je er namelijk niet.

Zaterdagavond RKC, word een lastige. Voor het eerst in lange tijd weer eens naar een uitwedstrijd. Beetje bier drinken, heel vervelend.
Wat een onzin, je mag wel op een ander vak zitten als je met justitie in aanmerking geweest ben, maar niet op W, echt belachelijk!

Ik zal denk ik weinig van de wedstrijd zien, ga een weekend op wintersport met mijn werk, ook bier drinken
pi_25522221
Luni, jij was toch dit seizoen naar West Ham geweest, hoe had je kaarten geregeld? Vantevoren via internet of aan de deur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')