Ik ben geen supporter, maar een op rellen beluste hooligan. Daarom valt hij mij aan, omdat hij denkt dat ik het alleen maar over 'mijn soort' heb en niet over alle supporters.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat lul je dan raar, dat is het hele probleem waarom de supporters nijdig zijn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben geen supporter, maar een op rellen beluste hooligan. Daarom valt hij mij aan, omdat hij denkt dat ik het alleen maar over 'mijn soort' heb en niet over alle supporters.![]()
Kijk, jij bent de standaard pet en sjaal. Hij vind jou goed.![]()
Mij eerst een pet en sjaal noemen en nu om een biertje vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zondag krijg ik nog een biertje van je!
Ik vraag het niet, ik eis het op!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Mij eerst een pet en sjaal noemen en nu om een biertje vragen![]()
Mensen zoals Loek dus.quote:De hoge heren bij ONZE club zijn nu echt helemaal de weg kwijt!!
Is dit de volgende stap in de zuivering van het publiek? Dan hoeven de heren op het pluche gelukkig niet meer het schreeuwende voetvolk voor hun neus maar schattige kindertjes die op de nek van hun vaders moeten klimmen om nog iets van de wedstrijd te zien.....inderdaad een enorme verbetering.
Stapje bij stapje wordt een sfeerloze Kuip gecreeerd. En de sfeer is tegenwoordig al om te janken. Vroeger stond de tegenstander al mentaal op achterstand als ze een volle Kuip betraden. Nu is de Kuip wekelijks vol maar kan je vaak een speld horen vallen.
Op deze manier worden de "rotte appels" toch niet verwijderd??!! Enkel verplaatst (wel uit het zicht van de camera', wat misschien het belangrijkste motief is).
Wat is de volgende stap: toch maar stoelnummering in de gehele Kuip, ondanks dat er 2 enquetes tegenaan gegooid moesten worden om van de supporters te horen dat ze op dit gebied geen verandering willen.
Ik hoop echt dat het bestuur en onze voorzitter (die zich vast wel weer in het buitenland bevindt) met deze stap hun hand overspeeld hebben.
Gelukkig hebben we nog een trainer die zijn eigen falen consequent op anderen afschuift (spelersmateriaal en zelfs het Feyenoordpubliek).
Mijn binding met Feyenoord wordt op deze manier steeds minder. Gelukkig staan tientallen "goedwillende" modelsupporters klaar om mijn stoeltje over te nemen....een geruststellende gedachte.
Loekiequote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:46 schreef ferrarifreak het volgende:
Over de 4e plek en al 3 jaar geen succes maken ze zich niet druk, maar nu opeens moet het bestuur wel weg hoor
Pak liever die kneusjes aan waar je dit aan te danken hebt.
Ik bedoel dat het veel Feyenoorders het blijkbaar wel best vinden dat Jorien een wanbeleid voert waardoor we al jaren geen prijzen meer winnen, maar zodra die aan de 'heilige' supporters komt (ook al is dit inderdaad achterlijk) worden ze opeens wel wakker.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat lul je dan raar, dat is het hele probleem waarom de supporters nijdig zijn.
Als je een beetje op de hoogte bent weet je dat de supporters het absoluut niet met het beleid van het bestuur eens zijn, vorig jaar nog hing de Kuip vol met spandoeken, o.a. met de tekst "commercieel bestuur = einde clubcultuur" en nog meer van dat soort teksten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:37 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het veel Feyenoorders het blijkbaar wel best vinden dat Jorien een wanbeleid voert waardoor we al jaren geen prijzen meer winnen, maar zodra die aan de 'heilige' supporters komt (ook al is dit inderdaad achterlijk) worden ze opeens wel wakker.
Met alle respect, maar denk je dat het bestuur van een club een belangevereniging van supporters als serieuze ondrhandelingspartner ziet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Als je een beetje op de hoogte bent weet je dat de supporters het absoluut niet met het beleid van het bestuur eens zijn, vorig jaar nog hing de Kuip vol met spandoeken, o.a. met de tekst "commercieel bestuur = einde clubcultuur" en nog meer van dat soort teksten.
Supportersbeleid boeit mij meer dan technisch beleid.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:37 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het veel Feyenoorders het blijkbaar wel best vinden dat Jorien een wanbeleid voert waardoor we al jaren geen prijzen meer winnen, maar zodra die aan de 'heilige' supporters komt (ook al is dit inderdaad achterlijk) worden ze opeens wel wakker.
Een vereniging die 30.000 man vertegenwoordigt zou serieus genomen moeten worden. Dat dit niet het geval is, ligt eigenlijk aan beide partijen..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met alle respect, maar denk je dat het bestuur van een club een belangevereniging van supporters als serieuze ondrhandelingspartner ziet?
Hihi...heb er zelfs een boek voor gekocht. Leven met Feijenoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:46 schreef belanov het volgende:
Nog een kleine tip voor mensen die (net als ik) zondag met de trein naar de Kuip komen... het boekenweekgeschenk van Jan Wolkers is zondag geldig als plaatsbewijs. Dus mocht je 'm toch thuis hebben liggen toevallig...
Ik heb wel de "Fundamentels of Corporate Finance" in me kast liggen, aanraderT man!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:36 schreef Erasmusch het volgende:
Ik ook. Corporate financial reporting-a global perspective![]()
Zoek een nieuwsbericht, geef er commentaar op en huppakee, klaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:29 schreef TC03 het volgende:
Ik zit al een tijdje te wachten tot ik een keer iets zinnigs kan zeggen en dit topic in MyAT kan brengen, maar dat lukt niet echt.
TVP derhalve.
Ik vind hem wel grappig eigenlijk, al denk ik dat Jorien er absoluut niet om zal kunnen lachen...quote:
Daar heb ik jullie toch voorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zoek een nieuwsbericht, geef er commentaar op en huppakee, klaar.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Amen!quote:Op zondag 13 maart 2005 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus! We leven echt in een censuur heb ik zo het idee. Hangt er op PP een vlag "Jorien Eikel! Wij verdienen geen straf! Fuck Off!" komt er een groepje zieligerds (ook wel bekend onder de naam stewards) een poging wagen om de vlag te verwijderen!Overigens waren er door het stadion heen meer vlaggen met goeie en rake uitspraken m.b.t. tot de nieuwe uitspatting van onze "Fuhrer". Vooral "Verraden door je eigen club" was een duidelijke kreet hoe de vork in de steel zit.
Jorien heeft Feyenoord uit te stront getrokken toen ze op de afgrond stonden, daarvoor zal iedereen hem dankbaar zijn. Maar zoals op LN al te lezen stond, is hij nu onze club naar de kanker aan het helpen! Het "gewone" volk moet wijken voor al die zogenaamde VIP's.
Ik ga de laatste tijd/jaren steeds met een minder gevoel naar de Kuip. Een team vol tropische verrassingen waarvoor de Klassieker gewoon een van de 34 wedstrijden is. De identiteit met Feyenoord ebt weg, dit heeft ook zijn uitwerking op de tribunes. De sfeer kakt meer en meer in, ook vanwege het klootjes- en dagjesvolk wat Jorien zo graag binnen wilt halen.
Maar het blijft godverdomme je cluppie!
Vandaag was hij er weer even; Kiprich. Samen met mensen als De Wolf, Fraser, Heus en ga zo maar verder, spelers die Feyenoorder waren, de mouwen opstroopte, en een ajacied een teringschop verkochtten als hij een leuk trucje maakte. Dat mis ik tegenwoordig!
Commercie hoeft niet altijd fout te zijn (heb zelf per slot van rekening een commerciele achtergrond), maar als je een of andere kut Koreaan bijna 2 jaar laat aanprutsen in de verdeding omdat Korea een aantrekkelijk markt is, dan spoor je niet helemaal. En zo zijn er meer voorbeelden.
Voetbal is van ons, de supporters. Maar je ziet het bij Feyenoord (maar ook bij andere clubs), de club interesseert zich niet voor wat de echte supporter vind. De mensen die hun hele ziel en zaligheid, en ook nog de nodige euro's, in de club leggen worden genegeerd, en voor idioot aangezien!
Het wordt tijd dat er iets drastisch veranderd binnen Feyenoord, zodat we weer oprecht kunnen zeggen: NIET IS STERKER DAN DAT ENE WOORD: FEYENOORD! MIJN FEYENOORD!
Overigens ben ik wel blij dat Feyenoord Kuyt een verbeterd contract heeft aangeboden. Een van de enige mensen op het veld die het Feyenoord gevoel uitdraagd!
Verslag?quote:Op maandag 14 maart 2005 23:22 schreef Luni het volgende:
Cart_Man krijen we nog verslag van jou?
Pfff kankerkneus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:27 schreef ferrarifreak het volgende:
Nu even iets dat wel belangrijk is : Jong Feyenoord - Jong Ajax 3-2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |