abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:02:37 #101
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25471684
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 11:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat lul je dan raar, dat is het hele probleem waarom de supporters nijdig zijn.
Ik ben geen supporter, maar een op rellen beluste hooligan. Daarom valt hij mij aan, omdat hij denkt dat ik het alleen maar over 'mijn soort' heb en niet over alle supporters.

Kijk, jij bent de standaard pet en sjaal. Hij vind jou goed.
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 maart 2005 @ 12:48:57 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25472278
Lijkt een beetje hoe Ajax met supporters om gaat - zeker na de verhuizing naarde ArenA - en daar wordt je niet vrolijk van ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_25472310
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:02 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik ben geen supporter, maar een op rellen beluste hooligan. Daarom valt hij mij aan, omdat hij denkt dat ik het alleen maar over 'mijn soort' heb en niet over alle supporters.

Kijk, jij bent de standaard pet en sjaal. Hij vind jou goed.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:03:04 #104
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25472472
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Zondag krijg ik nog een biertje van je!
A.M.A.B
pi_25472665
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 13:03 schreef Cart_man het volgende:

[..]
Zondag krijg ik nog een biertje van je!
Mij eerst een pet en sjaal noemen en nu om een biertje vragen
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:36:24 #106
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25472975
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Cart_man op 11-03-2005 13:43:15 ]
A.M.A.B
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:37:10 #107
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25472991
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 13:14 schreef Luni het volgende:

[..]

Mij eerst een pet en sjaal noemen en nu om een biertje vragen
Ik vraag het niet, ik eis het op!
quote:
De hoge heren bij ONZE club zijn nu echt helemaal de weg kwijt!!

Is dit de volgende stap in de zuivering van het publiek? Dan hoeven de heren op het pluche gelukkig niet meer het schreeuwende voetvolk voor hun neus maar schattige kindertjes die op de nek van hun vaders moeten klimmen om nog iets van de wedstrijd te zien.....inderdaad een enorme verbetering.

Stapje bij stapje wordt een sfeerloze Kuip gecreeerd. En de sfeer is tegenwoordig al om te janken. Vroeger stond de tegenstander al mentaal op achterstand als ze een volle Kuip betraden. Nu is de Kuip wekelijks vol maar kan je vaak een speld horen vallen.

Op deze manier worden de "rotte appels" toch niet verwijderd??!! Enkel verplaatst (wel uit het zicht van de camera', wat misschien het belangrijkste motief is).

Wat is de volgende stap: toch maar stoelnummering in de gehele Kuip, ondanks dat er 2 enquetes tegenaan gegooid moesten worden om van de supporters te horen dat ze op dit gebied geen verandering willen.

Ik hoop echt dat het bestuur en onze voorzitter (die zich vast wel weer in het buitenland bevindt) met deze stap hun hand overspeeld hebben.

Gelukkig hebben we nog een trainer die zijn eigen falen consequent op anderen afschuift (spelersmateriaal en zelfs het Feyenoordpubliek).

Mijn binding met Feyenoord wordt op deze manier steeds minder. Gelukkig staan tientallen "goedwillende" modelsupporters klaar om mijn stoeltje over te nemen....een geruststellende gedachte.
Mensen zoals Loek dus.

Mooi stukje.
A.M.A.B
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:39:31 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25473031
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:46 schreef ferrarifreak het volgende:
Over de 4e plek en al 3 jaar geen succes maken ze zich niet druk, maar nu opeens moet het bestuur wel weg hoor
Pak liever die kneusjes aan waar je dit aan te danken hebt.
Loekie
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25473215
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 13:37 schreef Cart_man het volgende:

Ik vraag het niet, ik eis het op!
pi_25474655
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 11:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat lul je dan raar, dat is het hele probleem waarom de supporters nijdig zijn.
Ik bedoel dat het veel Feyenoorders het blijkbaar wel best vinden dat Jorien een wanbeleid voert waardoor we al jaren geen prijzen meer winnen, maar zodra die aan de 'heilige' supporters komt (ook al is dit inderdaad achterlijk) worden ze opeens wel wakker.
pi_25474735
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:37 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het veel Feyenoorders het blijkbaar wel best vinden dat Jorien een wanbeleid voert waardoor we al jaren geen prijzen meer winnen, maar zodra die aan de 'heilige' supporters komt (ook al is dit inderdaad achterlijk) worden ze opeens wel wakker.
Als je een beetje op de hoogte bent weet je dat de supporters het absoluut niet met het beleid van het bestuur eens zijn, vorig jaar nog hing de Kuip vol met spandoeken, o.a. met de tekst "commercieel bestuur = einde clubcultuur" en nog meer van dat soort teksten.
pi_25475155
ZIEKENBOEG STROOMT LEEG BIJ FEYENOORD

Het is bij Feyenoord niet alleen zaak om te knokken voor een plek in de basis. Want met de terugkeer van een drietal geblesseerden is het zondag niet vanzelfsprekend dat fitte spelers op de bank plaatsnemen of in het veld staan. Een tribuneplaats is ook zomaar mogelijk. ´Het is knokken voor een plek bij de selectie, dat komt het team alleen maar ten goede´, aldus Ruud Gullit, die Ghaly, Gibbs en Bosschaart zag terugkeren.

De trainingen werden deze week aangepast. Ruud Gullit greep het vrije weekend als gevolg van het afgelaste duel met FC Den Bosch aan om met de conditie aan de slag te gaan. ´We zijn fysiek gaan trainen´, legde hij vrijdagmiddag uit. ´We hebben ons specifiek op de conditie toegelegd en gewerkt aan zaken als startsnelheid.´ Naast Gullits tevredenheid over het feit dat hij een aantal opeenvolgende dagen gericht op één onderdeel kon trainen, was er nog meer goed nieuws. Hossam Ghaly keerde terug na een maand afwezigheid. Maandag hervatte de van een knieblessure herstelde Egyptenaar de groepstraining en vrijdag meldde Gullit dat Ghaly inzetbaar is. ´Hij is fit, maar het ontbreekt hem wel aan wedstrijdritme. Maar dat is weer iets anders´, aldus de oefenmeester. Cory Gibbs ontbreekt het niet aan wedstrijdritme. Het uitvallen met een op het eerste gezicht zware blessure tijdens de maandagtraining, zorgde voor een bedrukte stemming in De Kuip, maar vier dagen later meldde Gullit dat ook hij inzetbaar is. ´Dat is goed nieuws. Toen we de bult zagen op zijn onderbeen, vreesden we voor een breuk. Maar na onderzoek in het ziekenhuis bleek hij een forse kneuzing te hebben. Hij kan spelen tegen Roda.´ Pascal Bosschaart is eveneens inzetbaar, al is op voorhand al te zeggen dat hij niet in de basis start. De Rotterdammer kwam bijna twee weken geleden uit het ziekenhuis, waar hij met antibiotica werd behandeld voor de wondinfectie aan het onderbeen. Lichamelijk mankeert hij niets, maar een basisoptreden zal door zijn verslechterde conditie zondag nog te vroeg komen.

Het is daarom de verwachting dat Gullit weinig zal veranderen ten opzichte van de laatste wedstrijd tegen NAC, voor het Amstel Cup-toernooi. Naar verwachting zal Shinji Ono weer op het middenveld beginnen, wat Patrick Paauwe zijn plek kost. Ook Salomon Kalou zal mogelijk weer in de basis starten. De Ivoriaan sukkelde na een liesblessure met zijn vorm, maar was vorige week weer op dreef. De zo succesvolle tandem Kuyt/Kalou verzorgde alle treffers in het met 4-0 gewonnen duel met de Bredanaars. Het valt daarom te verwachten dat Gullit op die wedstrijd voortborduurt en niets zal wijzigen.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Lodewijks; Östlund, Saidi, Gibbs, Basto; Castelen, Ono, Hofs, Goor; Kuyt en Kalou.
pi_25475285
Moet nog zien of er daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Overigens gister bij olympiakos-NUFC ook weer spelers met flessen, aanstekers etc bekogeld. Heb nog niks voorbij zien komen op CNN

Jong Feyenoord maandag dus half 7 in de Kuip. Lekker op vakkie W
  vrijdag 11 maart 2005 @ 16:51:09 #114
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25475388
Gebeurt heus wel iets.

Helaas kan het meerendeel van dit schapenpubliek het niet interesseren, stelletje egoisten. Bekommeren zich alleen maar om hun eigen plek in de Kuip.
A.M.A.B
pi_25476220
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:43 schreef Luni het volgende:

[..]

Als je een beetje op de hoogte bent weet je dat de supporters het absoluut niet met het beleid van het bestuur eens zijn, vorig jaar nog hing de Kuip vol met spandoeken, o.a. met de tekst "commercieel bestuur = einde clubcultuur" en nog meer van dat soort teksten.
Met alle respect, maar denk je dat het bestuur van een club een belangevereniging van supporters als serieuze ondrhandelingspartner ziet?

Het publiek, zeker bij Feyenoord, komt bij iedere wedstrijd en masse opdagen en zorgen voor een goede sfeer, daar hebben zowel de spelers wat aan (aanmoedigingen) als het bestuur, het vormt immers óók het visitekaartje van een club.

Helaas gaat diezelfde aanhang ook weleens over de schreef (incidenten tijdens Feyenoord Sporting) en die blijven helaas lang hangen, hoe klein het clubje ook is dat zich daaraan schuldig maakt.

Mijns inziens is het een goedmakertje van de Club dat ze als klankbord fungeren, alleen maken ze er pas gebruik van als het hen goed uitkomt.

De Big Boys zijn eigenlijk de enigen die iets te vertelllen hebben buiten het bestuur om, maar ik wens jullie veel succes met de spandoeken etc, in feite hebben jullie wél gelijk.
Yeah baby Yeah!
pi_25476347
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:37 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Supportersbeleid boeit mij meer dan technisch beleid.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25476417
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 17:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Met alle respect, maar denk je dat het bestuur van een club een belangevereniging van supporters als serieuze ondrhandelingspartner ziet?
Een vereniging die 30.000 man vertegenwoordigt zou serieus genomen moeten worden. Dat dit niet het geval is, ligt eigenlijk aan beide partijen..

Maar als de groep maar groot genoeg is, zal de club/bestuur wel overstag moeten gaan. Alles valt en staat bij je achterban.
Ik vrees alleen dat de groep niet groot genoeg is, sommige figuren durven zich nooit negatief uit te laten over het beleid, die lopen met oogkleppen en wringen zich in de meeste gekke bochten om alles nog recht te lullen.
pi_25476898
Nog een kleine tip voor mensen die (net als ik) zondag met de trein naar de Kuip komen... het boekenweekgeschenk van Jan Wolkers is zondag geldig als plaatsbewijs. Dus mocht je 'm toch thuis hebben liggen toevallig...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:23:35 #119
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25477401
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:46 schreef belanov het volgende:
Nog een kleine tip voor mensen die (net als ik) zondag met de trein naar de Kuip komen... het boekenweekgeschenk van Jan Wolkers is zondag geldig als plaatsbewijs. Dus mocht je 'm toch thuis hebben liggen toevallig...
Hihi...heb er zelfs een boek voor gekocht. Leven met Feijenoord.

Ken ik weer wat meer bier drinken zondag.
A.M.A.B
pi_25477528
Ik ook. Corporate financial reporting-a global perspective
pi_25479396
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:36 schreef Erasmusch het volgende:
Ik ook. Corporate financial reporting-a global perspective
Ik heb wel de "Fundamentels of Corporate Finance" in me kast liggen, aanraderT man!

Maar voetbalsupporters kunnen toch helemaal niet lezen?!
pi_25481129
Ik hoopte eigenlijk dat de verhaaltjes adhv Dilbert zou worden uitgelegd. Valt nog vies tegen.

Is er trouwens ook bekend wat de families van dit plannetje vinden? Zij zullen ook niet echt blij zijn met een plekkie in de regen waar die kleintjes niet eens over boarding kennen kijken.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:51:58 #123
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_25481222
Nog even en de club van Rotterdam is weer terug waar zij behoort.
Tot volgend seizoen!
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_25486948
Verhuizingsplannen houden gemoederen bezig
[ Feyenoord Supportersvereniging ]

Het voornemen van Feyenoord om de familievakken DD, P en PP te verhuizen naar vak W, en om supporters van van W te dwingen met ingang van het seizoen 2005/2006 te verhuizen naar een ander vak houdt de gemoederen behoorlijk bezig. Op de meeste toonaangevende Feyenoord-websites en de daaraan gekoppelde gastenboeken en forums wordt over bijna niets anders meer gesproken. De Feyenoord Supportersvereniging ontving inmiddels stapels e-mails met klachten van supporters van zowel vak W als van de huidige familievakken. Een deel daarvan is inmiddels bij de clubleiding neergelegd, die zelf via Feyenoord Klantenservice ook worden bedolven onder de reacties.
Zondag worden voorafgaande aan de wedstrijd Feyenoord-Roda JC door supporters een paar duizend flyers uitgedeeld waarmee wordt opgeroepen protest aan te tekenen tegen de plannen. De Feyenoord Supportersvereniging steunt ook deze protestactie.

De oproep van de Feyenoord Supportersvereniging aan de supporters om een proteststem te laten horen blijft onverminderd van kracht. Daarbij wel het dringende verzoek om alle vormen van protest op een vreedzame en beschaafde manier te verlopen. Elke andere vorm van protest wijst de Feyenoord Supportersvereniging af en zal van negatieve invloed zijn op een mogelijk positief resultaat.

Supporters die het niet (of juist wel) eens zijn met het voornemen van Feyenoord kunnen een reactie zenden aan:

Feyenoord Klantenservice
Postbus 9635
3007 AP Rotterdam
Fax 010-2923889
E-mail: klantenservice@feyenoord.nl

Een afschrift kunt u zenden aan:

Feyenoord Supportersvereniging
Postbus 24036
3007 DA Rotterdam
Fax 010-4921152
E-mail: info@legioen.nl
pi_25487558
Waarom wordt er eigenlijk verhuisd?
That's all folks!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:02:05 #126
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25488228
Om W te zuiveren van het gespuis en om van de Maastribune een grote VIPruimte te maken.
A.M.A.B
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:52:50 #127
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25489535
quote:

[ Bericht 10% gewijzigd door Cart_man op 12-03-2005 15:35:07 ]
A.M.A.B
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:29:38 #128
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25490043
Ik zit al een tijdje te wachten tot ik een keer iets zinnigs kan zeggen en dit topic in MyAT kan brengen, maar dat lukt niet echt.

TVP derhalve .
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:37:12 #129
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25490128
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:29 schreef TC03 het volgende:
Ik zit al een tijdje te wachten tot ik een keer iets zinnigs kan zeggen en dit topic in MyAT kan brengen, maar dat lukt niet echt.

TVP derhalve .
Zoek een nieuwsbericht, geef er commentaar op en huppakee, klaar.

Zo moeilijk is dat toch niet?
A.M.A.B
pi_25490184
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:52 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik vind hem wel grappig eigenlijk, al denk ik dat Jorien er absoluut niet om zal kunnen lachen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:33:32 #131
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_25490899
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zoek een nieuwsbericht, geef er commentaar op en huppakee, klaar.

Zo moeilijk is dat toch niet?
Daar heb ik jullie toch voor .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_25507369
Kuyt bij getekent tot 2009 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RLX
pi_25507425
Ja, ik las het.

Netjes hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25507524
Ik zou pas feest gaan vieren als op 1 September de transfermarkt gesloten is.....
pi_25508065
Ik neem aan dat dat contract alleen is om meer geld te kunnen vangen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_25508719
Hij zal het niet uitdienen nee, maar goeie zaak!

Wat liepen die Basto, Gibbs en Castelen weer te kutten. Helemaal die oranjeklant was dramatisch, leek wel of tie stoned op het veld stond. Lui varken. En ik heb ook nog eens Jozsef gemist
pi_25508856
Wedstrijd was niet echt goed, maar de punten zijn binnen.

Ik heb het gezeik van Cart_man aan moeten horen
  zondag 13 maart 2005 @ 20:00:38 #138
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25508880
Sjesus! We leven echt in een censuur heb ik zo het idee. Hangt er op PP een vlag "Jorien Eikel! Wij verdienen geen straf! Fuck Off!" komt er een groepje zieligerds (ook wel bekend onder de naam stewards) een poging wagen om de vlag te verwijderen! Overigens waren er door het stadion heen meer vlaggen met goeie en rake uitspraken m.b.t. tot de nieuwe uitspatting van onze "Fuhrer". Vooral "Verraden door je eigen club" was een duidelijke kreet hoe de vork in de steel zit.

Jorien heeft Feyenoord uit te stront getrokken toen ze op de afgrond stonden, daarvoor zal iedereen hem dankbaar zijn. Maar zoals op LN al te lezen stond, is hij nu onze club naar de kanker aan het helpen! Het "gewone" volk moet wijken voor al die zogenaamde VIP's.

Ik ga de laatste tijd/jaren steeds met een minder gevoel naar de Kuip. Een team vol tropische verrassingen waarvoor de Klassieker gewoon een van de 34 wedstrijden is. De identiteit met Feyenoord ebt weg, dit heeft ook zijn uitwerking op de tribunes. De sfeer kakt meer en meer in, ook vanwege het klootjes- en dagjesvolk wat Jorien zo graag binnen wilt halen.

Maar het blijft godverdomme je cluppie!

Vandaag was hij er weer even; Kiprich. Samen met mensen als De Wolf, Fraser, Heus en ga zo maar verder, spelers die Feyenoorder waren, de mouwen opstroopte, en een ajacied een teringschop verkochtten als hij een leuk trucje maakte. Dat mis ik tegenwoordig!

Commercie hoeft niet altijd fout te zijn (heb zelf per slot van rekening een commerciele achtergrond), maar als je een of andere kut Koreaan bijna 2 jaar laat aanprutsen in de verdeding omdat Korea een aantrekkelijk markt is, dan spoor je niet helemaal. En zo zijn er meer voorbeelden.

Voetbal is van ons, de supporters. Maar je ziet het bij Feyenoord (maar ook bij andere clubs), de club interesseert zich niet voor wat de echte supporter vind. De mensen die hun hele ziel en zaligheid, en ook nog de nodige euro's, in de club leggen worden genegeerd, en voor idioot aangezien!

Het wordt tijd dat er iets drastisch veranderd binnen Feyenoord, zodat we weer oprecht kunnen zeggen: NIET IS STERKER DAN DAT ENE WOORD: FEYENOORD! MIJN FEYENOORD!

Overigens ben ik wel blij dat Feyenoord Kuyt een verbeterd contract heeft aangeboden. Een van de enige mensen op het veld die het Feyenoord gevoel uitdraagd!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25508914
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus! We leven echt in een censuur heb ik zo het idee. Hangt er op PP een vlag "Jorien Eikel! Wij verdienen geen straf! Fuck Off!" komt er een groepje zieligerds (ook wel bekend onder de naam stewards) een poging wagen om de vlag te verwijderen! Overigens waren er door het stadion heen meer vlaggen met goeie en rake uitspraken m.b.t. tot de nieuwe uitspatting van onze "Fuhrer". Vooral "Verraden door je eigen club" was een duidelijke kreet hoe de vork in de steel zit.

Jorien heeft Feyenoord uit te stront getrokken toen ze op de afgrond stonden, daarvoor zal iedereen hem dankbaar zijn. Maar zoals op LN al te lezen stond, is hij nu onze club naar de kanker aan het helpen! Het "gewone" volk moet wijken voor al die zogenaamde VIP's.

Ik ga de laatste tijd/jaren steeds met een minder gevoel naar de Kuip. Een team vol tropische verrassingen waarvoor de Klassieker gewoon een van de 34 wedstrijden is. De identiteit met Feyenoord ebt weg, dit heeft ook zijn uitwerking op de tribunes. De sfeer kakt meer en meer in, ook vanwege het klootjes- en dagjesvolk wat Jorien zo graag binnen wilt halen.

Maar het blijft godverdomme je cluppie!

Vandaag was hij er weer even; Kiprich. Samen met mensen als De Wolf, Fraser, Heus en ga zo maar verder, spelers die Feyenoorder waren, de mouwen opstroopte, en een ajacied een teringschop verkochtten als hij een leuk trucje maakte. Dat mis ik tegenwoordig!

Commercie hoeft niet altijd fout te zijn (heb zelf per slot van rekening een commerciele achtergrond), maar als je een of andere kut Koreaan bijna 2 jaar laat aanprutsen in de verdeding omdat Korea een aantrekkelijk markt is, dan spoor je niet helemaal. En zo zijn er meer voorbeelden.

Voetbal is van ons, de supporters. Maar je ziet het bij Feyenoord (maar ook bij andere clubs), de club interesseert zich niet voor wat de echte supporter vind. De mensen die hun hele ziel en zaligheid, en ook nog de nodige euro's, in de club leggen worden genegeerd, en voor idioot aangezien!

Het wordt tijd dat er iets drastisch veranderd binnen Feyenoord, zodat we weer oprecht kunnen zeggen: NIET IS STERKER DAN DAT ENE WOORD: FEYENOORD! MIJN FEYENOORD!

Overigens ben ik wel blij dat Feyenoord Kuyt een verbeterd contract heeft aangeboden. Een van de enige mensen op het veld die het Feyenoord gevoel uitdraagd!
Amen!

Je slaat de spijker op zijn kop.
pi_25508985
Cart_man, stond je er nou ook bij dat doek omhoog te houden, of alleen die kale maat van je?

Inderdaad scherpe teksten, waarheid mag gezegd worden. Dit beleid gaat nergens over. Benieuwd of ze zich er nu wat van aantrekken, of dat er hardere acties volgen..
pi_25509005
Overigens Kiprich optrommelen als er 'problemen' zijn met je achterban vind ik gewoon heel goedkoop.

Neemt niet weg dat het weer mooi is om de Tovernaar weer in het 'echie' te zien!
pi_25509202
Inderdaad, maar dat besefte gelukkig iedereen ook. Opzich vind ik het protest wel redelijk geslaagd. Ook wel leuk om te zien is dat ze die gast op w1 niet meekregen en doek op pp ook niet. Gast die vandaag reed wilde perse niet lang blijven na de wedstrijd, helaas maarja.

volgens mij hield cartman hem niet omhoog, correct me if im wrong. Supportersvereniging laat ook weer eens een keertje hun mening horen en besteden ook aandacht aan de protesten, opzich wel goeie zaak.

Kzou niet weten waar ik volgend jaar heen zou moeten?

-f- je hosting doet het niet zo best?
  zondag 13 maart 2005 @ 20:34:06 #143
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25509213
Mooi doekie man.

Ook na de wedstrijd nog ruim 20 minuten op W blijven staan en om die Kale geroepen, die er natuurlijk niet was.

Daarna de Kuip uitgejaagd door de ME.

Oh en dan nog iets, niks ten nadele van jullie hoor, maar als je het er allemaal mee eens bent, gedraag je er dan ook naar. Nu is het maar een fanatiek groepje dat het voortouw neemt, de rest keurt het goed maar 'helpt' niet mee. Wij zijn Feijenoord!

Dit moet elke week gebeuren. Wij moeten een statement maken.

Oh ja, die wedstrijd was ook wel leuk.
A.M.A.B
pi_25509476
Owja, en Kiprich allemaal leuk en aardig dat ie op het veld komt maar er komt gewoon WEER een satellietclub bij. En Feyenoord kennende willen ze alle scouts tevreden houden dus zal er binnenkort weer een Hongaar rondhuppelen in het 2e of Excelsior die nooit het 1e zal halen. Omdat ze te slecht zijn of gewoon geen kans krijgen.

Waarom investeren ze nou niet gewoon simpel in de eigen jeugd, in spelers die een band hebben met de club. En dat als ze voor een bepaalde postie een speler nodig hebben, ze daadwerkelijk een jeugdspeler de kans geven.

Maarja ik zal het wel weer fout gezien hebben...
pi_25515051
Cart_Man krijen we nog verslag van jou?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 00:12:39 #146
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25515097
quote:
Op maandag 14 maart 2005 23:22 schreef Luni het volgende:
Cart_Man krijen we nog verslag van jou?
Verslag?
A.M.A.B
pi_25515120
Nu even iets dat wel belangerijk is : Jong Feyenoord - Jong Ajax 3-2
pi_25515642
Solo van Leonardo, volley van Lazovic, afstandschotje van Pardo. irritant negertje van die nr 10 van ajax. Hoorde dat er voor de wedstrijd nog vuurwerk op het veld is gegooid maar heb ik gemist.

1e goal van de joden was uit een vrije trap die 10m naar het goal werd verplaatst, 2e goal was hands. Leo was lekker bezig en kreeg een soort van 'publiekswissel'
  dinsdag 15 maart 2005 @ 08:08:26 #149
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25517073
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:27 schreef ferrarifreak het volgende:
Nu even iets dat wel belangrijk is : Jong Feyenoord - Jong Ajax 3-2
Pfff kankerkneus.

Jong Feijenoord: Eerste helft was Feijenoord echt goed. 3-0 voorsprong al in de eerste helft. Tweede helft was drama. Lazovic deed echt niks goed, zat maar een beetje rond te huppelen op het veld. Die Malkowski is ook een prutser eerste klas, tering. Was op het einde nog billen knijpen ook, pfff. Stonden wel veel eerste elftal spelers in de basis, je kon niet echt spreken van een jong-Feijenoord.
A.M.A.B
pi_25517510
Ik ben ook even gaan kijken. Vond het wel amusante wedstrijd. Was helaas de eerste verlieswedstrijd van Jong Ajax in de competitie. Was niet onverdiend, Ajax was gewoon minder, met name eerste helft. Mitea en de Ridder waren dramatisch.

En dat irritant negertje met nummer 10 was Stanley Aborah. Heeft al meer CL-wedstrijden op z'n naam dan vrijwel heel Jong Feyenoord.

En moet Bosschaart nu centrale verdediger worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')