Raiola is geen zaakwaarnemer van Trabelsi, da's Franklin Sedoc. Raiola is ook Martin Jol's zaakwaarnemer en is voor zover ik kan zien geen slechte.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:59 schreef Erasmusch het volgende:
Die Raiola is lekker betrouwbaar. Zaakwaarnemer van trabelsi, zlatan, mido, moens etc. Die heeft het beste voor met zn spelertjes.
Wat een blunder weer van Babos. Was geen rode kaart. Basto weer dramatisch.
In de Kuip heb je overal redelijk goed zicht.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb kaartjes voor V V. Niet te duur en voor zover ik op de Feyenoord-site kon zien heel aardig zicht.
Op VV heb je een van de beste plekjes. Je overziet vanaf daar het hele veld en kan dus goed de wedstrijd volgen.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
In de Kuip heb je overal redelijk goed zicht.
Of je moet op W zitten en laat zijn, dan kijk je tegen de dugout aan!
Ik zie geen progressie bij hem, al een jaar niet. En ik verwacht ook niet dat die er tegen AZ opeens wel staat.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk revancheert Babos zich de komende wedstrijd tegen AZ met enkele mooi reddingen.
Met onze verdediging? En tegen AZ? Die kans acht ik 0,000001quote:Alhoewel, ik heb eigenlijk nog liever dat ie 90 minuten uit zijn neus staat te eten!
Wishful thinking noemen ze dat!quote:Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef ferrarifreak het volgende:
Met onze verdediging? En tegen AZ? Die kans acht ik 0,000001![]()
Vorig jaar joden uit blundert Lodewijks. Dit jaar joden uit pakt Babos een punt.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:59 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik hoop zo dat Lodewijks tegen Ajax terug is. Dat is echt iemand die de wedstrijd voor Feyenoord kan beslissen in positieve zin.
Als Babos op het doel staat, is het een gespeelde wedstrijd en wint Ajax, helaas.
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vorig jaar joden uit blundert Lodewijks. Dit jaar joden uit pakt Babos een punt.
Van harte gefeliciteert !!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb sowieso trauma's overgehouden aan sommige Feyenoorders van de afgelopen jaren. René Bot, Radoslav Samardzic, Jan Visser, Dos Santos, Somalia... om te huilen.
Maar goed, ik ben toch ook wel trots op een hoop ex-Feynoorders bij de Europese top.
Hopelijk krijgt Ajax morgen een flink pak slaag trouwens. Zou een mooi verjaardagscadeautje voor mij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |