De AZ verdediging staat beter dan die van AJaxquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Kromkamp beter dan Trabelsi? Grappenmaker.
En Mathijsen, je zegt het goed: je hoopt dat ze dat ook blijven. Zal best eens tegen kunnen vallen.
En De Cler blijft gewoon te licht voor topniveau Frikandel en kan niet tippen aan Maxwell. Om over Opdam, niveau Lisse, maar te zwijgen. Die is veel te bescheiden voor topvoetbal.
quote:
Je bedoelt te zeggen dat je geen bange ajakcied of PSV-supporter bent?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:38 schreef twi het volgende:
Ach kom op, een beetje met een knipoog lezen is ook moeilijk hier blijkbaar
bangquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:06 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat je geen bange ajakcied of PSV-supporter bent?![]()
Jammer voor hem...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef popolon het volgende:
6 tot 9 maanden uit de running.
Lullig zeg, tweede zware blessure voor hem al.
Als ik ajaks-supporter zou zijn zou ik toch wel reden hebben om bang de zijn voor de Big Red Machine, jaquote:
Dit jaar halen jullie ongetwijfelt de CL maar heb zeker niet het idee dat jullie de volgende jaren het weer zo goed doen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Als ik ajaks-supporter zou zijn zou ik toch wel reden hebben om bang de zijn voor de Big Red Machine, jaOf zijn jullie die Champions League nou al weer zat?
![]()
Wie dan leeft........quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit jaar halen jullie ongetwijfelt de CL maar heb zeker niet het idee dat jullie de volgende jaren het weer zo goed doen.
Ik kon de knipoog er niet uithalen deze keer en ik was niet de enige.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:38 schreef twi het volgende:
Ach kom op, een beetje met een knipoog lezen is ook moeilijk hier blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |