abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25528595
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:58 schreef Troy het volgende:

[..]

het gaat ook niet puur om die laptop. ik heb al eens eerder gepost dat hij zonder twijfel een echte liefhebber en techfreak(positief bedoeld:P) is maar het gaat ook om zijn eigen handelswijze. je kan wel in je eentje een kruistocht voeren maar als het 9 van de 10 tegen de borst stuit heb je ng verloren... of je nu gelijk hebt of niet.
Als ik kijk naar de manier waarop hij zijn spullen aanbied merk je gewoon dat het hem echt aan het hart gaat ie spullen, om die reden zou ik wel bij hem willen kopen. Als je dan ook ziet hoe onbeschoft ie soms uit de hoek komt dan zou ik weer absoluut niet bij hem willen kopen, beetje zon tikkende tijdbom waarvan niemand wanneer en of ie wel af zal gaan.
beetje jammer want aan het aangebodene ligt het niet.
Ik snap je betoog wel maar ik bekijk 't net ff wat anders.

Zaken zijn zaken en op een I-net forum dollen is ook leuk.
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:09:34 #52
86822 Troy
Resident Asshole
pi_25528618
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:06 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ik snap je betoog wel maar ik bekijk 't net ff wat anders.

Zaken zijn zaken en op een I-net forum dollen is ook leuk.
absoluut waar. ik deel je mening wel. maar het overgrote deel bekijkt dat anders (zie reacties.) als ik dan iets hiero zou moeten slijten moet je ook die anderen met je mee hebben.
U bent geirriteerd?
pi_25528631
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:58 schreef Troy het volgende:

[..]

het gaat ook niet puur om die laptop. ik heb al eens eerder gepost dat hij zonder twijfel een echte liefhebber en techfreak(positief bedoeld:P) is maar het gaat ook om zijn eigen handelswijze. je kan wel in je eentje een kruistocht voeren maar als het 9 van de 10 tegen de borst stuit heb je ng verloren... of je nu gelijk hebt of niet.
Als ik kijk naar de manier waarop hij zijn spullen aanbied merk je gewoon dat het hem echt aan het hart gaat ie spullen, om die reden zou ik wel bij hem willen kopen. Als je dan ook ziet hoe onbeschoft ie soms uit de hoek komt dan zou ik weer absoluut niet bij hem willen kopen, beetje zon tikkende tijdbom waarvan niemand wanneer en of ie wel af zal gaan.
beetje jammer want aan het aangebodene ligt het niet.
Netjes verwoord. Wat wel zo is, en dat is iets wat jullie niet kunnen weten, is dat ik op het forum heel iemand anders ben dan irl. Ik ben irl helemaal niet zo druk en hyperactief als op fok, maar in mijn hoofd ben ik het altijd. En wat in mijn hoofd speelt, is wat ik schrijf. Het is niet makkelijk om daar mee om te gaan, en ik vind ook dat ik het deels wel aan de users over kan laten om daarmee om te gaan. Er zijn er genoeg die dat kunnen.

Er zijn fokkers geweest die iets bij mij gekocht hebben, ChoAs heeft bij mij mijn nokia 7210 overgekocht, al is dat geen heel bekende fokker misschien. Zaterdag komt JVCS (ofzo) mijn lexmark printer halen, en wat netwerkkaarten brengen. Ik ben geen kwaaie, maar bij hier altijd wat fel van me af, en dat vind ik wel fijn af en toe. Ik geef hier en daar ook wel eens een hint, of wat hulp bij technische problemen, ook op tweakers doe ik dat. Alleen daar is geen ruimte voor humor, want die harddiskspace heeft waarschijnlijk wat bad sectors ofzo.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25528643
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:09 schreef Troy het volgende:

[..]

absoluut waar. ik deel je mening wel. maar het overgrote deel bekijkt dat anders (zie reacties.) als ik dan iets hiero zou moeten slijten moet je ook die anderen met je mee hebben.
Ook waar. Maar ik wil me niet anders voordoen dan ik ben alleen maar om een laptop te verkopen die ik diep in mijn hart veel liever voor mezelf zou houden. Ik ben druk en af en toe wat grof, en degene die hem desondanks toch komt halen doet er in mijn ogen net iets meer moeite voor, en dat mag, vind ik, best wel.
Laptop kopen?
pi_25528649
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:09 schreef Troy het volgende:

[..]

Dat is idd ook waar. Dollen in andere fora en eigen verkoop topic uit elkaar houden is ook een kunst.
pi_25528667
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:13 schreef schvvmert het volgende:

[..]

is ook een kunst.
Voor kunst moet je in TTK zijn.
Laptop kopen?
pi_25532687
nou ja zo duidelijk was het bod niet van 650 en omdat de hoogste bieder nogal op veel computers bied op FOK wil ik bij dezen een reservebod van 500 plaatsen.
Trouwens.....dat dat ding een keer 2xxx gekost heeft is totaal a boeiend. het gaat erom wat een laptop met vergelijkbare specs nieuw of in dit geval 2dehands kost
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:19:52 #58
91144 SLaMDanCeR
--- teh funny
pi_25593119
- edit: -

[ Bericht 93% gewijzigd door ElisaB op 19-03-2005 22:07:34 ]
Into darkness now fallen, into hatred now grown
Like stillborn child drifting in the silent seas of blood, crushing all his dreams
pi_26594617
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:11 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Netjes verwoord. Wat wel zo is, en dat is iets wat jullie niet kunnen weten, is dat ik op het forum heel iemand anders ben dan irl. Ik ben irl helemaal niet zo druk en hyperactief als op fok, maar in mijn hoofd ben ik het altijd. En wat in mijn hoofd speelt, is wat ik schrijf. Het is niet makkelijk om daar mee om te gaan, en ik vind ook dat ik het deels wel aan de users over kan laten om daarmee om te gaan. Er zijn er genoeg die dat kunnen.

Er zijn fokkers geweest die iets bij mij gekocht hebben, ChoAs heeft bij mij mijn nokia 7210 overgekocht, al is dat geen heel bekende fokker misschien. Zaterdag komt JVCS (ofzo) mijn lexmark printer halen, en wat netwerkkaarten brengen. Ik ben geen kwaaie, maar bij hier altijd wat fel van me af, en dat vind ik wel fijn af en toe. Ik geef hier en daar ook wel eens een hint, of wat hulp bij technische problemen, ook op tweakers doe ik dat. Alleen daar is geen ruimte voor humor, want die harddiskspace heeft waarschijnlijk wat bad sectors ofzo.
je vergeet mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')