abonnement Unibet Coolblue
pi_25443310
Inmiddels is nieuwere versie van deze laptop rond de 1200 euro te koop.

Die heb ik inmiddels namelijk.

De vraagprijs is dus niet zo gek.

[ Bericht 53% gewijzigd door ElisaB op 12-03-2005 00:16:16 ]
pi_25443633
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:51 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Hap.


Inmiddels is nieuwere versie van deze laptop rond de 1200 euro te koop.

Die heb ik inmiddels namelijk.

De vraagprijs is dus niet zo gek.
Kijk, er zijn dus nog wel mensen die het snappen.

Betekent dit dat jouw bod van 650 vervalt?
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25443929
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:18 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Kijk, er zijn dus nog wel mensen die het snappen.

Betekent dit dat jouw bod van 650 vervalt?
Voor 650 issie zeker interessant. En dat lijkt me vast niet 't hoogste bod.

Misschien eens een kloon nemen voor V&A?
pi_25444187
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:37 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Voor 650 issie zeker interessant. En dat lijkt me vast niet 't hoogste bod.

Misschien eens een kloon nemen voor V&A?
Ik heb wel een kloon, maar ik ben principieel tegen het gebruik van klonen in V&A.

Ik zou namelijk zelf niks willen kopen van iemand die nog maar net geregistreerd is, en/of weinig posts heeft. Handel enzo. Een echte fokker heeft dan weer die naam mee

Dus ik ga ervanuit dat anderen het liefst die zelfde zekerheid hebben. En omdat heel fok onderhand toch wel weet wie die ADHD'er HTT is, weten ze ondanks dat sommigen mijn houding niet waarderen wel altijd hoe ze ervoor staan.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25447444
Je krijgt er nooit meer dan 750 voor...
trouwens in de startpost staat Centrino Pentium 4.... een Centrino heeft nooit een P4, maar een P-M
pi_25448656
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:29 schreef sanchezz het volgende:
Je krijgt er nooit meer dan 750 voor...
trouwens in de startpost staat Centrino Pentium 4.... een Centrino heeft nooit een P4, maar een P-M
Dat is correct, het moet inderdaad mobile zijn.

Mij best als ik er 750 voor krijg, maar dan moet dat nog wel geboden worden.

En momenteel is er nog geen hoger bod dan dat van schmvvert.

Is er nu echt niemand op zoek naar een goede niet al te dure laptop
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25448973
jammer dat ik geen geld heb kan ik ook in 750 maandelijkse termijnen betalen?
pi_25452884
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:39 schreef erikkll het volgende:
jammer dat ik geen geld heb kan ik ook in 750 maandelijkse termijnen betalen?
Overdracht bij laatste betaling? Dan wel ja
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25456290
Kick en tevens toevoeging:

Als je hem voor ¤ 775,- komt halen, krijg je er een Linksys 54mbit B/G Wireless PCMCIA kaart bij, dagwaarde plusminus 60 euro. Hij heeft al wireless, maar het kon zijn dat je liever 54 wilt ipv 11 mbit.

Let op: De laptop is INCLUSIEF een Windows XP Pro Seriecode, legaal, met nog originele sticker op de onderkant.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25473900
Maar het is algemeen bekend hoor, dat ik een grote bek heb en niet vies ben van een beetje rellen. Ik weet dat de laptop goed is, ik game er elke dag op, en fok er 's avonds op. Het is een droomapparaat, maar haalt het niet bij wat ik eigenlijk wil hebben. Ik kan ze me echter niet allebei veroorloven, dus de acer gaat weg. Het wachten is op iemand die net als ik waarde hecht aan gaming en accuduur, in 1 machine.

[ Bericht 57% gewijzigd door ElisaB op 12-03-2005 00:17:50 ]
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:18:11 #36
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_25482970
Beetje opgepoetst
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_25510530
460
vfb@home.nl
pi_25519215
Wat ik niet helemaal snap is.. dat je 11mbps aan geeft... maar centrino is standaard altijd 54mbps
pi_25519275
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:51 schreef TheRealFalcon het volgende:
Wat ik niet helemaal snap is.. dat je 11mbps aan geeft... maar centrino is standaard altijd 54mbps
Nee.

Overigens heb ik twee weken geleden voor dezelfde prijs (750) zo'n ding gekocht (IIETS snellere specs) en dat was een prima prijs.
pi_25519373
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:51 schreef TheRealFalcon het volgende:
Wat ik niet helemaal snap is.. dat je 11mbps aan geeft... maar centrino is standaard altijd 54mbps
En die avatar is zeker je eigen pasfoto?

Centrino is een label wat verstrekt word door Intel wanneer de laptop aan 3 voorwaardes voldoet:

- Een Intel Pentium Mobile CPU
- Een Intel Chipset
- Een Intel Wireless verbinding, ongeacht de snelheid daarvan.

Dit garandeerd laag stroomverbruik en dus een lange accuduur.

En voor de knurft die 460 bied: Als je goed had gelezen had je gezien dat iemand al 650 heeft geboden, en dat bod staat nog steeds. Je hoeft dus niet je adres plus bod neer te plempen zo van "hier, dan geef ik je er nog wat voor", want daar ben ik niet van gecharmeerd.

Zoals vermeld, de eerste die 750 bied is ermee weg. We mogen het er alleen over eens zijn dat dat een hele nette prijs is voor een dergelijke laptop. Zeker gezien de perfecte staat waarin hij verkeert, en de nog lopende garantie.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25520735
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:02 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

En die avatar is zeker je eigen pasfoto?

Centrino is een label wat verstrekt word door Intel wanneer de laptop aan 3 voorwaardes voldoet:

- Een Intel Pentium Mobile CPU
- Een Intel Chipset
- Een Intel Wireless verbinding, ongeacht de snelheid daarvan.

Dit garandeerd laag stroomverbruik en dus een lange accuduur.

En voor de knurft die 460 bied: Als je goed had gelezen had je gezien dat iemand al 650 heeft geboden, en dat bod staat nog steeds. Je hoeft dus niet je adres plus bod neer te plempen zo van "hier, dan geef ik je er nog wat voor", want daar ben ik niet van gecharmeerd.

Zoals vermeld, de eerste die 750 bied is ermee weg. We mogen het er alleen over eens zijn dat dat een hele nette prijs is voor een dergelijke laptop. Zeker gezien de perfecte staat waarin hij verkeert, en de nog lopende garantie.
Mag ik zeggen dat dit al de tweede keer is dat ik jouw zo snel iemand zie afsnauwen? (En dat voor een manager 1ste lijn).. Ik weet welke combinatie er moet zijn om aan centrino te mogen voldoen.. wat ik niet wist was dat er ook 11mbps tegenwoordig nog daar onder valt. Maar bedankt voor de info.
pi_25521121
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:10 schreef TheRealFalcon het volgende:

[..]

Mag ik zeggen dat dit al de tweede keer is dat ik jouw zo snel iemand zie afsnauwen? (En dat voor een manager 1ste lijn).. Ik weet welke combinatie er moet zijn om aan centrino te mogen voldoen.. wat ik niet wist was dat er ook 11mbps tegenwoordig nog daar onder valt. Maar bedankt voor de info.
Aangezien 11mbps al bestond voordat 54 werd geintroduceerd, en de eerste centrino's dus met 11 werden uitgeleverd, lijkt mij de term "tegenwoordig" niet gepast. Ze waren altijd al met 11mbps. Het is pas sinds "tegenwoordig" dat 54 de plek van 11 inneemt.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25521170
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:10 schreef TheRealFalcon het volgende:

[..]

Mag ik zeggen dat dit al de tweede keer is dat ik jouw zo snel iemand zie afsnauwen? (En dat voor een manager 1ste lijn).. Ik weet welke combinatie er moet zijn om aan centrino te mogen voldoen.. wat ik niet wist was dat er ook 11mbps tegenwoordig nog daar onder valt. Maar bedankt voor de info.
3e keer, ik noem ook de 460bieder nog een knurft, halverwege die post.

Niet dat het me iets doet.

En ik heb nooit gezegd dat ik een aardige manager ben
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25524046
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:44 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

3e keer, ik noem ook de 460bieder nog een knurft, halverwege die post.

Niet dat het me iets doet.

En ik heb nooit gezegd dat ik een aardige manager ben
hehe....gelijk heb je. Maar het loopt ook niet echt storm met biedingen hier. Ruilen voor Shuttle Barebone met TfT dan....of zal ik eens grof doen en 480 bieden
pi_25528260
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 18:35 schreef poudaman het volgende:

[..]

hehe....gelijk heb je. Maar het loopt ook niet echt storm met biedingen hier. Ruilen voor Shuttle Barebone met TfT dan....of zal ik eens grof doen en 480 bieden
En om welke reden verwacht jij dat ik dat ding liever aan jou voor 480 verkoop, dan voor 650 aan de die andere bieder? Ik zou toch wel behoorlijk leip in mijn hoofd moeten zijn om dat te doen. Het ding heeft nieuw 2200 euro gekost. En hij werkt nog steeds als een droom.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25528277
Time is on my side.
pi_25528287
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:33 schreef schvvmert het volgende:

Time is on my side.
En het feit dat er steeds van die kneuzen blijven bieden werkt jou alleen maar in de hand, ja
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25528310
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:34 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

En het feit dat er steeds van die kneuzen blijven bieden werkt jou alleen maar in de hand, ja
Dat ding is gewoon te duur voor V@A. Je prijs is best ok en ik zit eik met verbazing te kijken waarom niemand die laptop wil voor die prijs?

Kan ik de mijne alvast te koop gaan zetten?
pi_25528403
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:37 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dat ding is gewoon te duur voor V@A. Je prijs is best ok en ik zit eik met verbazing te kijken waarom niemand die laptop wil voor die prijs?

Kan ik de mijne alvast te koop gaan zetten?
Tja, je zegt het zelf al, de prijs is best ok. Ik verlies er gewoon veel te veel geld op als ik er nog eens 100 euro afhaal, ik heb de dell immers al besteld en betaald, hij komt vrijdag binnen. Op zich is dat niet zo'n ramp, want dan kan ik mijn data makkelijk via het netwerk overzetten. Maar daarna is hij overbodig, want de dell doet hetzelfde, en meer.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 16 maart 2005 @ 08:58:11 #50
86822 Troy
Resident Asshole
pi_25528521
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:37 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dat ding is gewoon te duur voor V@A. Je prijs is best ok en ik zit eik met verbazing te kijken waarom niemand die laptop wil voor die prijs?

Kan ik de mijne alvast te koop gaan zetten?
het gaat ook niet puur om die laptop. ik heb al eens eerder gepost dat hij zonder twijfel een echte liefhebber en techfreak(positief bedoeld:P) is maar het gaat ook om zijn eigen handelswijze. je kan wel in je eentje een kruistocht voeren maar als het 9 van de 10 tegen de borst stuit heb je ng verloren... of je nu gelijk hebt of niet.
Als ik kijk naar de manier waarop hij zijn spullen aanbied merk je gewoon dat het hem echt aan het hart gaat ie spullen, om die reden zou ik wel bij hem willen kopen. Als je dan ook ziet hoe onbeschoft ie soms uit de hoek komt dan zou ik weer absoluut niet bij hem willen kopen, beetje zon tikkende tijdbom waarvan niemand wanneer en of ie wel af zal gaan.
beetje jammer want aan het aangebodene ligt het niet.
U bent geirriteerd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')