In dit tempo is de neerslag denk ik al aan het eind van de ochtend in het noordwesten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:18 schreef indahnesia.com het volgende:
de radar geeft al wat intensiverende neerslag op de Noordzee trouwens.
Het is ook leuk zonder vakantie hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Beter gaat het weer sneeuwen, hier regio Den-Haag ligt er dan dalijk weer een nieuwe laag. Leuk zo'n beetje sneeuw als je vakantie hebt
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is ook leuk zonder vakantie hoor![]()
zeker weten! Maar dat komt volgende week ook vast wel, zo te zien aan de voorspellingenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:38 schreef Againzender het volgende:
[..]Dit is veel leuker dan door de regen naar je werk fietsen!
Ik denk dat het op veel plaatsen de koudste nacht sinds 1997 is, en op een aantal plaatsen nog wel wat langer geleden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:36 schreef Dauntless het volgende:
Meldt -11,3"C
Zo koud is het in een lange tijd niet geweest.....
Klinkt wel zo ja, stoerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm. er vallen hier ijsglinstertjes uit een onbewolkte lucht. Volgens mij is dat echte onvervalste poolsneeuw.
Het was dus vannacht de op de 3 na koudste nacht ooitquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Het kouderecord is trouwens bijgesteld naar -20.7°C in Marknesse, om 06:45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |