Hij heeft toch gelijk? Als je op grond van ongefundeerde beschuldigingen veroordeeld kan worden, is het onmogelijk nog te spreken van een rechtsstaat.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:05 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
In dat geval spreek ik de hoop uit dat jou precies dátgene overkomt wat mijn kinderen door hun oom is aangedaan. Dat is volgens jou namelijk niets, dus van een anale verkrachting zal jij weinig last hebben!
(ranzige klootzak)
idd, het leven van een kind is kapot als hij/zij verkracht wordt, maar het leven van iemand die onterecht veroordeeld wordt voor een verkrachting evengoed.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk? Als je op grond van ongefundeerde beschuldigingen veroordeeld kan worden, is het onmogelijk nog te spreken van een rechtsstaat.
Ik ben het helemaal met je eens, alleen dat (vetgedrukte) stukje snap ik niet... het welzijn van je kinderen gaat toch juist boven alles? hoe graag je de dader ook achter slot en grendel wilt zien?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:55 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ik ben voor tienduizenden Euri het schip ingegaan aan jarenlange psychologische hulp voor, met name, mijn zoon. Gelukkig was ik wel in staat om ze die hulp te kunnen geven. De meeste ouders zijn dat niet. Ik had die kosten toch graag vergoed gehad (hoewel straffen van de dader natuurlijk het belangrijkste is.)
dat moet beslist bijdragen. ik hoop werkelijk dat hij op een of andere manier zijn straf nog krijgt.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:21 schreef Mr-Mackey het volgende:
Enig idee wat de therapeutische waarde is, als de kinderen weten dat hun verkrachter in het cachot zit
Kunnen geen 100 sessies tegenop!
Wil je alsjeblieft één ding beloven? Je kinderen niet meer trauma aanpraten dan dat ze al hebben?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:21 schreef Mr-Mackey het volgende:
Enig idee wat de therapeutische waarde is, als de kinderen weten dat hun verkrachter in het cachot zit
Kunnen geen 100 sessies tegenop!
Een paar jaar geleden zou ik het belachelijk hebben gevonden dat iemand zoiets schreef.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef zwaaibaai het volgende:
....
Wat heb je er immers aan te blijven hangen in zoiets? Je bent toch niet alleen "dat slachtoffer"? Dat is iets dat geweest is, je hebt er verder lichamelijk niets aan over gehouden en verder heb je ook nog alle mogelijkheden die je voorheen had. Als holocaust slachtoffers verder kunnen leven, kunnen slachtoffers van aanranding/verkrachting dat zeker (waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat het een leuke ervaring is).quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:18 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zou ik het belachelijk hebben gevonden dat iemand zoiets schreef.
Nu kan ik niet anders dan het met je eens zijn.
Daar heb je volkomen gelijk in. Onze kids gaan prima. Onze dochter gaat naar 2 HAVO/VWO en is serieus bezig. Heeft haar leven goed op de rails, maar is té volwassen; ook lichamelijk. Heel vreemd, maar het komt vaak voor bij misbruikte meisjes. De ouste zoon gaat ook lekker: groep 8 en het ziet er goed uit. Het onderwerp komt amper ter sprake, alleen als de kids er zelf mee komen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat heb je er immers aan te blijven hangen in zoiets? Je bent toch niet alleen "dat slachtoffer"? Dat is iets dat geweest is, je hebt er verder lichamelijk niets aan over gehouden en verder heb je ook nog alle mogelijkheden die je voorheen had. Als holocaust slachtoffers verder kunnen leven, kunnen slachtoffers van aanranding/verkrachting dat zeker (waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat het een leuke ervaring is).
Mooi dat het goed met je kinderen gaatquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:51 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Daar heb je volkomen gelijk in. Onze kids gaan prima. Onze dochter gaat naar 2 HAVO/VWO en is serieus bezig. Heeft haar leven goed op de rails, maar is té volwassen; ook lichamelijk. Heel vreemd, maar het komt vaak voor bij misbruikte meisjes. De ouste zoon gaat ook lekker: groep 8 en het ziet er goed uit. Het onderwerp komt amper ter sprake, alleen als de kids er zelf mee komen.
Aleen hebben ze er geen vrede mee, dat de dader vrij rondloopt. Onze dochter was ronduit geschokt toe via-via het bericht ons bereikte dat hij 'n vriendin zwanger had gemaakt: dat was heel aangrijpend. Maar ook een teken dat zij er goed mee kan omgaan: denken aan het babytje ipv aan zichzelf.
Dat wij de dader het liefst zelf een kogel door z'n hoofd zouden willen jagen is natuurlijk een ander verhaal, maar of de kinderen daar iets mee opschieten is weer een tweede, nietwaar...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |