so what?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:23 schreef Yeahinho het volgende:
Wel gvd, RBC staat met 1-0 voor tegen NEC.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hou je er lekker buiten als je er niets van af weet
geef nog een hint?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is echt niet het enigste punt
Alsof jou dat verder boeitquote:
Ben je 1 van de weinige denk ik.quote:ik heb/had wel een hoge pet op van Wisman namelijk.
Nee, het boeit verder niet, vandaar dat ik het vraagquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsof jou dat verder boeit
[..]
Ben je 1 van de weinige denk ik.
NOG nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik vind Wisman ook wel een goede trainer. Hij is nog nooit gedegradeerd met een club.
Zal ook dit seizoen niet gebeuren alhoewel,als ze hem eruit knikkeren kost dat weer centjes omdat ie nog 1 jaar heeft en of ze die (er voor over) hebben...?quote:
Definitief nu volgens teletekst:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:39 schreef Dylan Dog het volgende:
DEN BOSCH - De kans is groot dat Henk Wisman zondag geen trainer meer is van zijn club FC Den Bosch. Manager Voetbalzaken Fred van der Hoorn zegt dat vrijdag in het voetbalprogramma FC Brabant op Omroep Brabant TV.
Zaterdag is er een gesprek tussen Wisman, het bestuur en het management. Daarna zal er een beslissing vallen.
Belde hem net en heb hem nog nooit zo horen juichen geloof ikquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat zal DutchGooner balen dat Wisman weg is.
Ach ja,kan hij tenminste blijven zeggen dat ie nog nooit gedegradeerd is....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat zal DutchGooner balen dat Wisman weg is.
Poortvliet terugquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Wie wil DG hebben?
Hij heeft het destijds bij ons goed gedaan en bij Telstar doet ie het met matig materiaal ook heel redelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dat is voorwaar geen gekke. Die was ik zo vergeten in mijn lijstje, maar die verlaat Telstar ja.
Ik zie Wisman wel naar AFC gaan, als opvolger van Menzo.
Zijn jullie nog altijd blij met Fredje door zijn prestaties nu of zijn clubverleden? (Ik heb niet zo'n zicht op zijn functioneren nu)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Fred heeft ook zn functie ter beschikking gesteld :S Gelukkig niet geaccepteerd door het bestuur!
Zou het aan de naam liggen? Want ik ken er dan nog 1 met dezelfde naamquote:Op zondag 6 maart 2005 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
Kun jij ons je Fred-adoratie misschien eens uitleggen Robbie? Ik vind Fred ook een goeie gast, echte FC-er en hij heeft veel voor de club betekent, maar jij lijkt al klaar te komen als je z'n naam alleen maar hoort.
Nou alles wat hij voor de club in zowel zijn spelerscarriere als zijn managerscarriere voor FC heeft betekend vind ik al zeer bijzonder. En ik heb 2 maanden met hem samen mogen werken en als je ziet met hoeveel ziel en zaligheid hij dat doet dat is gewoon ongelooflijk. Hij heeft alles over voor de club en een echte winners mentaliteit. En hij is ook echt boos als iets niet lukt. Een gevoelsmens dus. Voorbeeld: er kwam een oude man aan de balie, en fred stond toevallig erbij, de man vertelde dat hij nu weer naar het voetbal kon omdat zn vrouw lang ziek was geweest maar nu was overleden. De man stond met tranen in zijn ogen dat te vertellen, maar hij was niet de enige ook Fred kon zn tranen bijna niet bedwingen. Ik denk niet dat iemand deze functie beter zou kunnen invullen dan Fred die zoveel om de club geeft. En het is echt geen makkelijke functie, werkdagen van 9 tot 5 kun je vergeten en de druk is zo ongelooflijk hoog...quote:Op zondag 6 maart 2005 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
Kun jij ons je Fred-adoratie misschien eens uitleggen Robbie? Ik vind Fred ook een goeie gast, echte FC-er en hij heeft veel voor de club betekent, maar jij lijkt al klaar te komen als je z'n naam alleen maar hoort.
quote:Op zondag 6 maart 2005 14:46 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zou het aan de naam liggen? Want ik ken er dan nog 1 met dezelfde naam![]()
effe zwart-wit gesteldquote:Op zondag 6 maart 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Ik zit er over te denken mijn column over Den Bosch te doen, of deels.
Maar nu... Voor zover ik het kan zien en meekrijg, zie ik in deze selectie vooral spelers die geen eredivisieniveau hebben of nog niet hebben. Biyadat, Van de Laak, Van den Ouweland, Snoyl en Beekmans zou ik op termijn nog wel degelijke eredivisievoetballers willen noemen. Maar hoe zien de vaste FCDB-volgers dat? Wie zijn dit jaar wel goed en wie absoluut niet?
Misschien,hij brengt niet wat ie kan brengen denk ik,misschien zien andere dat anders.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Okee, dank DG. Biyadat zie ik fout dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |