Ik moet tot 18.00 werken. Gelukkig werk ik vlakbij De Vliert, dus mis ik waarschijnlijk slechts 15 minuten, maar toch.... het slaat nergens op.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:27 schreef DutchGooner het volgende:
Trouwens gewoon belachelijk.
FCDB v Feyenoord op woensdagavond 18.00 zetten.
Er weleens aan gedacht dat mensen moeten W.E.R.K.E.N?
Goed bezig kutbond
Ik had late dienst maar heb het weten te draaien naar dagdienst,ben dus om 17.00 afgewerkt en dan als een gek,inclusief file,naar DB.quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik moet tot 18.00 werken. Gelukkig werk ik vlakbij De Vliert, dus mis ik waarschijnlijk slechts 15 minuten, maar toch.... het slaat nergens op.
tis natuurlijk triest dat het gebeurd is alleen vind ik het jammer dat je nergens terugleest wat IMO de oorzaak is geweest,het gooien van (volle) blikjes bij aankomst van RJC supporters naar ons waar ook iemand werd geraakt,alleen had hij meer geluk blijkbaar dan die RJC supporterquote:Op woensdag 23 maart 2005 02:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sowieso reageert Roda JC er een beetje triest op. Alsof dit nooit gebeurt en alsof de supportertjes van Roda JC nooit uit zijn op een confrontatie.
nee,ik moet geen jodenquote:Op woensdag 23 maart 2005 03:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pascal Heije, is dat niets voor de FC?
niet meer neequote:Op woensdag 23 maart 2005 03:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schulp dus ook niet?
Bij FCG staan je bussen zowiezo nooit op een 'beveiligde' parking, bij jullie wel. Bij FCDH sta je wel op een 'beveiligde' parking, maar ik weet niet waar ze jullie bussen gesloopt hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 02:50 schreef DutchGooner het volgende:
Ben benieuwd of de schade aan die 3 RJC bussen door FCDB vergoed gaan worden.
Ik kan mij herinneren dat schade toegebracht door FCDH en FCG aan onze bussen in het verleden niet werd vergoed door hen maar dat alles op her bordje van FCDB kwam,ben benieuwdt.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach het blijkt maar weer hoe triest die gasten van Joda zijn. Er is maar 1 iemand licht gewond, ze hebben gratis drinken gehad, zijn goed opgevangen. Het heeft voor hun geen consequenties qua kosten etc. Alles is met een sisser afgelopen. Dan is het toch gewoon klaar. Nee, joda moet er nog 3 jaar over door zeiken.
achter hekken op een "veilige" plekquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
. Bij FCDH sta je wel op een 'beveiligde' parking, maar ik weet niet waar ze jullie bussen gesloopt hebben.
Opsouten dan, als je het niet boeiend vind... Ga lekker in een hoekje zitten janken. Tot over 2 jaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij FCG staan je bussen zowiezo nooit op een 'beveiligde' parking, bij jullie wel. Bij FCDH sta je wel op een 'beveiligde' parking, maar ik weet niet waar ze jullie bussen gesloopt hebben.
[..]
![]()
Goed dat de catering al dicht was tijdens de rellen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opsouten dan, als je het niet boeiend vind... Ga lekker in een hoekje zitten janken. Tot over 2 jaar![]()
Ik hoorde trouwens van iemand die in de uitvakcatering werkt dat er volwassen mannen aan het janken waren?![]()
Ow ok.. Ze heeft jullie in ieder geval wel horen gillen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat de catering al dicht was tijdens de rellen.
De BBA bussen die waren geregeld om de Roda gasten om 23.45 naar huis te brengen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:13 schreef Yeahinho het volgende:
Dus Roda heeft haar 'eigen' bussen gesloopt?
Aha. Er is al veel te veel over dit alles geschreven, maar dit had ik nog niet gehoord.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De BBA bussen die waren geregeld om de Roda gasten om 23.45 naar huis te brengen.
Tuurlijk niet... dit word stilgehouden... en wij krijgen de zwarte piet toegespeeld...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Aha. Er is al veel te veel over dit alles geschreven, maar dit had ik nog niet gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |