abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2005 @ 14:57:57 #251
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25587130
quote:
De gewonde persoon van roda maakt het goed, longen zijn niet geraakt. Twee hechtingen in buik, wel enkele ribben gekneusd. Nu vanmiddag worden voor de zekerheid toch foto's gemaakt, maar mag waarschijnlijk later deze middag naar huis!
Gelukkig is zijn long toch niet geraakt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25589556
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Helemaal niet... Je bent gewoon een schijterd die niet gehaat wil worden bij die gasten.. Er zijn zoveel mensen (waaronder ik) die die gasten "bedanken" voor hun gewelidge optreden.

Een knokpartijtje op zn tijd is niks mee.. Maar bussen totaal slopen en met sterren en stenen gooien gaat alles te boven...
Dat komt toch op hetzelfde neer als ik zei?

Met die gasten valt niet normaal te converseren (zeker niet onder mijn nick), dus houd ik me daar wijselijk stil... Als ik volgend jaar dankzij die gasten weer verplicht met de bus naar Emmen, Deventer of waar dan ook moet zal ik er nog eens aan teugdenken .
pi_25591707
Opvallend trouwens dat de randverschijnselen de wedstrijdnabeschouwingen verdringen .

Maar ook dat was weer ouderwets bagger. Vooral voor de 1-0. Daarna ging het wel (inzet was er tenminste), maar voorin hebben we echt veel te weinig kwaliteit rondlopen voor in de eredivisie....
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:26:09 #254
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_25593272
Volgende week geen winst == degradatie...

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_25593789
Als er camerabeelden zijn, kun je aan bepaalde lui ook nog poging tot doodslag opleggen vanwege het gooien met die sterren...
---------------

Lijkt me stug dat dat in Nederland gaat lukken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 20 maart 2005 @ 13:53:16 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25609458
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:26 schreef klnvntrbyt het volgende:
Volgende week geen winst == degradatie...

Kom op he,wordt wakker
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25613935
RBC heeft gisteren gewonnen, dus is het nu definitief voorbij.. jammer maar helaas .

Maar toch ook volgende week weer op de tribune in Roosendaal: Heya Den Bosch!
pi_25614681
Roda heeft het over wraakacties.. i.s.m. Ajax... *bibber*

En dat gezamelijk aangifte doen tegen DB voor vrijheidsberoving en poging tot doodslag is helemaal te triest voor woorden. Toen Roda met hun duitse vriendjes pets en sjaals van AZ sloegen waren het ook grote jongens. Moeten ze nu ook zijn!

En dat er een reactie komt als je zelf begint met uitdagen is logisch... Als het dan volledig uit de hand loopt.. Tsjah risico van het hooliganvak zou je het kunnen noemen. Bedankt eerst je eigen "hooligans" maar...

[ Bericht 80% gewijzigd door TerroRobbie op 20-03-2005 17:54:16 ]
  maandag 21 maart 2005 @ 02:50:30 #259
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25626970
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Roda heeft het over wraakacties.. i.s.m. Ajax... *bibber*

En dat gezamelijk aangifte doen tegen DB voor vrijheidsberoving en poging tot doodslag is helemaal te triest voor woorden. Toen Roda met hun duitse vriendjes pets en sjaals van AZ sloegen waren het ook grote jongens. Moeten ze nu ook zijn!

En dat er een reactie komt als je zelf begint met uitdagen is logisch... Als het dan volledig uit de hand loopt.. Tsjah risico van het hooliganvak zou je het kunnen noemen. Bedankt eerst je eigen "hooligans" maar...
Joden zijn niet eens welkom bij ons, lijkt me dus heel erg stug dat er samen met hun iets zou gebeuren. Aanklacht zal er zeker komen (niet van mij overigens), net zoals de schadevergoedingen van de busmaatschappijen (en die zullen niet mis zijn).

En dan het verhaal az, hun bekogelen de aanwezige Rodahools in die kroeg met glas. Zulke sjaals & petjes supporters waren het. Roda was trouwens onbewapend in Keulen.

Het uitdagen kan ik zoals eerder gezegd niet over oordelen, kwam 5 minuten voor de match het stadion in. Best een dood centrum in DB eigenlijk, vond de kroegen maar vrij saai!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 21 maart 2005 @ 03:07:39 #260
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25627077
quote:
Op maandag 21 maart 2005 02:50 schreef DarkShine het volgende:

[..]

stadion in. Best een dood centrum in DB eigenlijk, vond de kroegen maar vrij saai!
Sorry hoor,maar moeten we hier nu op happen ofzo

Tis allang bekent dat het uitgaan in DB niet super is,misschien kun je er in UVT een topic over openen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 21 maart 2005 @ 10:14:42 #261
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25629276
quote:
Op maandag 21 maart 2005 03:07 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tis allang bekent dat het uitgaan in DB niet super is,misschien kun je er in UVT een topic over openen
Was verder niks bedoeld, maar had wel iets meer verwacht in de Brabantse hoofdstad...
Planning:
-
pi_25629302
Tilburg is de gekste, logisch dat er in Den Bosch niets te doen is.
  maandag 21 maart 2005 @ 10:25:00 #263
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_25629468
quote:
Op maandag 21 maart 2005 03:07 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

wie gaat er dan ook vlak voor een wedstrijd de kroegen in Den Bosch bezoeken? En dan ook nog eens op vrijdag als de meeste mensen na het werk vlug eten en naar het stadion gaan. Logisch dat het dan rustig en saai is
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  maandag 21 maart 2005 @ 12:42:59 #264
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25632654
quote:
Op maandag 21 maart 2005 10:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Tilburg is de gekste, logisch dat er in Den Bosch niets te doen is.
He teringkop,moet ik je bakkes in elkaar rossen!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 21 maart 2005 @ 12:58:31 #265
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25632994
quote:
Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

wie gaat er dan ook vlak voor een wedstrijd de kroegen in Den Bosch bezoeken? En dan ook nog eens op vrijdag als de meeste mensen na het werk vlug eten en naar het stadion gaan. Logisch dat het dan rustig en saai is
Op vrijdag duik je juist na een week school/werken de kroeg in!

Maar dat is een zinloze discussie lijkt me.
Planning:
-
  maandag 21 maart 2005 @ 13:01:14 #266
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25633056
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:58 schreef DarkShine het volgende:

zou je denken?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 21 maart 2005 @ 13:05:35 #267
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_25633150
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:58 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Op vrijdag duik je juist na een week school/werken de kroeg in!

Als je pas om 5 uur klaar bent met werken, om half 6 thuis bent, dan nog moet eten enzo dan heb je weinig tijd om nog de kroeg in te gaan voor de wedstrijd begint.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  maandag 21 maart 2005 @ 13:08:20 #268
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_25633231
Ik was echt verbaasd over de mensen die kei- en keihard terugrende. Prima dat je vooraan wilt staan om het allemaal met eigen ogen te zien, maar je moet jezelf bij iedere stap vooruit bedenken dat je die niet meer terugzet.

Jawel, ik heb netjes op een afstand staan kijken toen het al een behoorlijke tijd aan de gang was en nee, ik was het met deze aktie niet eens. Ik maakte me eigenlijk meer druk om het feit dat er geen ME was, de beveiliging netjes op een afstand bleef kijken terwijl ze 'ons net zo veel kosten als een leuke spits' (citaat Ben Bolman). En de stewards (= vrijwilligers) juist wel naar voren gingen om te kijken of er nog iets te redden was.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  maandag 21 maart 2005 @ 13:09:00 #269
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_25633253
18:00 thuis opgehaald, 18:30 in het Sunneke, 19:30 naar het stadion.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  maandag 21 maart 2005 @ 13:16:29 #270
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25633450
quote:
Op maandag 21 maart 2005 13:08 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik was echt verbaasd over de mensen die kei- en keihard terugrende. Prima dat je vooraan wilt staan om het allemaal met eigen ogen te zien, maar je moet jezelf bij iedere stap vooruit bedenken dat je die niet meer terugzet.

Jawel, ik heb netjes op een afstand staan kijken toen het al een behoorlijke tijd aan de gang was en nee, ik was het met deze aktie niet eens. Ik maakte me eigenlijk meer druk om het feit dat er geen ME was, de beveiliging netjes op een afstand bleef kijken terwijl ze 'ons net zo veel kosten als een leuke spits' (citaat Ben Bolman). En de stewards (= vrijwilligers) juist wel naar voren gingen om te kijken of er nog iets te redden was.
De politie DB stond bij de bussen, deze namen echter al snel de benen (net zoals de WWS). Politie Kerkrade is de hele tijd met 2 man blijven staan, op gegeven moment met getrokken wapen waarna DB afnokte, de rel voorbij was en politie DB dacht dat het nodig was om met knuppels en honden op ons af te komen... Zie die gast nog staan met zijn knuppeltje en zijn blik, keek alleen raar op toen niemand voor hem weg ging...
Planning:
-
pi_25644951
quote:
info van uit bestuurs vergadering iedereen die op video of op foto staat krijgt stadion verbod.
Dat wordt gezegd op het bekende gastenboek. Ben benieuwd of het echt gezegd is, en of het ook echt nageleefd wordt... meestal een hoop blabla maar wordt er maar weinig gedaan.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:39:11 #272
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25656975
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:59 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dat wordt gezegd op het bekende gastenboek. Ben benieuwd of het echt gezegd is, en of het ook echt nageleefd wordt... meestal een hoop blabla maar wordt er maar weinig gedaan.
Mocht dit waar zijn lach ik daar heel hard om.

Het bestuur heeft wel vaker van dit soort grootspraak gedaan,niet serieus te nemen dus.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25657436
quote:
Rombouts overweegt M-side te ontruimen
door Max van der Put

Dinsdag 22 maart 2005 - Den Bosch - Burgemeester Rombouts van Den Bosch heeft de Bossche politie met klem verzocht alles in het werk te stellen de daders op te pakken van de rellen in en rond stadion De Vliert in Den Bosch afgelopen vrijdag. Tevens denkt hij erover de M-side voor supporters te verbieden.

De vernielde supportersbus met kapot gegooide ruit en lek gestoken band. Rechts eigenaar Van Meurs, links de chauffeur en in het midden Cor van FC Den Bosch.
(Foto Sandra Peerenboom)

Dat stelde de burgemeester gisteravond nadat hij zich in De Vliert op de hoogte had gesteld van de omvang van de schade.
Tegen het eind van de eredivisiewedstrijd FC Den Bosch – Roda JC vernielden Bossche fans uit de M-side onder meer enkele hekken, gooiden ruiten in en staken banden lek van supportersbussen van Roda JC.
Bovendien slaagden de raddraaiers er in om scherpe metalen pinnen van kapot getrokken hekken te verwijderen, en gooiden die richting supporters van Roda JC. Een van hen liep daarbij een buikwond op en moest naar het ziekenhuis worden vervoerd.
„Ik heb zo’n pin gezien en ik moet vaststellen dat degenen die daarmee hebben gegooid, poging tot doodslag ten laste kan worden gelegd“, aldus de burgemeester. Ook twee agenten raakten die avond lichtgewond.
Volgens Rombouts zal het nog niet eenvoudig zijn aan de hand van beelden van beveiligingscamera’s daders op te pakken. „Het grootste gedeelte van de rellen heeft zich buiten het stadion voorgedaan. Maar er zijn toch ook voldoende getuigen bij geweest.“

Overleg

De burgemeester voert morgenavond overleg met het bestuur van FC Den Bosch over hoe het nu verder moet. „Dit seizoen staan er nog vijf thuiswedstrijden op het programma, waarvan vier risicoduels. Ik vraag me af of het nog wel verantwoord is in dit stadion twee verschillende supportersgroepen zo dicht bij elkaar te zetten.“ Rombouts sloot niet uit dat hij overweegt FC Den Bosch te verplichten geen toeschouwers toe te laten op de M-side. „Ik beslis pas na woensdagavond, maar ik sluit niets uit. En zolang de boel niet goed is afgeschermd bij het vak van bezoekende supporters, kan er helemaal geen risicoduel plaatsvinden.“
De volgende thuiswedstrijd van FC Den Bosch (tegen Feyenoord) staat gepland voor woensdag 6 april, om 18.00 uur. Voor dat afwijkende aanvangstijdstip was al eerder gekozen vanwege veiligheidsredenen. De wedstrijd speelt zich dan voor het grootste gedeelte bij daglicht af.
De burgemeester verliet stadion De Vliert gisteravond hoofdschuddend. „De mensen die dit op hun geweten hebben, kunnen zich onmogelijk supporter van FC Den Bosch noemen. Support betekent steun. Nou, op deze manier steun je je club echt niet. Dit is een klap in het gezicht van de echte supporters en iedereen die betrokken is bij FC Den Bosch. Het ging de goede kant op, maar zo word je weer twee jaar teruggeworpen.“
Het moet niet veel gekker meer worden...
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:17:39 #274
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25657732
Rombouts kan heel goed schreeuwen,dat is weer bewezen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25660346
De complete M-Side sluiten... hoe verzin je het .

Maarja, die maatregel zal het rellen vast heel erg indammen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')