Dit ging wat ver inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus.
En we zouden weleens onze laatste uitwedstrijd per combi gehad kunnen hebben na vanavond.
Excuus voor de meegereisde RJC supporters alvast,dit ging te ver.
Ze zouden weleens heeeeeeeel laat thuis kunnen komen...
Ik hou best wel van een dolletje maar ik heb het zelf meerdere keer meegemaakt en daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit ging wat ver inderdaad... Lopend naar Kerkrade lijkt me geen pretje...
Wel respect trouwens voor de Roda gasten die niet in een hoekje zaten te schijten..
Terwijl de sterren uit de hekken ons om de oren vlogenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit ging wat ver inderdaad... Lopend naar Kerkrade lijkt me geen pretje...
Wel respect trouwens voor de Roda gasten die niet in een hoekje zaten te schijten..
Ben vlak voor Nederweert overgestapt. Maat van me is me komen halen, die k*tbussen reden maar 60...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hou best wel van een dolletje maar ik heb het zelf meerdere keer meegemaakt en daar wordt je niet vrolijk van.
Ik reed om half 12 langs het stadion en toen stonden de (stads)bussen op het punt te vertrekken.
Lullig voor RJC,niets persoonlijks, Alhoewel de eerste provocaties,blikjes gooien,voor de wedstrijd van hun kant kwam,was RKC vanavond hier geweest waren hun de lul.
De grootste oorzaak is te weinig politie,dat incident voor de wedstrijd was misschien al reden geweest om mensen achter de hand te houden.
Wat ik nu het ergste vindt is dat de club weer teruggedonderd wordt
Van horen zeggen en van wat ik op een afstandje gezien heb zal de schade zeker in de tonnen lopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:53 schreef DarkShine het volgende:
Maar ik ga het nog niet hebben over de rekeningen hebben die FCDB nu gaat krijgen, aangezien de bussen op een 'beveiligde' parking van FCDB stonden (en de WWS maar rennen...).
Bedankt voor al het gratis zuipen op kosten van de FCDB. Iedereen heeft zich werkelijk lam gezopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:40 schreef Yeahinho het volgende:
Darkshine is zojuist gearriveerd op de thuisbasis, dus we zullen zo het verhaal van de andere kant gaan horen.
Je kunt niet alle FCDB supporters op het laffe gedrag van een 100tal anderen aankijken...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:43 schreef DutchGooner het volgende:
en ik ga morgen/dadelijk met een RJC supporter die er bij was naar Engeland,gaat nog leuk worden
Als er camerabeelden zijn, kun je aan bepaalde lui ook nog poging tot doodslag opleggen vanwege het gooien met die sterren...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Van horen zeggen en van wat ik op een afstandje gezien heb zal de schade zeker in de tonnen lopen.
Heb er totaal geen moeite mee om die schade te laten verhalen op eventuele daders die aangehouden gaan worden.
Laat ze maar hun hele leven betalen,simpel.
Zoals gezegd,ik weet het niet,heb er niet met me neus bovenop gestaan en het boeit me ook nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
. Zodra er ff niks te gooien was en Roda oprukte was men direct weg...
Precies,alleen vergeten velen dat weleensquote:[..]
Je kunt niet alle FCDB supporters op het laffe gedrag van een 100tal anderen aankijken...
Het lafste was nog wel dat FCDB met grote meerderheid op 1 Rodafan instampte die op de grond lag...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals gezegd,ik weet het niet,heb er niet met me neus bovenop gestaan en het boeit me ook niet
[..]
Precies,alleen vergeten velen dat weleens
Het lijkt mij toch wel dat er camera's hangen daar?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als er camerabeelden zijn, kun je aan bepaalde lui ook nog poging tot doodslag opleggen vanwege het gooien met die sterren...
Als dat zo is is dat zeker niet netjes maar jij weet net zo goed als ik dat men daar niet meer op let tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het lafste was nog wel dat FCDB met grote meerderheid op 1 Rodafan instampte die op de grond lag...
Die gast heeft gelukkig alleen wat schrammen. Meer niet. Hij heeft dus vies geluk gehad, had slechter met hem kunnen aflopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als dat zo is is dat zeker niet netjes maar jij weet net zo goed als ik dat men daar niet meer op let tegenwoordig.
Absoluut,heb het zelf 1 maal van dichtbij meegemaakt met een Bosschenaar als slachtoffer en die trof het beroerderquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die gast heeft gelukkig alleen wat schrammen. Meer niet. Hij heeft dus vies geluk gehad, had slechter met hem kunnen aflopen.
Hopen dat het mee valt dan uiteindelijkquote:Ligt wel 1 Rodafan in het ziekenhuis, heeft een ster in zijn buik gekregen...
Wat ik trouwens niet kan begrijpen dat men dan op bv het M-Side GB elkaar afvalt op elkaars "prestaties".quote:
effe hier op terugkomend zonder het goed te praten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ligt wel 1 Rodafan in het ziekenhuis, heeft een ster in zijn buik gekregen...
Ook aanpakken die gast.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe hier op terugkomend zonder het goed te praten.
Voor de wedstrijd kreeg een man die niets vermoedend zijn broodje stond te eten een vol blikje bier van een RJC supporter tegen zijn hoofd aan,ik geloof niet dat ie iets van de wedstrijd gezien heeft..
Ik plaats het expres hier. Op de andere bekende sites word je verrot gescholden als je niet stoer meepraat met 'de mannen'quote:
Waarschijnlijk gat in zijn long...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hopen dat het mee valt dan uiteindelijk
Helemaal niet... Je bent gewoon een schijterd die niet gehaat wil worden bij die gasten.. Er zijn zoveel mensen (waaronder ik) die die gasten "bedanken" voor hun gewelidge optreden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik plaats het expres hier. Op de andere bekende sites word je verrot gescholden als je niet stoer meepraat met 'de mannen'. Dankzij die teringlijers mogen wij volgend jaar weer naar Cambuur, Telstar en MVV met de verplichte combi (als we nog bussen krijgen...).
Ik ben nu slapen, benieuwd (en eigenlijk ook weer helemaal niet) wat we morgen in de kranten zullen lezen. Veel plezier in Engeland trouwens. Ik baal nog altijd dat ik niet meekan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |