ben je de presidents cd aan het luisteren waar daar viel het mij ook op iddquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:14 schreef nipeng het volgende:
Huh hebben ze bij de 3voor12 luisterpaal het geluid verbrakt?
door die ruis erin heb ik er niet langer dan 2 nummers naar kunnen luisteren ...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:09 schreef nipeng het volgende:
Ja. Redelijk matig album trouwens.
Misschien staat je characterset/tekenset verkeerd, waardoor hij sommige tekens niet herkent. Je kunt dat meestal in je browser ergens instellen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:05 schreef nipeng het volgende:
Er staan bij mij vraagtekens op vreemde plekken o.a. hier.
[..]
Herkenbaar probleem.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:04 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek.
Ik ben mijn boekenkast aan het leeghalen en opnieuw indelen. Het was een vreselijke puinhoop en ik kon er niets meer in kwijt. Nu blijkt echter dat het opnieuw indelen niets gaat helpen. Ik heb gewoon teveel boeken.Waarom rekt zo'n ding verdorie nu niet gewoon mee?
![]()
Zeer herkenbaar, alleen heb ik dat met cd's.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:04 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek.
Ik ben mijn boekenkast aan het leeghalen en opnieuw indelen. Het was een vreselijke puinhoop en ik kon er niets meer in kwijt. Nu blijkt echter dat het opnieuw indelen niets gaat helpen. Ik heb gewoon teveel boeken.Waarom rekt zo'n ding verdorie nu niet gewoon mee?
![]()
Je kunt ook gewoon alles er naast stapelen, dat staat nog indrukwekkender en dan vooral je veel gelezen boeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:04 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek.
![]()
Zo goed als niks. Het was een soort hoorspel, gespeeld door een aantal mensen (Wim T. Schippers, Clous van Mechelen, Rogier Proper, Jeanine van Elzakker en nog enkele anderen).quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:32 schreef LennyKravitz het volgende:
[jingle]Kloteplaat, kloteplaat, klote-klote-klote-klote-kloteplaat...[/jingle]
Ronflonflon was altijd een teringzooitje op de radio... was toen echt benieuwd wat die gasten allemaal deden daar in die studio...
Ja, wellicht. Weet alleen nog niet waar ik die dan moet neerzetten...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
Nieuwe kast kopen? Is dat geen oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |