Krijg een tumor aan je snikkel.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:38 schreef Knikkerputje het volgende:
Kuttopique!
Laat je hartklep eens luchtenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Krijg een tumor aan je snikkel.
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:36 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
BrauN! Wat hebben wij pauperig werk he!
Aww, wat liefquote:
En ook heeft die kwalquote:zo'n schone keuken heb ik nog nooit gezien
Shag, maar natuurlijk, als ik die vergeet begin ik raar te doen en te hallucineren over shag dat over me heen loopt en mij oprooktquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef BrauN het volgende:
Oh ja, inderdaad, shag is standaard uitrusting van al mijn collegae.
[afbeelding]
Sinds 1 maart mag er trouwens niet meer gerookt worden in de kantine.Kan ik rustig mijn frikandellen oppeuzelen terwijl de rest van het bedrijf zit te stomen in een peeshokje van 3 bij 3.
Niemand is het ook eens met het nieuwe beleid. "Ze proberen ons gewoon weg te joagen uit ut bedrèèf! Moar ze krège mijn er nie uit heur!"Nee mongool, dat je niet mag roken in de kantine maakt deel uit van een nieuwe arbo-wet.
Het leuke is dat je de hele dag full-time achter internet kunt kruipen en bovendien naar een tv of 20 tegelijk kan kijken!quote:Het is gewoon hersendodend Turkenwerk, maar dat is ook niet het leuke aan dit baantje.
get mooi doar hebt ze nog vacature'squote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Sinds 1 maart mag er trouwens niet meer gerookt worden in de kantine.Kan ik rustig mijn frikandellen oppeuzelen terwijl de rest van het bedrijf zit te stomen in een peeshokje van 3 bij 3.
Niemand is het ook eens met het nieuwe beleid. "Ze proberen ons gewoon weg te joagen uit ut bedrèèf! Moar ze krège mijn er nie uit heur!"Nee mongool, dat je niet mag roken in de kantine maakt deel uit van een nieuwe arbo-wet.
Misschien moet je wel iets gaan doen om hogerop te komenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef King_Nothing het volgende:
De directeur rijdt trouwens in dit:
[afbeelding]
De vaste werknemers in dit soort:
[afbeelding]
En ik moet me met het OV verplaatsen en met dit:
[afbeelding]
"den rijkè klootzakk'n denk'n 'tuurlijk da'ze alles bint moar een machine anzett'n kunt ze nie"
Hou jij eens gewoon op met dooddoeners posten waarop zelfs nog geen interpunctie is losgelaten. Doe gewoon mee, of ga weer spelen met tuut in jullie privé topics.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Misschien moet je wel iets gaan doen om hogerop te komen
interpunctie kun ie dat etenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hou jij eens gewoon op met dooddoeners posten waarop zelfs nog geen interpunctie is losgelaten. Doe gewoon mee, of ga weer spelen met tuut in jullie privé topics.
Geen zware van nelle ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |