Ik neem inderdaad geregeld dozen Spareribs, Magnums, frikandellen, biefstukkies, etc. mee naar huis.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:01 schreef Furious het volgende:
Sluis je ook illegale diepvriesgoederen door?
En als ze echt niet meer te eten zijn, kan je er altijd nog iemand mee dood knuppelenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad geregeld dozen Spareribs, Magnums, frikandellen, biefstukkies, etc. mee naar huis.
Die zijn dan officieel wel over de datum hoor.Maar daarom niet minder geschikt voor BrauN!
![]()
Ik kan er zo'n 7 biertjes per uur van drinken.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:31 schreef Repeat het volgende:
als iedereen er ook even bijverteld wat ze verdienen, weet ik ook weer wie wel de moeite is om 's nachts langs te gaan
En dat 4 of zelfs 5 dagen per weekquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:29 schreef jaguar het volgende:
Functie omschrijving: Monteur in garage
Werkgever: Beemsterboer De Vries
Werktijd: 08:00-17:00
Aantal collegae: in de garage een stuk of 17
Gratis koffie? Zeker (en ook warme chocolademelk)
Altijd? ja
Ik begin dus mijn ochtend met een fietstocht naar me werk, wat soms niet zo leuk is vanwege wind tegen en regen enzo.
dan op mijn werk aangekomen ga ik mijn overal aandoen, inklokken koffie halen, en dan shag roken,
dan aan het werk.
om 09:30 moet ik koffie zetten
dan om 10:00 is de koffie klaar en gaan we het opdrinken en wat eten, (shag roken )
en weer aant werk
dan om 12:15 koffie zetten (dan hoef er minder koffie gezet te worden)
dan om 12:30 eten koffie drinken en shag roken
dan weer aan het werk tot 14:55 koffie zetten
15:00 pauze shag roken en frisdrank drinken
dan weer aant werk tot 17:00 en dan shaggie roken op de fiets
[afbeelding]
BrauN! Wat hebben wij pauperig werk he!quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:35 schreef BrauN het volgende:
King_Nothing
Jij bent tot nu toe de held van mijn topic.
en hoeveel frikandellen speciaal per uur? (dus met curry en geen ketchup)quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:32 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ik kan er zo'n 7 biertjes per uur van drinken.
Krijg een tumor aan je snikkel.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:38 schreef Knikkerputje het volgende:
Kuttopique!
Laat je hartklep eens luchtenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Krijg een tumor aan je snikkel.
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:36 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
BrauN! Wat hebben wij pauperig werk he!
Aww, wat liefquote:
En ook heeft die kwalquote:zo'n schone keuken heb ik nog nooit gezien
Shag, maar natuurlijk, als ik die vergeet begin ik raar te doen en te hallucineren over shag dat over me heen loopt en mij oprooktquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef BrauN het volgende:
Oh ja, inderdaad, shag is standaard uitrusting van al mijn collegae.
[afbeelding]
Sinds 1 maart mag er trouwens niet meer gerookt worden in de kantine.Kan ik rustig mijn frikandellen oppeuzelen terwijl de rest van het bedrijf zit te stomen in een peeshokje van 3 bij 3.
Niemand is het ook eens met het nieuwe beleid. "Ze proberen ons gewoon weg te joagen uit ut bedrèèf! Moar ze krège mijn er nie uit heur!"Nee mongool, dat je niet mag roken in de kantine maakt deel uit van een nieuwe arbo-wet.
Het leuke is dat je de hele dag full-time achter internet kunt kruipen en bovendien naar een tv of 20 tegelijk kan kijken!quote:Het is gewoon hersendodend Turkenwerk, maar dat is ook niet het leuke aan dit baantje.
get mooi doar hebt ze nog vacature'squote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Sinds 1 maart mag er trouwens niet meer gerookt worden in de kantine.Kan ik rustig mijn frikandellen oppeuzelen terwijl de rest van het bedrijf zit te stomen in een peeshokje van 3 bij 3.
Niemand is het ook eens met het nieuwe beleid. "Ze proberen ons gewoon weg te joagen uit ut bedrèèf! Moar ze krège mijn er nie uit heur!"Nee mongool, dat je niet mag roken in de kantine maakt deel uit van een nieuwe arbo-wet.
Misschien moet je wel iets gaan doen om hogerop te komenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef King_Nothing het volgende:
De directeur rijdt trouwens in dit:
[afbeelding]
De vaste werknemers in dit soort:
[afbeelding]
En ik moet me met het OV verplaatsen en met dit:
[afbeelding]
"den rijkè klootzakk'n denk'n 'tuurlijk da'ze alles bint moar een machine anzett'n kunt ze nie"
Hou jij eens gewoon op met dooddoeners posten waarop zelfs nog geen interpunctie is losgelaten. Doe gewoon mee, of ga weer spelen met tuut in jullie privé topics.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Misschien moet je wel iets gaan doen om hogerop te komen
interpunctie kun ie dat etenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hou jij eens gewoon op met dooddoeners posten waarop zelfs nog geen interpunctie is losgelaten. Doe gewoon mee, of ga weer spelen met tuut in jullie privé topics.
Geen zware van nelle ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Há die heb ik maar dan met roze veters!quote:[b]
-knip-
En uiteraard veiligheidsschoenen:
-knip-
Heb jij ook een pistool?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Functie omschrijving: Beveiligings beambte / nachtwacht
Werkgever: Een beveiligings bedrijf. Opdrachtgever een computer gigant.
Werktijd: 07.00 - 15:00, 15:00 - 23:00 of 23:00 - 07:00
Aantal collegae: Een mannetje of 20 (op deze locatie dan he!)
Gratis koffie? Zeker!
Altijd? 4 dagen in de week dit zwaar geestdodende werk doen is meer dan genoeg!
Wat ik precies doe.
Ik kom eigenlijk altijd op het laatste moment binnen vallen (later indien mogenlijk)
start 2 pc's op. Log in op Fok! en haal een bak koffie uit de automaat.
We hebben hier ook handige gadget's waardoor we eigenlijk alleen maar bestellingen roepen. Zo nu en dan schalt er ook eens een luide boer uit de speaker. Lachen joh!
[afbeelding]
[..]
Het leuke is dat je de hele dag full-time achter internet kunt kruipen en bovendien naar een tv of 20 tegelijk kan kijken!
[afbeelding]
Lekker irritant je eigen collega's in de gaten houden. Dit leidt zo nu en dan natuurlijk tot hilarische situaties. Zo deed mijn ene collega pas de slagboom niet voor mij open toen ik naar huis wilde gaan!
HAHAHAHA!!!
My, my, my, de hippe skinhead generatie.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Há die heb ik maar dan met roze veters!
[afbeelding]
Nee is alleen ter preventie van bevroren tenen en gebroken nekken in de sneeuw.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
My, my, my, de hippe skinhead generatie.![]()
![]()
Stoerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee maar wel een zaklamp!![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |