Ik weet het niet, ben bang dat we het niet gaan redden,quote:Op maandag 7 maart 2005 20:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat denken we dat het gaat worden?? ik denk 1 - 1
*schudt Bos81 wakker....... je hebt een nachtmerrie!!quote:Op maandag 7 maart 2005 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ben bang dat we het niet gaan redden,
3-1 voor Monaco
meestal heb ik het bij het verkeerde eind, dus wie weet
quote:
Ja, Ok 3-1 is zo'n rot uitslag van net niet. Maar ik weet het gewoon niet. Het zal er om hangenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*schudt Bos81 wakker....... je hebt een nachtmerrie!!
dan nog liever 4 -1anders treden we in de voetsporen van ajax en dat moet toch niet....
Nee we gaan gewoon door.....
oke ik heb dus gedroomd vannacht.. .dat het in de rust 2 -2 was.. en de einduitslag 4 -2 .... we gaan dus doorquote:Op maandag 7 maart 2005 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Ok 3-1 is zo'n rot uitslag van net niet. Maar ik weet het gewoon niet. Het zal er om hangen
lichtelijk ? ik ben normaal geen nagelbijter... maar ik ben toch al tot aan mijn knokkels gekomen..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Begint lichtelijk zenuwachtig te worden...
Gefeliciteerd Vogel en De Jong trouwens: beiden 28 vandaag!
Wordt een belangrijk weekje voor PSV.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:27 schreef ASSpirine het volgende:
17 maart tegen Groningen, en een paar dagen later is het Ajax-PSV...
Wow, hoe leuk is dat voor PSV...
Misschien een troost... Ajax moet dan tegen AZ...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:27 schreef ASSpirine het volgende:
Dat hebben ze bij de KNVB toch mooi even anders geregeld, die wedstrijd wordt namelijk pas in april ingehaald.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:42 schreef appelsientje het volgende:
Misschien een troost... Ajax moet dan tegen AZ...
De selectie is in mijn ogen breed en sterk genoeg om er tijdens zowel Groningen als Ajax te staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:27 schreef ASSpirine het volgende:
Die wedstrijd moet denk ik sowieso op een doordeweekse dag gespeeld worden, ja natuurlijk heb ik ook liever dat PSV wat langer uit kan rusten voor zo'n belangrijke wedstrijd, maar voor hetzelfde geld was de wedstrijd gepland na een Europacupwedstrijd van PSV, dan had je denk ik niemand er over horen klagen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:06 schreef ASSpirine het volgende:
Wedstrijd van ajax is afh van AZ, als ze doorstoten naar de volgende ronde zal die wedstrijd verplaatst worden.
En wat als PSV doorstoot naar de volgende ronde van de CL?
Wij moeten dan wel op de 17de spelen?
klopt toch niet...
We hebben dan sowieso een zwaar programma
0-0 en dan pingels en dan wiegeren Robben en Kezmanquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:50 schreef cultheld het volgende:
*droomt van Chelsea - PSV als finale*
Alex neemt de beslissendequote:Op woensdag 9 maart 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
0-0 en dan pingels en dan wiegeren Robben en Kezman![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |