Waaronder de aanvoerder.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:43 schreef Djekko het volgende:
En hij haalde een 4En bij Penafiel twee mensen met een 1
Naah, Porto gaat het niet redden tegen Interquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel PSV - Porto in de kwartfinale.
tja je zou het bijna nog gaan doen ook......quote:Op zondag 6 maart 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:volgende keer dan maar Fifa maffia zingen?
als ze hem hebben ingeschreven wel want hij heeft bij PSV nog geen EC wedstrijd gespeeld dit seizoen.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:07 schreef pascalheister het volgende:
mag hij wel spelen in de CL dan ?
Onze vrienden van Voetbalzone melden het tegenovergestelde van wat Abola meldt (het cijfer).quote:Leandro debuteert succesvol bij FC Porto
Leandro do Bomfim heeft zijn debuut gemaakt voor FC Porto. De aanvallende middenvelder die nog steeds onder contract staat bij PSV viel na 65 minuten voetbal in tegen Penafiel.
Met Leandro, bij de Portugezen spelend onder Bomfim, in de ploeg zette Porto een 1-0 achterstand om in een 1-2 zege. De Braziliaan viel goed in en werd zelfs als Man of the Match uitgeroepen door de Porto-supporters. Hij vuurde een paar mooie schoten af op het vijandelijk doel en blonk uit in mooie steekpasjes.
Leandro zit met PSV in conflict en wil nooit meer voor de Eindhovenaren in actie komen. Volgens zijn zaakwaarnemer heeft de 21-jarige Braziliaan een ongeldig contract en is hij transfervrij. Volgens PSV is dit echter onzin en die vragen dan ook een afkoopsom van drie miljoen euro.
Inmiddels is de UEFA al in actie gekomen en die hebben Leandro vrijgegeven om voor Porto uit te komen maar de Portugese topclub moet wel een vergoeding betalen aan PSV. Inmiddels lijkt Porto akkoord te gaan met één miljoen euro.
dat zal niet gaan gebeurenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel PSV - Porto in de kwartfinale.
sssst niet hard opzeggen maar hij heeft 5,5 miljoen dollar gekost en destijds was de dollar een stuk duurderquote:Op zondag 6 maart 2005 23:28 schreef ASSpirine het volgende:
hoeveel heeft die jongen ons weer gekost?
ben het weer vergeten
ze willen ons dus afschepen met slechts 1 milj...
Ik heb nog liever dat die jongen niet meer speelt voor de komende jaren dan dat hij ergens anders komt te spelen, als je je club zo naait, dan zal de club je ook naaien
zal ik nu zeggen dat Bruggink sowieso weg mocht wat mij betreft?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:01 schreef Zapper het volgende:
"Bruggink mag wel weg want nu hebben we Leandro"
ik hoor het mensen nog zo zeggen
het was een grote foutquote:Op maandag 7 maart 2005 00:01 schreef Zapper het volgende:
"Bruggink mag wel weg want nu hebben we Leandro"
ik hoor het mensen nog zo zeggen
PSV is geslachtofferd ten gunste van de zaakwaarnemers van Leandro, want ik ben benieuwd of deze stap voor hem een goede is. Het wordt tijd dat ze paal en perk stellen aan de sjacheraars binnen de voetbalbranche.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Klootzak is het, die Leandro.
MotM? Dat was tocht echt Benni McCarthy. Maar A Bola is wellicht wat kritischer.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onze vrienden van Voetbalzone melden het tegenovergestelde van wat Abola meldt (het cijfer).
http://www.vi.nl voor een objectieve bronquote:Op maandag 7 maart 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
MotM? Dat was tocht echt Benni McCarthy. Maar A Bola is wellicht wat kritischer.
*aansteker aangeeft*quote:Op maandag 7 maart 2005 19:45 schreef Zapper het volgende:
Leandro verdient een rituele verbranding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |