Klopt. Volgend jaar weten we hoe het voelt...quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:51 schreef VoreG het volgende:
Jullie zijn gewoon niks gewend
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:41 schreef lookinforyou het volgende:
De spanning stijgt.......
Ik moet wel zeggen, dat ik een slecht gevoel heb over vanavond.
Ik zal heel blij zijn, als ik het compleet mis heb......
Idd... gaat nu zo lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nu ook al behoorlijk zenuwachtig aan het worden. Het moet vanavond gewoon gebeuren.....
Zo dicht bij de beste 8 van Europa, het zou gewoon fantastisch zijn.
k durf er nog bijna neit aan te denken, aan de de volgende ronde. Maar tis verleidelijk om al te dromen over de eventuele lotingquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nu ook al behoorlijk zenuwachtig aan het worden. Het moet vanavond gewoon gebeuren.....
Ja, dat is heel erg verleidelijk zeker nu er eigenlijk alleen maar echt aansprekende teams over blijven. Maar ja ik vind dat supporters alvast mogen dromen over een ontmoeting met bijvoorbeeld Real Madrid, Chelsea of AC Milan. Zolang de spelers maar met hun gedachte bij de wedstrijd zijn. Maar daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k durf er nog bijna neit aan te denken, aan de de volgende ronde. Maar tis verleidelijk om al te dromen over de eventuele loting
Daar zeg je me wat Bos, de beste acht van Europa,,, das gewoon keigoed!quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ook, nog 10 minuutjesquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:40 schreef appelsientje het volgende:met zapper mee doet
Ik kan nu helemaal niet stil zitten op mijn stoel....
volgens mij heb ik net de complete studentenflat hier bij elkaar geschreeuwdquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:15 schreef WooZ het volgende:
Nou ik zit in utrecht, bij m'n broer, ben echt rete ze-nuw-achtig. Hoop op een mooie pot, net als gister, en natuurlijk met een flinke pot bier erbij
De uitslag? 0-1, doelpunt VoH
wederom bedankt (ook voregje)quote:
Ik zit te overwegen om ook te gaan, lijkt me toch wel geweldig.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
Oooooooooooooooooooo wat lekker is dit
Snel weer kaartjes kopen voor de volgende wedstrijd...
Doe dat maar, is echt gezellig!! vooral op Oost!! erg goed te doenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om ook te gaan, lijkt me toch wel geweldig.
iemand op msnquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om ook te gaan, lijkt me toch wel geweldig.
5....quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:53 schreef popolon het volgende:
't Is heel simpel: Nog drie wedstrijden winnen, moet kunnen
herhaling tegen real van 88quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:53 schreef popolon het volgende:
't Is heel simpel: Nog drie wedstrijden winnen, moet kunnen
Dat had ik al begrepen, wat je al gemerkt hebtquote:
Ik zal kijken, maar mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar mijn "eigen" (SCC) plaats.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Doe dat maar, is echt gezellig!! vooral op Oost!! erg goed te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |