3000 komt uit op 1968 bij het bedrijf waar ik werkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:53 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
3000 bruto zit zo ongeveer op 2000 netto. 3100 zit namelijk, inclusief tegemoetkoming ziektekosten, op ongeveer 2100.![]()
6 maanden relevante werkervaring om heel eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:24 schreef komrad het volgende:
met hoe veel werkervaring krijg je die 3000 ?
Je gaat de accountancy in zonder auto?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:32 schreef mgeelh het volgende:
Afgestudeerd bedrijfseconomie HBO.
Begonnen als Assistent-Accountant voor 1673 bruto excl. resikostenvergoeding 30 Euro bruto en 8% vak. geld en winstdeling. 34 vrije dagen per jaar.
Ik vermoed iets met nachtdienst.quote:
doe je goed danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:40 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
6 maanden relevante werkervaring om heel eerlijk te zijn.
indirecte werkervaring telde echter ook mee en dat is ongeveer 3 jaar.
Briljant, dank je wel !quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef daakhaos het volgende:
Hoi allemaal,
ik wil niet spammen,maar als onderzoeker van de SEO (en Fok-member) heb ik gemerkt dat jullie topic op de vorige pagina naar ons onderzoek heeft doorgelinkt. Dat was echter het onderzoek van vorig jaar, want de nieuwste gegevens (uit een enquete van jan. 2005) zijn vanaf vandaag gratis te downloaden op http://www.seo.nl/nl/arbeidenkennis/studiewerk.html . Kun je bv. zelf berekenen wat een redelijk salaris zou zijn, anderhalf jaar na afstuderen.
Hopelijk hebben jullie hier iets aan!
Investment banking is een vrij positief startsalaris. Ik heb contracten gezien van een top3 ibank en die lag op de 25.900 brutto ex bonus. Dat is dus zonder de bonus net zoveel als wat je bij een top 3 consultant in nederland verdient. Tel daarbij de lagere onkosten en de iets relaxtere uren.... Het valt allemaal wel mee, vind ik. Elke banker die je het vraagt kan je vertellen dat je pas na enige tijd echt gaat verdienen, daarvoor valt het uurloon (met zoveel uren in de week) nog wel mee...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef ronin01 het volgende:
Hoi daar,
Ik zit momenteel in Oxford en het is voor een Nederlander soms shockerend om te vernemen wat men in de VS en de UK als startsalaris (na een top universiteit) krijgt aangeboden.
Een paar voorbeeldjes:
Investment Banking London: 35.000 pond per jaar excl. bonus (70-80 urige werkweek)
Strategy Consulting: 35.000 pond per jaar excl. bonus (60-70 urige werkweek)
Top Law Firm (Law School duur in de VS: 3 jaar): 100.000 pond (70-80 urige werkweek)
Dit zijn slechts startsalarissen, echter de situatie is moeilijk te vergelijken met NL: de concurrentie is moordend, men werkt elke dag tot in de late uurtjes en bijv. in London zijn de kosten erg hoog (tenminste 1,5 keer die van NL).
Ronin01
Da's een mooi salaris hoor, daar zat ik pas na 4,5 jaar op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:59 schreef RidgeForrester het volgende:
Hoe lang zoek jij naar een baan op je eigen niveau?
2,2 maanden.
Hoeveel verdien jij na anderhalf jaar:
¤ 1610 NETTO PER MAAND
Mjah... ach. Het is íets hè.
bovenop een undergraduate van 4 jaar, ja...quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef ronin01 het volgende:
(Law School duur in de VS: 3 jaar)
Vind ik ineens mijn 5 (!) jaar oude topic terug (heb inmiddels wel een andere naam)...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:09 schreef PjotrXII het volgende:
En hoe gaat het nu met jullie salaris, ik neem aan dat jullie aardig zijn gestegen door je jaren heen!
Dat kan inmiddels wel, met het contract voor onbepaalde tijdquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Sempron, geef jezelf gerust een schouderklop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |