abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:35:23 #276
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_26345014
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:33 schreef Jazzmin het volgende:

zap de neger
Ik wist niet dat er nog meer mensen waren die dit spel spelen

Sowieso kun je tegenwoordig geen enkele zender vinden zonder neger in beeld toch?

* sorry voor deze offtopic opmerking
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 12:36:14 #277
8781 crew  Frutsel
pi_26345044
hoe laat is de herhaling morgen en welk net?
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:37:34 #278
114759 F430
Recovering The Satellites
pi_26345079
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:14 schreef Timmai het volgende:
[afbeelding] is nog de mooiste
" look at those titties mate "
Ja kijk , dat dan weer wel !
www.jaggle.nl
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:37:57 #279
521 ruby
Hell yeah!
pi_26345086
Wie ben jij dan Binkie007?

Ik ben niet nieuwsgierig hoor.

-edit- Oeps, was al gevraagd.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:38:27 #280
114759 F430
pi_26345107
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Frutsel het volgende:
hoe laat is de herhaling morgen en welk net?
Als ik het goed heb , Woensdag 22:50 Veronica
www.jaggle.nl
pi_26345176
Ik vindt Olivia met haar zwoele stem toch wel de knapste...
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:42:33 #282
521 ruby
Hell yeah!
pi_26345229
Grapjas.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:47:52 #283
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26345388
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:19:04 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_26345747
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:37 schreef ruby het volgende:
Wie ben jij dan Binkie007?

Ik ben niet nieuwsgierig hoor.

-edit- Oeps, was al gevraagd.
ik laat het maar. ik ga lekker meedoen met die mensen afzeiken hier. heerlijk
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:07:10 #285
114759 F430
pi_26345891
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef binkie007 het volgende:

[..]

Aangezien er alleen maar intelligente mensen meedoen aan ' Ti ' ( ) ga ik er blindelings van uit dat je het spreekwoord , " wie A zegt , moet ook B zeggen " kan . Dus of je doet je verhaal , of je wordt gezien als faker en nog erger , mensen blijven je van alles vragen en deze topic gaat naar de filestijnen .

m.v.g.
www.jaggle.nl
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:07:49 #286
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_26345915
quote:

[..]

schaam je je eigenlijk niet dat je eigenlijk gewoon een domme man-hoer bent die is ingehuurd om een relatie te helpen afbreken?

En schaam je je niet, dat je de relaties van de meest debiele mongolen moet helpen af te breken?

Ach jah, op zich is het niet erg, je bent niet uitgekozen vanwege je persoonlijkheid en je intelligentie, je ben het zoveelste stuk dom vlees dat ze hebben weten te strikken voor het programma, ik bedoel maar, dat soort mensen moeten ook bestaan in deze wereld. Beetje die duffe frigide teefjes naar de mond praten en je bent al binnen, verder hoef je er alleen maar goed uit te zien, en spendeer je waarschijnlijk meer tijd voor de spiegel dan een omhooggeschoten travestiet.

Maar ik neem aan dat je het erg geil vond om jezelf op televisie te zien?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_26346021
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef Cairon het volgende:

[..]

schaam je je eigenlijk niet dat je eigenlijk gewoon een domme man-hoer bent die is ingehuurd om een relatie te helpen afbreken?

En schaam je je niet, dat je de relaties van de meest debiele mongolen moet helpen af te breken?

Ach jah, op zich is het niet erg, je bent niet uitgekozen vanwege je persoonlijkheid en je intelligentie, je ben het zoveelste stuk dom vlees dat ze hebben weten te strikken voor het programma, ik bedoel maar, dat soort mensen moeten ook bestaan in deze wereld. Beetje die duffe frigide teefjes naar de mond praten en je bent al binnen, verder hoef je er alleen maar goed uit te zien, en spendeer je waarschijnlijk meer tijd voor de spiegel dan een omhooggeschoten travestiet.

DAMN!

Feel the love. !
.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_26346060
die mensen geven zich zelf op, Cairon, om die vrijgezellen te laten proberen een wig te drijven tussen hen en hun partner, dus waarom zou een vrijgezelle verleider of verleidster zich moeten schamen

je bent gewoon zelf dom als je je als stel opgeeft, aangezien het een kwestie is van de kat op het spek binden, prachtige omgeving, warme temperaturen, welwillende lekkere meiden, deinende jetsers, alcohol... het vlees is zwak en de leuter sterk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:13:47 #289
114759 F430
pi_26346078
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef Cairon het volgende:

[..]

offtopic : hahahahaha!!

jij trekt absoluut de kar . De kar die is gevuld met intelligente mensen met een knipoog naar het o zo succesvolle leven , dat ten strijde trekt tegen ( de vaak blonde ) domme stukken vlees met steeksleutel 13 salami tepels en een bubble - reet ! halléluja !
www.jaggle.nl
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:16:22 #290
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_26346155
quote:

[..]

Je zal wel weinig in beeld zijn geweest, anders was je wel afgezeken hier?
Beetje sneu: zeggen dat je mee hebt gedaan maar niet zeggen wie je bent.

Speciaal registreren om even te kunnen zeiken is sowieso wel sneu
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 13:18:06 #291
8781 crew  Frutsel
pi_26346201
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef matthijst het volgende:

[..]

Je zal wel weinig in beeld zijn geweest, anders was je wel afgezeken hier?
Beetje sneu: zeggen dat je mee hebt gedaan maar niet zeggen wie je bent.

Speciaal registreren om even te kunnen zeiken is sowieso wel sneu

Snap uberhaupt niet dat je nog reageert op een kloon... en een aandachtsgeiltje
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:20:53 #292
28167 matthijst
pi_26346268
quote:
je bent gewoon zelf dom als je je als stel opgeeft, aangezien het een kwestie is van de kat op het spek binden, prachtige omgeving, warme temperaturen, welwillende lekkere meiden, deinende jetsers, alcohol... het vlees is zwak en de leuter sterk
Yep, normaal gesproken doe je aan zoiets niet mee; gooi de paus op zo'n eilandje en al die dames komen bevrucht terug.
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:23:55 #293
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_26346344
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef milagro het volgende:
die mensen geven zich zelf op, Cairon, om die vrijgezellen te laten proberen een wig te drijven tussen hen en hun partner, dus waarom zou een vrijgezelle verleider of verleidster zich moeten schamen

Ik zeg toch ook niet dat de mongolen die zich als koppel opgeven, eeuwige bakens van Verlichting en Reden zijn.

Maar de verleiders en verleidsters zijn daar echt niet aanwezig omdat ze de beste misdienaars uit het dorp waren en nog altijd heel vroom en braaf iedere zondag in het kerkbankje zitten om te horen hoe de toorn van God naar beneden raast op bergen doormidden te klieven.

Ze zijn daar om de rol van gewillig vlees te vervullen, als je een vrouw bent dan hoef je alleen maar te fluisteren dat je gewillig bent en ieder moment weg kan drijven. Je bent daar om op je rug te liggen, dat is je doel, dat is je missie. Op je rug liggen, benen spreiden, vislucht verdrijven met een vaginaal pepermuntje, en bidden tot God dat er rap eentje op komt liggen. Dat is waarom je er bent als verleidster zijnde. Een moeilijke taak, niet bepaald.

Als verleider zijnde moet je vooral de frigide trutjes naar de mond lullen, want vrouwen reageren daar akelig goed op, verder sta je er alleen omdat je vlees bent, je bent niet uitgekozen vanwege je intellect, niet vanwege je persoonlijkheid, maar vanwege het feit dat je lopend vlees bent, met haar, dat toevallig ook nog eens volzinnen kan formuleren. Al het andere is een leuke bijkomstigheid, maar voor waarden en normen, en principes hoef je niet aan te komen kloppen bij de heren, een goed gesprek ook niet, maar als je tips nodig hebt over haarverzorging en en een goede bruiningssalon, dan ben je bij hen aan het juiste adres.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_26346569
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:20 schreef matthijst het volgende:

[..]

Yep, normaal gesproken doe je aan zoiets niet mee; gooi de paus op zo'n eilandje en al die dames komen bevrucht terug.
pesjiesj, zonder een vent 14 dagen af van zijn vriendin, geen enkel contact mogelijk, plaats hem met bier op in een exotische omgeving tussen een groep deindende jetsers waar er altijd wel minimaal 1 (okay 2 jetsers of 4) zijn type is, kat in het bakkie.. hoeft je bestaande relatie niet echt bagger voor te zijn, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:32:05 #295
28167 matthijst
pi_26346592
Waarden en normen?
Duh, het zijn allebei sletten, die verleiders en verleidsters...
Verleidstertjes zullen allemaal wel, vanaf hun 11e, dorpskampioen paalzitten zijn, en die verleiders worden waarschijnlijk in het academisch ziekenhuis gebruikt om studentjes de kracht van herpes te laten zien: "kiek 's an, groene pus, da's nieuw".
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:33:23 #296
28167 matthijst
pi_26346633
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
hoeft je bestaande relatie niet echt bagger voor te zijn, hoor
Klopt, dat hele "relatietest" gaat ook nergens over....
Testosterontest.
pi_26347148
Haha, geweldig dit.

Maar ik heb die Sven eigenlijk helemaal niet daadwerkelijk zijn neuken, dus met zijn leuter er in! Of heb ik niet goed gekeken?
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:56:47 #298
28167 matthijst
pi_26347294
Huh? heb je die close-up gemist? Je zag haar clit-piercing zitten, hij was besneden...
pi_26347366
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:31 schreef milagro het volgende:

[..]

pesjiesj, zonder een vent 14 dagen af van zijn vriendin, geen enkel contact mogelijk, plaats hem met bier op in een exotische omgeving tussen een groep deindende jetsers waar er altijd wel minimaal 1 (okay 2 jetsers of 4) zijn type is, kat in het bakkie.. hoeft je bestaande relatie niet echt bagger voor te zijn, hoor
Vergeet vooral de suggestieve beelden niet die je van je partner te zien krijgt. En hoppa, dan komt het fenomeen wraak- of preventiefvreemdgaan om de hoek zeilen.
Echte liefde!
pi_26347681
Morgen ga ik trouwens gewoon de herhaling kijken. .
Echte liefde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')