quote:
Als ik het goed heb , Woensdag 22:50 Veronicaquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Frutsel het volgende:
hoe laat is de herhaling morgen en welk net?![]()
ik laat het maar. ik ga lekker meedoen met die mensen afzeiken hier. heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:37 schreef ruby het volgende:
Wie ben jij dan Binkie007?
Ik ben niet nieuwsgierig hoor.
-edit- Oeps, was al gevraagd.
Aangezien er alleen maar intelligente mensen meedoen aan ' Ti ' (quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef binkie007 het volgende:
[..]
ik laat het maar. ik ga lekker meedoen met die mensen afzeiken hier. heerlijk
schaam je je eigenlijk niet dat je eigenlijk gewoon een domme man-hoer bent die is ingehuurd om een relatie te helpen afbreken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef binkie007 het volgende:
[..]
DAMN!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
schaam je je eigenlijk niet dat je eigenlijk gewoon een domme man-hoer bent die is ingehuurd om een relatie te helpen afbreken?
En schaam je je niet, dat je de relaties van de meest debiele mongolen moet helpen af te breken?
Ach jah, op zich is het niet erg, je bent niet uitgekozen vanwege je persoonlijkheid en je intelligentie, je ben het zoveelste stuk dom vlees dat ze hebben weten te strikken voor het programma, ik bedoel maar, dat soort mensen moeten ook bestaan in deze wereld. Beetje die duffe frigide teefjes naar de mond praten en je bent al binnen, verder hoef je er alleen maar goed uit te zien, en spendeer je waarschijnlijk meer tijd voor de spiegel dan een omhooggeschoten travestiet.
Maar ik neem aan dat je het erg geil vond om jezelf op televisie te zien?
offtopic : hahahahaha!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
schaam je je eigenlijk niet dat je eigenlijk gewoon een domme man-hoer bent die is ingehuurd om een relatie te helpen afbreken?
En schaam je je niet, dat je de relaties van de meest debiele mongolen moet helpen af te breken?
Ach jah, op zich is het niet erg, je bent niet uitgekozen vanwege je persoonlijkheid en je intelligentie, je ben het zoveelste stuk dom vlees dat ze hebben weten te strikken voor het programma, ik bedoel maar, dat soort mensen moeten ook bestaan in deze wereld. Beetje die duffe frigide teefjes naar de mond praten en je bent al binnen, verder hoef je er alleen maar goed uit te zien, en spendeer je waarschijnlijk meer tijd voor de spiegel dan een omhooggeschoten travestiet.
Maar ik neem aan dat je het erg geil vond om jezelf op televisie te zien?
Je zal wel weinig in beeld zijn geweest, anders was je wel afgezeken hier?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef binkie007 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je zal wel weinig in beeld zijn geweest, anders was je wel afgezeken hier?
Beetje sneu: zeggen dat je mee hebt gedaan maar niet zeggen wie je bent.
Speciaal registreren om even te kunnen zeiken is sowieso wel sneu![]()
Yep, normaal gesproken doe je aan zoiets niet mee; gooi de paus op zo'n eilandje en al die dames komen bevrucht terug.quote:je bent gewoon zelf dom als je je als stel opgeeft, aangezien het een kwestie is van de kat op het spek binden, prachtige omgeving, warme temperaturen, welwillende lekkere meiden, deinende jetsers, alcohol... het vlees is zwak en de leuter sterk
Ik zeg toch ook niet dat de mongolen die zich als koppel opgeven, eeuwige bakens van Verlichting en Reden zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef milagro het volgende:
die mensen geven zich zelf op, Cairon, om die vrijgezellen te laten proberen een wig te drijven tussen hen en hun partner, dus waarom zou een vrijgezelle verleider of verleidster zich moeten schamen
je bent gewoon zelf dom als je je als stel opgeeft, aangezien het een kwestie is van de kat op het spek binden, prachtige omgeving, warme temperaturen, welwillende lekkere meiden, deinende jetsers, alcohol... het vlees is zwak en de leuter sterk
pesjiesj, zonder een vent 14 dagen af van zijn vriendin, geen enkel contact mogelijk, plaats hem met bier op in een exotische omgeving tussen een groep deindende jetsers waar er altijd wel minimaal 1 (okay 2 jetsers of 4) zijn type is, kat in het bakkie.. hoeft je bestaande relatie niet echt bagger voor te zijn, hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep, normaal gesproken doe je aan zoiets niet mee; gooi de paus op zo'n eilandje en al die dames komen bevrucht terug.
Klopt, dat hele "relatietest" gaat ook nergens over....quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
hoeft je bestaande relatie niet echt bagger voor te zijn, hoor
Vergeet vooral de suggestieve beelden niet die je van je partner te zien krijgt. En hoppa, dan komt het fenomeen wraak- of preventiefvreemdgaan om de hoek zeilen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
pesjiesj, zonder een vent 14 dagen af van zijn vriendin, geen enkel contact mogelijk, plaats hem met bier op in een exotische omgeving tussen een groep deindende jetsers waar er altijd wel minimaal 1 (okay 2 jetsers of 4) zijn type is, kat in het bakkie.. hoeft je bestaande relatie niet echt bagger voor te zijn, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |