http://www.lifeandcooking.nl/artikel/?get=1280323quote:
Medium Robbert van den Broeke was afgelopen zondag te gast. Inmiddels een vaste Life & Cooking gast en onze deskundige voor zaken tussen hemel en aarde.
De ervaringen met het fenomeen graancirkels zijn voor Robbert al lang niet nieuw meer. Op een dag merkte Robbert dat er een zeer grote drang bij hem ontstond om naar de akker achter hun huis te lopen. Toen Robbert daar aankwam, zag hij vanuit zijn ooghoek een flits. Het was een lichtbol ter grootte van een voetbal, die boven het graanveld zweefde. Hij wilde er op aflopen, maar viel flauw.
[...]
Robbert is er van overtuigd dat de cirkels in de akkers door de lichtbollen worden gemaakt en dat die lichtbollen bewustzijn hebben. Hij beschouwt ze als een energiebron geladen met geestelijke energie.
zo iemand kan ik onmogelijk serieus nemen....quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:13 schreef shredder het volgende:
Hey over dit mannetje was er toch een nieuwsbericht over op Fok paar maanden geleden (en in telegraaf).
Blijkbaar wel meer mensen die hem serieus nemen.
Van Irene zeker ja. Of de redactie.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:38 schreef clowncloon het volgende:
Dus jij verwacht een kritisch antwoord van Carlo & Irene
Zowel deze "paranormale" persoon als het programma Life & Cooking. De doelgroep van "paranormale" personen bestaat uit psychologisch instabiele mensen die hulp nodig hebben. Ik vind dat je als programma met een zeer hoog kijkpercentage de verantwoordelijkheid hebt mensen op een verstandige manier voor te lichten. Dit was gewoon reclame maken. Hij heeft zelfs zijn eigen mailadres: robbert@lifeandcooking.nl!! Dat slaat toch nergens op?quote:en dan val jij die jongen aan? uh...reality check!
Ik "ken" hem al van de "geestfoto's". En wat ik er van bij L&C heb gezien stelde het niet veel voor. Simpele trucjes die in de psychologie allang bekend zijn. Hij deed ook een voorspelling die niet uitkwam. (een vrouw zou een droom krijgen die ze niet kreeg).quote:Verdiep je eens in die jongen in plaats van zo onwetend te blaten vriend.
He ja, die FP-mongool met z'n dagelijkse paranormale update. Die komt waarschijnlijk uit dezelfde gesloten afdeling.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:13 schreef shredder het volgende:
Hey over dit mannetje was er toch een nieuwsbericht over op Fok paar maanden geleden (en in telegraaf).
Blijkbaar wel meer mensen die hem serieus nemen.
Whahaha, hijs wel mooi bedachtquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
Mooi ook dat ie alleen die "fotos met entiteiten" alleen kan ontwikkelingen als er geen andere mensen in de buurt zijn.
**Dat jij niet in bepaade dingen geloofd wil nog niet zeggen dat iemand anders dan ziek is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:25 schreef sizzler het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom het maatschappelijk en openlijk wordt aangemoedigd om mensen met een psychologische stoornis hun waanideeën te verspreiden?
Mensen die zeggen dat ze kabouters zien, aan hekserij doen of met dieren kunnen praten krijgen een lange rondleiding in het Pieter-Baancentrum aangeboden. Maar mensen die écht in de war zijn (die het verschil tussen werkelijkheid en fictie niet meer uit elkaar kunnen houden en dus zó erg de weg kwijt zijn dat ze er zelf in geloven) worden uitgenodigd voor Life & Cooking!
[..]
Wel als die persoon stemmen in zijn hoofd hoort. Ga naar de eerste de beste psycholoog en hij / zij zal dat beamen. In God geloven is normaal, in aliens wat minder en communiceren met aliens is dat niet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:33 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Dat jij niet in bepaade dingen geloofd wil nog niet zeggen dat iemand anders dan ziek is.
Juist, je zegt het zelf al. In God geloven valt binnen 'de norm'.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:14 schreef sizzler het volgende:
In God geloven is normaal, in aliens wat minder en communiceren met aliens is dat niet.
**Waarom is in een god geloven normaal dan?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wel als die persoon stemmen in zijn hoofd hoort. Ga naar de eerste de beste psycholoog en hij / zij zal dat beamen. In God geloven is normaal, in aliens wat minder en communiceren met aliens is dat niet.
Mijn tirade richt zich tegen het onvoorwaardelijk geven van een podium voor debielen en de hele sfeer die er omheen gecreëerd wordt alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat iemand dode mensen ziet, met "entiteiten" praat en mensen via de televisie instraalt. Niet één iemand die er een critische houding tegenover zet! Iedereen vindt het maar normaal. Terwijl alle andere psychische afwijken wél massaal afgekeurd worden. Bang? Nee, het is eigenlijk best komisch. Ga voor de grap eens naar een paranormale beurs (echt, ze handelen er gewoon in) . Ik kan het iedere suïcidaal aanraden. Je lacht je een deuk om al die gekken en je komt herboren terug. Je leven heeft weer zin!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Juist, je zegt het zelf al. In God geloven valt binnen 'de norm'.
Ik vind je tirade tegen 'het paranormale' nogal overtrokken.
Ben je er bang voor ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |