Doel je hier op iemand die muziek maakte in de richting van Johnny Rebel?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:56 schreef Bimmel het volgende:
Een klein amendement daar op...een foute muziekblanke
Niet náár diepen, gekke du_ke. De dièpen zijn vernoemd. Bovendien hebben jullie gewoon de Bruine Ruiterstraat, de Wipstraat, het Tingtangstraatje en het Koude Gat. En daar is geen woord Frans bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:46 schreef du_ke het volgende:
Ik ken verdorie toch geen Amsterdamse straten!
En hier in groningen worden de straten vernoemd naar allerlei diepen.
Klopt. In Groningen heet dat dan het Reitdiepdiep. Tenzij de straat in Beijum gelegen is, dan is het de Reitdiepdiepheerd. Groningen is een fijne stad.quote:Ik heb ooit nog eens in de Reitdiepstraat gewoond. Dat is toch een Groningse sloot; het Reitdiep?
Of ze knippen de achtervoegsels er gewoon af.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Klopt. In Groningen heet dat dan het Reitdiepdiep. Tenzij de straat in Beijum gelegen is, dan is het de Reitdiepdiepheerd. Groningen is een fijne stad.
maar da's volkomen logisch, anders hou je ze niet uit elkaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
....hebben een geheel andere nummering van de brievenbussen.
Geen idee. Wie is het? Dan zal ik even de voorgaande afleveringen bekijkenquote:
Het is Jeroen Boschquote:Op zondag 6 maart 2005 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Geen idee. Wie is het? Dan zal ik even de voorgaande afleveringen bekijken![]()
Ok je hebt gelijk maar het is een mooi kiekjequote:Op zondag 6 maart 2005 10:59 schreef Gellius het volgende:
Maar vanzelfsprekend. Je ziet al meteen wat voor 'n verwarrende boel het daar is.
[afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |