?quote:Verdien effe snel wat geld, 5 minuten werk. Uitbetaling gegarandeerd! ik heb ¤125,-- uitbetaald gekregen
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:59 schreef Triloxigen het volgende:
Wat is het?
iets meer uitleg zou aardig zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:01 schreef yogidrink het volgende:
Site waar je geld kan verdienen, met klikken enzo, en dmv mensen aanbrengen
Nou je moet hier klikken en je aanmelden, en dan zorgen dat er zoveel mogelijk mensen zich via jou aanmelden. Per persoon verdien je dan 1,25.quote:
Je meldt je aan, je krijgt dan mails met links naar allerlei websites en onderzoeken en als je die bezoekt en wat koopt krijg je zoveel punten erbij en die kan je later inwisselen voor geld.quote:
Nee hoor hier klikkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou je moet hier klikken en je aanmelden, en dan zorgen dat er zoveel mogelijk mensen zich via jou aanmelden. Per persoon verdien je dan 1,25.
Als je 12,50, oftewel 1 miljoen parels hebt, dan kun je ze laten uitbetalen.
Je kunt ook parels verdienen met mailtjes aanklikken, maar dat is maar 3 cent per mailtje, dus dat schiet niet heel erg hard op.
Geen idee, nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:34 schreef Heavana het volgende:
ik mis hier iets. Je kan toch duizenden accounts aanmaken door middel van proxy's ? zo kan je het systeem omzeilen en veel geld verdienen ? of ligt het nu aan mij ?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:28 schreef Litso het volgende:
Ik kan die letter niet vinden op FirstImpressions
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:34 schreef Heavana het volgende:
ik mis hier iets. Je kan toch duizenden accounts aanmaken door middel van proxy's ? zo kan je het systeem omzeilen en veel geld verdienen ? of ligt het nu aan mij ?
Dat is bijna niet te controleren. En ik geloof zeker niet dat money miljonair zo goed beveiligd is als de meeste denken. Maar ik denk dat bij de meeste mensen wel te zien valt of ze de beveiliging proberen te omzeilen, veel mensen weten wel hoe ze proxy's moeten gebruiken maar niet welke informatie opgeslagen kan worden over het internet en hoe deze informatie naar je eigen hand te zetten is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef Murray het volgende:
Ik snap het ook niet hoor.
Ik ken ook iemand die gewoon wat valse adressen opgegeven heeft, maardaar controleren ze blijkbaar niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |