?quote:Verdien effe snel wat geld, 5 minuten werk. Uitbetaling gegarandeerd! ik heb ¤125,-- uitbetaald gekregen
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:59 schreef Triloxigen het volgende:
Wat is het?
iets meer uitleg zou aardig zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:01 schreef yogidrink het volgende:
Site waar je geld kan verdienen, met klikken enzo, en dmv mensen aanbrengen
Nou je moet hier klikken en je aanmelden, en dan zorgen dat er zoveel mogelijk mensen zich via jou aanmelden. Per persoon verdien je dan 1,25.quote:
Je meldt je aan, je krijgt dan mails met links naar allerlei websites en onderzoeken en als je die bezoekt en wat koopt krijg je zoveel punten erbij en die kan je later inwisselen voor geld.quote:
Nee hoor hier klikkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou je moet hier klikken en je aanmelden, en dan zorgen dat er zoveel mogelijk mensen zich via jou aanmelden. Per persoon verdien je dan 1,25.
Als je 12,50, oftewel 1 miljoen parels hebt, dan kun je ze laten uitbetalen.
Je kunt ook parels verdienen met mailtjes aanklikken, maar dat is maar 3 cent per mailtje, dus dat schiet niet heel erg hard op.
Geen idee, nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:34 schreef Heavana het volgende:
ik mis hier iets. Je kan toch duizenden accounts aanmaken door middel van proxy's ? zo kan je het systeem omzeilen en veel geld verdienen ? of ligt het nu aan mij ?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:28 schreef Litso het volgende:
Ik kan die letter niet vinden op FirstImpressions
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:34 schreef Heavana het volgende:
ik mis hier iets. Je kan toch duizenden accounts aanmaken door middel van proxy's ? zo kan je het systeem omzeilen en veel geld verdienen ? of ligt het nu aan mij ?
Dat is bijna niet te controleren. En ik geloof zeker niet dat money miljonair zo goed beveiligd is als de meeste denken. Maar ik denk dat bij de meeste mensen wel te zien valt of ze de beveiliging proberen te omzeilen, veel mensen weten wel hoe ze proxy's moeten gebruiken maar niet welke informatie opgeslagen kan worden over het internet en hoe deze informatie naar je eigen hand te zetten is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef Murray het volgende:
Ik snap het ook niet hoor.
Ik ken ook iemand die gewoon wat valse adressen opgegeven heeft, maardaar controleren ze blijkbaar niet op.
Ik ook niet... 3 letters gevonden maar de 4e letter op FirstImpressions is onvindbaar!quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:28 schreef Litso het volgende:
Ik kan die letter niet vinden op FirstImpressions
bij mij zat ie hier: http://www.first-impressions.nl/consumenten/rubriek/Hobbyquote:
Dank je wel kree (daar zat ie dus inderdaad!)quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:54 schreef kree het volgende:
bij mij zat ie hier: http://www.first-impressions.nl/consumenten/rubriek/Hobby
Ik weet niet of ze een dynamisch systeem gebruiken, dus check maar effe
Waarom zie ik het niet?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:25 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Dank je wel kree (daar zat ie dus inderdaad!)![]()
![]()
Aha. Bedankt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:41 schreef kree het volgende:
je moet erheen gaan via de link van monymillionair
dus jij logt in op je account dan ga je naar die puzzel volg je de link en dan naar rubriek hobby.
spam..quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:59 schreef Triloxigen het volgende:
Wat is het?
Heh niet mij als zondebok aanwijzen, doet iedereen in dit topicquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:27 schreef alsem het volgende:
[..]
spam..
http://www.moneymiljonair.nl/?ref=StephanL
verdient hij zelf 1.25 mee he..
jij spammertquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:38 schreef Grumbellll het volgende:
[..]
Heh niet mij als zondebok aanwijzen, doet iedereen in dit topic![]()
ga jij eens heel snel werk zoekenquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:17 schreef Youssef het volgende:
Kansloos dat je het topic een nare draai geeft door jouw referer erin te zetten
Val mij niet allemaal lastigquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:23 schreef yogidrink het volgende:
grumbellll je sygnture 'gratis geld verdienen'
Werk genoeg hierquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:19 schreef Grumbellll het volgende:
[..]
ga jij eens heel snel werk zoeken![]()
![]()
jij hebt dus al 75 euro... dat moet je wel schandalig veel voor lezen/klikken en kopenquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:19 schreef Grumbellll het volgende:
[..]
ga jij eens heel snel werk zoeken![]()
![]()
Blijf geloven in jezelf !quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:27 schreef kastanova het volgende:
Ik heb viavia een site ontdekt die je 0,45 dollar betaalt per uur dat je op de site zit...
Heb nu dus in IE die site er opstaan en fok met firefox...
Nadeel is dat de site in kwestie om de 10 minuten plat ligt en ik er geen reet van geloof....
Naja, als ik m'n 20 dollar uitbetaald krijg zal ik de link wel ff op het forum gooien.
Waarvan er 5 euro wordt afgehaald omdat de mensen de verkeerde gegevens hebben ingevuld.quote:
*compleet gedesillusioneerd achterblijft...quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:21 schreef Stretto het volgende:
[..]
Waarvan er 5 euro wordt afgehaald omdat de mensen de verkeerde gegevens hebben ingevuld.
Ik weet hoe het gaat daaro![]()
Zet dan Opera ook maar aan, en Safari, Konqerer, enz.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:27 schreef kastanova het volgende:
Ik heb viavia een site ontdekt die je 0,45 dollar betaalt per uur dat je op de site zit...
Nadeel is dat de site in kwestie om de 10 minuten plat ligt en ik er geen reet van geloof....
Naja, als ik m'n 20 dollar uitbetaald krijg zal ik de link wel ff op het forum gooien.
Denk je dat ik daar zelf nog niet aan gedacht had?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:43 schreef Beach het volgende:
Zet dan Opera ook maar aan, en Safari, Konqerer, enz.
Ik heb het op de computer beneden trouwens wel draaien zonder problemenquote:Sorry, we cannot allow the use of this browser type.
The use of Firefox and CrazyBrowser no longer allowed.
To protect our members and our program we have disabled the use of the Firefox and CrazyBrowser from the Surf Junky browser. This is due to the amount of cheating which originates from these browser types.
We recommend using the latest versions of Internet Explorer, Netscape, Opera or Safari with Surf Junky which will enable you to earn the highest amount with our program with the least amount of browsing problems.
We thank you for your understanding. Please feel free to contact us with your comments, questions, or concerns.
Help Willem Splinter door de winterquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:27 schreef kastanova het volgende:
Och, 0,45 x 24 uur per dag x 30 dagen x 2 (computer beneden) = 648 dollar per maandquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:53 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Help Willem Splinter door de winter
Ik geloof ook niet ingeld voor nixquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik er geen reet van geloof.
Melden jullie jezelf maar aan via http://www.surfjunky.com/?r=boebiedoequote:Op donderdag 3 maart 2005 23:08 schreef boebiedoe het volgende:
Kastanova doelt op http://www.surfjunky.com. Toevallig gisteren ook gelezen.
http://www.csmadvanced.com/scam.htmquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:08 schreef boebiedoe het volgende:
Kastanova doelt op http://www.surfjunky.com. Toevallig gisteren ook gelezen.
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:05 schreef p-etr-a het volgende:
Pff bij mij gaat het helemaal niet snel. Ik klik en lees mails, maar verder doe ik niet echt aan werving, daar ligt het misschien aan. Ik vind het zo stom om allemaal mensen op te zadelen met MoneyMiljonair, dus zit ik nu op een saldo van 200000 parels. Dat is ¤2,50. Ik hoop dat het nog lang zo doorgaat, want dan zal ik met een half jaar ofzo misschien wel ¤12,50 bij elkaar gespaard hebben.
Dit is anders ook wel een goed programmaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:30 schreef yogidrink het volgende:
dit is echt een goed programma hoor, je verdiend hier tenminste wel leke rwat!
Neeh joh, doe ik alleen op mijn eigen sitequote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:45 schreef yogidrink het volgende:
Zet effe de naam er neeren tekst uitleg
Dat is waarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:59 schreef yogidrink het volgende:
Dat is niks joh, dan zit je beter bij moneymiljonair!
ja dat weet ik maar laat het nog even zo staan ,er kan nog meer bijquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:53 schreef yogidrink het volgende:
glssy dan kan je een uitbetaling aanvragen
Hoeveel tijd ben je er dan ongeveer aan kwijt?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:49 schreef BrauN het volgende:
¤ 124.13 tot nu toe in totaal uit laten keren. Bezig sinds november ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |