Dit vind ik toch wel 1 van de meest naieve posts in dit topicquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:26 schreef daeri het volgende:
[..]
Mijn ouders wisten niet eens wat ik deed in de weekenden dat ik weg wasGeloof van mij dat veel ouders denken dat hun kind gaat 'logeren' bij een vriendinnetje en dan vervolgens gewoon hele nachten in de disko hangt dat weekend..
Yep, en geen hond die er wat aan doet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:15 schreef Koalabier het volgende:
Wat een achterlijk land is Nederland...
Jammer, ik stond er eigenlijk wel achterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:00 schreef Angeren het volgende:
Verhogingen gaan niet door. Was op het nieuws.
Dat word zelfs 18% goedkoperquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:01 schreef Croga het volgende:
Zolang ze maar van de prijzen van Whiskey af blijven, heb ik er geen problemen mee
Die accijnsverhoging op bier verdien ik inderdaad wel weer terug met de goedkopere whisky!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:00 schreef Croga het volgende:
'Bier en mixen worden tot 60 cent duurder'
Ofwel: Bier en mixen worden duurder, sterke dranken worden goedkoper.
Goede zaak! Mijn Whiskey zal in ieder geval een stuk goedkoper worden op deze manier! Daar kan ik persoonlijk niet over klagen! (Ik haalde "bier" zowieso al uit de UK. Cider is erg lastig te vinden hier in Nederland....)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |