euh jah, 2 minuten heeft 't me gekost om hem te vindenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
waar staat mn nick dan?
Of kan je dat ergens uit afleiden?
Ga eens mIRC gebruiken dan zie je wel wat voor n00bs t zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Mocht je willen
Elke week krijg je toch een bepaald aantal eerpunten (heb er nu 80), maar kan je die houden? En het aantal punten dat onder je rank staat, wat betekent dat dan? Dat zijn toch ook eerpunten?
EDIT
Ik ben uitgenodigd om de familie Rizzitello te joinen.....is dat een goede familie volgens jullie?
en als je dan toch op irc bent:quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:01 schreef iefow het volgende:
[..]
Ga eens mIRC gebruiken dan zie je wel wat voor n00bs t zijn![]()
En er is maar 1 goede familie, wat een SCHANDE dat je die vraagt durft te stellen
/kickban #vaffanculo Buccolaquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:15 schreef Buccola het volgende:
[..]
en als je dan toch op irc bent:
/j #vaffanculo
en daar vraag je dan...
"Is dit de beroemde FOK! Familia? en waar ken ik joinen?"
als je dat zo zegt helpt er een @ je wel![]()
Die laatste kanaal bestaat nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:19 schreef iefow het volgende:
/server -m irc.barafranca.com
/j vaffanculo
/j gigante
/j adminszijntofmaardenwattspowntzeallemaal
that's about it
maar je lust geen bier... dus dat wordt nog een spreekwoordelijk zware dobber of spreekwoordelijk kluif, het is maar wat je het liefste hebt... kortom een moeilijke kwestie...
nee ik ben niet dronken... denk ik...
Die bestaat ook al nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 03:51 schreef Buccola het volgende:
[..]
/j Adminswetennietwanneerzemoetenresetten bestaat wel, Peenhoofd!![]()
Hopelijk kan dat nu ook met Omerta, als jullie weer eens zitten te kutten in die databasesquote:Wij gebruiken een andere Deamon, asuka waar ik mij heb laten vertellen dat chanserv niet werktik heb zelf natuurlijk ook de beschikking over een dev server waar ik altijd verschillende zaken test
(draait in vmware op mijn machine, vmware is geweldig, is iets compleet stuk, dan dump je de virtual server)
Als iedereen stemt die na 4 maanden nog niet hoger zijn dan pickpocket ken ik het ook begrijpen dat de merendeel niet voor een reset isquote:sommige willen een reset, sommige niet. voorlopig is het aantal tegen een reset hoger dan voor een reset.
ik durf niet te zeggen waar je op doelt? maar als het over de nederlandse versie gaat, ja daar moet een aparte database server voor komen, zodat je die huidige errors niet meer ziet. echter moet daarvoor een van de servers kompleet worden verhuisd omdat de rack waar we nu in zitten vol is, en deze servers een onderlinge connectie moeten hebben. zodra dit helemaal rond is zal deze een aparte databaserver voor .nl ingericht worden.quote:Op zondag 10 april 2005 15:31 schreef Buccola het volgende:
Hopelijk kan dat nu ook met Omerta, als jullie weer eens zitten te kutten in die databases
Dit is niet het geval, ik raad aan om verder te kijken dan alleen jouw neus en jouw mening maar jezelf ook open te zetten voor andermans mening. we zitten er wel dicht bovenop. en als je een keer een 1 op 1 gesprek wilt hierover, mijn nick op irc is ook gewoon teckna. sure go ahead. Soms zit ik ook in de vaffanculo kanaal. Ik ben echt niet de beroerdste om een normaal gesprek mee te voeren.quote:Als iedereen stemt die na 4 maanden nog niet hoger zijn dan pickpocket ken ik het ook begrijpen dat de merendeel niet voor een reset is
Als je doelt op de nederlandse vertaling? daar ben ik zelf ook totaal niet blij mee, en is een van mijn persoonlijke projecten geworden om een goede vertaling te maken. Daarnaast zitten er ook een aantal grove fouten in de engelse versie, welk iemand anders op pakt. Houd er wel rekening mee dat wij ook gewoon mensen zijn met een normale baan waarin je ook gewoon werkt en soms wat dingen langer duren.quote:
Overweeg dan maar om de Mickey Mouse versie op te doeken, maar Omerta LTD (:D) zal wel alleen de $$$-tekens zien![]()
Doelde eigenlijk op die database ''Fout'' in het eerste .nl ''deel''quote:ik durf niet te zeggen waar je op doelt? maar als het over de nederlandse versie gaat, ja daar moet een aparte database server voor komen, zodat je die huidige errors niet meer ziet. echter moet daarvoor een van de servers kompleet worden verhuisd omdat de rack waar we nu in zitten vol is, en deze servers een onderlinge connectie moeten hebben. zodra dit helemaal rond is zal deze een aparte databaserver voor .nl ingericht worden.
Ik laat me heus wel open voor een andermans mening hoor. Maar als ik aan een ander vraagt hoezo wil je geen reset krijg je als antwoord ''Ik ben nu eindelijk Bruglione en anders moet ik weer zoveel klikken'' ofzo iets dergelijks. Jij hebt hier misschien een andere mening op?quote:Dit is niet het geval, ik raad aan om verder te kijken dan alleen jouw neus en jouw mening maar jezelf ook open te zetten voor andermans mening. we zitten er wel dicht bovenop. en als je een keer een 1 op 1 gesprek wilt hierover, mijn nick op irc is ook gewoon teckna. sure go ahead. Soms zit ik ook in de vaffanculo kanaal. Ik ben echt niet de beroerdste om een normaal gesprek mee te voeren.
Niet alleen de Nederlandse vertaling. Heel .nl bij elkaar. Het is gewoon een slapaftreksel van .com.quote:Als je doelt op de nederlandse vertaling? daar ben ik zelf ook totaal niet blij mee, en is een van mijn persoonlijke projecten geworden om een goede vertaling te maken. Daarnaast zitten er ook een aantal grove fouten in de engelse versie, welk iemand anders op pakt. Houd er wel rekening mee dat wij ook gewoon mensen zijn met een normale baan waarin je ook gewoon werkt en soms wat dingen langer duren.
Als mijn verwijzing naar geld onterecht is. Mag ik en dan nog tientallen andere het oude donatingsystem terug?quote:Een verwijzing maken naar geld is erg makkelijk en is imo ook onterecht. het spel wordt gedraaid door een groep vrijwilligers net zoals hier op fok, met daarnaast nog een extra ding en dat is dat wij absoluut geen reclame in het spel willen. Hierdoor werken wij op basis van die donating codes. en is het genoeg? het houd ons draaiende, maar die boot die ik voor mijn 30e wil kan ik er echt niet van betalen, in tegenstelling, ik werk nog steeds gewoon 40 uur bij een normale werkgever.
Over de LTD, ja het bedrijf/kantoor is in engeland gevestigd.
Ik heb heel weinig meegekregen over wat er exact gebeurt is daaromtrent, en kan daarvoor niet ingaan op deze, simpelweg omdat ik er niets over weet, en niet omdat ik het niet wil.quote:Op zondag 10 april 2005 16:30 schreef Buccola het volgende:
Doelde eigenlijk op die database ''Fout'' in het eerste .nl ''deel''
De redenen om niet te resetten zijn even uitgebreid als de redenen om deze wel te resetten, het is een afweging die gemaakt moest worden en gemaakt is. Het resetten van een complete database is niet een beslissing die je ff in een uurtje maakt. Uiteindelijk is er tijdens een bijeenkomst besloten om het niet te doen.quote:Ik laat me heus wel open voor een andermans mening hoor. Maar als ik aan een ander vraagt hoezo wil je geen reset krijg je als antwoord ''Ik ben nu eindelijk Bruglione en anders moet ik weer zoveel klikken'' ofzo iets dergelijks. Jij hebt hier misschien een andere mening op?
Ook hier zit ik te weinig in het spel om deze wars te zien, maar inderdaad, als ik een database vergelijking doe komen er veel spelers (ip-adressen) overeen met elkaar, maar ook weer genoeg niet. nog steeds is een groot gedeelte van de userbase van omerta nederlands, dus ja inderdaad, dan kan het wel kloppen dat de namen en spelers overeenkomen. Overigens is die nl versie gekomen op verzoek van gebruikers.quote:Niet alleen de Nederlandse vertaling. Heel .nl bij elkaar. Het is gewoon een slapaftreksel van .com.
zelfde spelers, zelfde families, zelfde wars.
Het nieuwe systeem is gekomen vanwege een aantal redenen, onder andere het onderhoud op het oude systeem was simpelweg te hoog, het is nu vrij makkelijk om te donaten, of om het te laten. Ik wil best ver gaan met mijn comminucatie. maar ik hoef mijzelf echt niet tegenover jou te verantwoorden over financiele beslissingen, waarbij ik zo ie zoal het gevoel hebt dat je geen enkel antwoord zou accepteren.quote:Als mijn verwijzing naar geld onterecht is. Mag ik en dan nog tientallen andere het oude donatingsystem terug?
Ok.quote:Ik heb heel weinig meegekregen over wat er exact gebeurt is daaromtrent, en kan daarvoor niet ingaan op deze, simpelweg omdat ik er niets over weet, en niet omdat ik het niet wil.
Wat waren dan precies de redenen om wel / niet te resetten en is er uit die bijeenkomst naar voren gekomen wanneer wel te resetten / 3.0 te beginnen?quote:De redenen om niet te resetten zijn even uitgebreid als de redenen om deze wel te resetten, het is een afweging die gemaakt moest worden en gemaakt is. Het resetten van een complete database is niet een beslissing die je ff in een uurtje maakt. Uiteindelijk is er tijdens een bijeenkomst besloten om het niet te doen.
Dus een slapaftrekselquote:Ook hier zit ik te weinig in het spel om deze wars te zien, maar inderdaad, als ik een database vergelijking doe komen er veel spelers (ip-adressen) overeen met elkaar, maar ook weer genoeg niet. nog steeds is een groot gedeelte van de userbase van omerta nederlands, dus ja inderdaad, dan kan het wel kloppen dat de namen en spelers overeenkomen. Overigens is die nl versie gekomen op verzoek van gebruikers.
Zullen we er maar mee stoppen dan beetje tijdverspilling zo héquote:ik zo ie zoal het gevoel hebt dat je geen enkel antwoord zou accepteren.
Kap ermee? je bent niet eens begonnenquote:Op zondag 10 april 2005 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
Komt er een reset?
Dan kap ik ermee, is een goede gelegenheid.
ghehe idd...en ook niet in de zomervakantie...Herfst vind ik wel een mooie tijd van het jaarquote:Op zondag 10 april 2005 19:08 schreef DaFan het volgende:
Ik vind de discussie wel prima zo. En ik zit nog niet op een reset te wachten, het gaat net zo lekker op school
Ranken zuigt bigtimequote:Op zondag 10 april 2005 21:47 schreef DaFan het volgende:
Jeetje DeHovenier je praat wel alsof je een ontzettende rankert bent zeg xD
Je bent nog nooit Thief geweest ofzo en 'ik ga stoppen'. Hehe na 48 uur zou je al hoger moeten zijn dan jij eigenlijk nu bent
Niks persoonlijks hoor
Hihi laat mij ook ff een bijdrage leveren :pquote:Op maandag 11 april 2005 01:17 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ow pas op Teckna........je bent een........mens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |