abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26008690
Dat zeg ik niet
Het was een tip
pi_26008789
ok

Als je nog meer tips hebt

Hoe verdienen jullie jullie geld? Wat doen jullie het meest? Drugs/drank smokkelen, OC's, autos stelen en verkopen, kinderspeeltuinen beroven?? Gambling?
Children of the night. What music they make.
pi_26010581
Succes: je hebt een Mercedes-Benz W125 gestolen met 18 procent schade ( [$ 109,500])

Wat is eigenlijk de beste auto die je kan krijgen? En waar moet je naar kijken als je de auto wil gebruiken voor racen?
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:51:35 #204
47631 iefow
I love lamp
pi_26012335
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
waar staat mn nick dan?

Of kan je dat ergens uit afleiden?
euh jah, 2 minuten heeft 't me gekost om hem te vinden

Lang Leve "All Users"

Je startdate verklapt 't
*o/*
pi_26018782

*edit*

Hoeveel moet ik je geven opdat je me niet ga vermoorden
  woensdag 6 april 2005 @ 13:50:02 #206
47631 iefow
I love lamp
pi_26022465
Eens zien... 5miljoen?

Nee ik ben tijdelijk afgestapt van het lowranks-rippen, heb jij ff mazzel
(en net of ik je dan mijn nick ging vertellen hier om het geld te sturen whehe)
*o/*
pi_26025459
..maar ik had 'm toch gekocht

Maareh....hoe verdienen jullie je geld? (behalve weerloze oude gangstah's lowrank-rippen )

[ Bericht 34% gewijzigd door DeHovenier op 06-04-2005 15:47:39 ]
pi_26026766
Iemand wil mn Honourpoints kopen. Wat kan je er precies mee en wat moet hij ermee? Ik heb er 6.
pi_26027493
stuur maar naar mij, jorryt
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_26028871
Mocht je willen

Elke week krijg je toch een bepaald aantal eerpunten (heb er nu 80), maar kan je die houden? En het aantal punten dat onder je rank staat, wat betekent dat dan? Dat zijn toch ook eerpunten?

EDIT
Ik ben uitgenodigd om de familie Rizzitello te joinen.....is dat een goede familie volgens jullie?

[ Bericht 17% gewijzigd door DeHovenier op 06-04-2005 18:17:41 ]
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:56:36 #211
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26068828
Nog steeds geen reset Schiet niet op
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:01:00 #212
47631 iefow
I love lamp
pi_26071756
quote:
Op woensdag 6 april 2005 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Mocht je willen

Elke week krijg je toch een bepaald aantal eerpunten (heb er nu 80), maar kan je die houden? En het aantal punten dat onder je rank staat, wat betekent dat dan? Dat zijn toch ook eerpunten?

EDIT
Ik ben uitgenodigd om de familie Rizzitello te joinen.....is dat een goede familie volgens jullie?
Ga eens mIRC gebruiken dan zie je wel wat voor n00bs t zijn
En er is maar 1 goede familie, wat een SCHANDE dat je die vraagt durft te stellen
*o/*
pi_26073471
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:01 schreef iefow het volgende:

[..]

Ga eens mIRC gebruiken dan zie je wel wat voor n00bs t zijn
En er is maar 1 goede familie, wat een SCHANDE dat je die vraagt durft te stellen
en als je dan toch op irc bent:

/j #vaffanculo

en daar vraag je dan...

"Is dit de beroemde FOK! Familia? en waar ken ik joinen?"

als je dat zo zegt helpt er een @ je wel
pi_26073577
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 15:15 schreef Buccola het volgende:

[..]

en als je dan toch op irc bent:

/j #vaffanculo

en daar vraag je dan...

"Is dit de beroemde FOK! Familia? en waar ken ik joinen?"

als je dat zo zegt helpt er een @ je wel
/kickban #vaffanculo Buccola
pi_26074663
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 15:20 schreef DaFan het volgende:

[..]

/kickban #vaffanculo Buccola
Zal niet echt werken als ik Buccola`Fooood heet, Peenhoofd!
pi_26074815
Ja Peenhoofd, dat kan ik vanaf hier toch niet ruiken!!
  vrijdag 8 april 2005 @ 16:48:11 #217
47631 iefow
I love lamp
pi_26075561
De wind is net gedraaid.. mên wat een lucht
*o/*
pi_26077530
er is geen Fok!Familia toch?

Zoja, had dat dan eerder gezegd

En weet ik veel wat voor familie die Rizzitello is.....ik heb 0,1 ervaring met Omerta

Welke server moet ik hebben om op het kanaal #Vaffanculo te komen?
pi_26082580
biertje ?
pi_26083119
o wacht, dat over IRC staat al in de OP

Ik lust geen bier...:D
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:19:03 #221
47631 iefow
I love lamp
pi_26089887
/server -m irc.barafranca.com
/j vaffanculo
/j gigante
/j adminszijntofmaardenwattspowntzeallemaal

that's about it

maar je lust geen bier... dus dat wordt nog een spreekwoordelijk zware dobber of spreekwoordelijk kluif, het is maar wat je het liefste hebt... kortom een moeilijke kwestie...

nee ik ben niet dronken... denk ik...
*o/*
pi_26089948
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:19 schreef iefow het volgende:
/server -m irc.barafranca.com
/j vaffanculo
/j gigante
/j adminszijntofmaardenwattspowntzeallemaal

that's about it

maar je lust geen bier... dus dat wordt nog een spreekwoordelijk zware dobber of spreekwoordelijk kluif, het is maar wat je het liefste hebt... kortom een moeilijke kwestie...

nee ik ben niet dronken... denk ik...
Die laatste kanaal bestaat niet
pi_26090520
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:22 schreef teckna het volgende:

[..]

/j Adminswetennietwanneerzemoetenresetten bestaat wel, Peenhoofd!
  zaterdag 9 april 2005 @ 09:54:08 #224
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_26092970
OMG rare gasten

pi_26111750
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 03:51 schreef Buccola het volgende:

[..]

/j Adminswetennietwanneerzemoetenresetten bestaat wel, Peenhoofd!
Die bestaat ook al niet
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:33:38 #227
91856 Stretto
..........
pi_26111972
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef teckna het volgende:

[..]

Die bestaat ook al niet
Hij werkt hier wel
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_26112884
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef teckna het volgende:

[..]

Die bestaat ook al niet
Zal Martin wel verwijderd hebben dan omdat ik hierzo reclame maak voor dat channel....
  zondag 10 april 2005 @ 03:20:07 #229
47631 iefow
I love lamp
pi_26115920
Gelukkig is er nu die geweldige nieuwe slurver waar we die kanalen op een super makkelijke en duidelijke manier kunnen reggen zodat ze alsnog gaan bestaan *\o/*

3 hoeraatjes voor degene die dat nou weer heeft bedacht
hoera
hoera
hoera

Ach het houd je van de straat hè
*o/*
pi_26116112
Neuh, dat is puur een managment beslissing geweest, die irc server werdt gehost door een 3e partij. daarnaast stopten een aantal services (X,O, en nog een paar anderen) continue. Met deze stap hebben we nu irc onder eigen beheer ipv "vriendendiensten" en kunnen we makkelijker gewoon zelf dergelijke storingen oplossen en beheren. en ja, daar zit heel even een aantal nadelen aan om nu initieel die switch te maken. het is iig niet om je te treiteren. Daarnaast zijn er ook nog een aantal andere dingen achter de schermen gaande om deze spel zo stabiel mogelijk te laten lopen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2005 03:48:59 ]
pi_26116363
Teckna, gaan we nu ChanServ terug krijgen \o/

Iefow:
pi_26120668
Wij gebruiken een andere Deamon, asuka waar ik mij heb laten vertellen dat chanserv niet werkt ik heb zelf natuurlijk ook de beschikking over een dev server waar ik altijd verschillende zaken test
(draait in vmware op mijn machine, vmware is geweldig, is iets compleet stuk, dan dump je de virtual server )

Maargoed, als je ideeen hebt e.d. schroom niet om mij te mailen @ teckna@barafranca.com
Overigens is dit geen uitnodiging om mijn mailbox vol te spammen met reset en linkjes naar reset polls, sommige willen een reset, sommige niet. voorlopig is het aantal tegen een reset hoger dan voor een reset. vergeet niet dat we gemiddeld overdag tussen de 2000 en 3000 actieve spelers hebben. (exlusief lame scriptjes dan

het is echt geen spel waar wij dingen niet overwegen, omerta heeft een geweldige communitie
pi_26123594
quote:
Wij gebruiken een andere Deamon, asuka waar ik mij heb laten vertellen dat chanserv niet werkt ik heb zelf natuurlijk ook de beschikking over een dev server waar ik altijd verschillende zaken test
(draait in vmware op mijn machine, vmware is geweldig, is iets compleet stuk, dan dump je de virtual server )
Hopelijk kan dat nu ook met Omerta, als jullie weer eens zitten te kutten in die databases
quote:
sommige willen een reset, sommige niet. voorlopig is het aantal tegen een reset hoger dan voor een reset.
Als iedereen stemt die na 4 maanden nog niet hoger zijn dan pickpocket ken ik het ook begrijpen dat de merendeel niet voor een reset is

het is echt geen spel waar wij dingen niet overwegen, omerta heeft een geweldige communitie
[/quote]

Overweeg dan maar om de Mickey Mouse versie op te doeken, maar Omerta LTD (:D) zal wel alleen de $$$-tekens zien
pi_26123869
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:31 schreef Buccola het volgende:

Hopelijk kan dat nu ook met Omerta, als jullie weer eens zitten te kutten in die databases
ik durf niet te zeggen waar je op doelt? maar als het over de nederlandse versie gaat, ja daar moet een aparte database server voor komen, zodat je die huidige errors niet meer ziet. echter moet daarvoor een van de servers kompleet worden verhuisd omdat de rack waar we nu in zitten vol is, en deze servers een onderlinge connectie moeten hebben. zodra dit helemaal rond is zal deze een aparte databaserver voor .nl ingericht worden.
quote:
Als iedereen stemt die na 4 maanden nog niet hoger zijn dan pickpocket ken ik het ook begrijpen dat de merendeel niet voor een reset is
Dit is niet het geval, ik raad aan om verder te kijken dan alleen jouw neus en jouw mening maar jezelf ook open te zetten voor andermans mening. we zitten er wel dicht bovenop. en als je een keer een 1 op 1 gesprek wilt hierover, mijn nick op irc is ook gewoon teckna. sure go ahead. Soms zit ik ook in de vaffanculo kanaal. Ik ben echt niet de beroerdste om een normaal gesprek mee te voeren.
quote:

Overweeg dan maar om de Mickey Mouse versie op te doeken, maar Omerta LTD (:D) zal wel alleen de $$$-tekens zien
Als je doelt op de nederlandse vertaling? daar ben ik zelf ook totaal niet blij mee, en is een van mijn persoonlijke projecten geworden om een goede vertaling te maken. Daarnaast zitten er ook een aantal grove fouten in de engelse versie, welk iemand anders op pakt. Houd er wel rekening mee dat wij ook gewoon mensen zijn met een normale baan waarin je ook gewoon werkt en soms wat dingen langer duren.

Een verwijzing maken naar geld is erg makkelijk en is imo ook onterecht. het spel wordt gedraaid door een groep vrijwilligers net zoals hier op fok, met daarnaast nog een extra ding en dat is dat wij absoluut geen reclame in het spel willen. Hierdoor werken wij op basis van die donating codes. en is het genoeg? het houd ons draaiende, maar die boot die ik voor mijn 30e wil kan ik er echt niet van betalen, in tegenstelling, ik werk nog steeds gewoon 40 uur bij een normale werkgever.

Over de LTD, ja het bedrijf/kantoor is in engeland gevestigd.
pi_26124953
quote:
ik durf niet te zeggen waar je op doelt? maar als het over de nederlandse versie gaat, ja daar moet een aparte database server voor komen, zodat je die huidige errors niet meer ziet. echter moet daarvoor een van de servers kompleet worden verhuisd omdat de rack waar we nu in zitten vol is, en deze servers een onderlinge connectie moeten hebben. zodra dit helemaal rond is zal deze een aparte databaserver voor .nl ingericht worden.
Doelde eigenlijk op die database ''Fout'' in het eerste .nl ''deel''
quote:
Dit is niet het geval, ik raad aan om verder te kijken dan alleen jouw neus en jouw mening maar jezelf ook open te zetten voor andermans mening. we zitten er wel dicht bovenop. en als je een keer een 1 op 1 gesprek wilt hierover, mijn nick op irc is ook gewoon teckna. sure go ahead. Soms zit ik ook in de vaffanculo kanaal. Ik ben echt niet de beroerdste om een normaal gesprek mee te voeren.
Ik laat me heus wel open voor een andermans mening hoor. Maar als ik aan een ander vraagt hoezo wil je geen reset krijg je als antwoord ''Ik ben nu eindelijk Bruglione en anders moet ik weer zoveel klikken'' ofzo iets dergelijks. Jij hebt hier misschien een andere mening op?
quote:
Als je doelt op de nederlandse vertaling? daar ben ik zelf ook totaal niet blij mee, en is een van mijn persoonlijke projecten geworden om een goede vertaling te maken. Daarnaast zitten er ook een aantal grove fouten in de engelse versie, welk iemand anders op pakt. Houd er wel rekening mee dat wij ook gewoon mensen zijn met een normale baan waarin je ook gewoon werkt en soms wat dingen langer duren.
Niet alleen de Nederlandse vertaling. Heel .nl bij elkaar. Het is gewoon een slapaftreksel van .com.
zelfde spelers, zelfde families, zelfde wars.
quote:
Een verwijzing maken naar geld is erg makkelijk en is imo ook onterecht. het spel wordt gedraaid door een groep vrijwilligers net zoals hier op fok, met daarnaast nog een extra ding en dat is dat wij absoluut geen reclame in het spel willen. Hierdoor werken wij op basis van die donating codes. en is het genoeg? het houd ons draaiende, maar die boot die ik voor mijn 30e wil kan ik er echt niet van betalen, in tegenstelling, ik werk nog steeds gewoon 40 uur bij een normale werkgever.

Over de LTD, ja het bedrijf/kantoor is in engeland gevestigd.
Als mijn verwijzing naar geld onterecht is. Mag ik en dan nog tientallen andere het oude donatingsystem terug?
pi_26125557
quote:
Op zondag 10 april 2005 16:30 schreef Buccola het volgende:
Doelde eigenlijk op die database ''Fout'' in het eerste .nl ''deel''
Ik heb heel weinig meegekregen over wat er exact gebeurt is daaromtrent, en kan daarvoor niet ingaan op deze, simpelweg omdat ik er niets over weet, en niet omdat ik het niet wil.
quote:
Ik laat me heus wel open voor een andermans mening hoor. Maar als ik aan een ander vraagt hoezo wil je geen reset krijg je als antwoord ''Ik ben nu eindelijk Bruglione en anders moet ik weer zoveel klikken'' ofzo iets dergelijks. Jij hebt hier misschien een andere mening op?
De redenen om niet te resetten zijn even uitgebreid als de redenen om deze wel te resetten, het is een afweging die gemaakt moest worden en gemaakt is. Het resetten van een complete database is niet een beslissing die je ff in een uurtje maakt. Uiteindelijk is er tijdens een bijeenkomst besloten om het niet te doen.
quote:
Niet alleen de Nederlandse vertaling. Heel .nl bij elkaar. Het is gewoon een slapaftreksel van .com.
zelfde spelers, zelfde families, zelfde wars.
Ook hier zit ik te weinig in het spel om deze wars te zien, maar inderdaad, als ik een database vergelijking doe komen er veel spelers (ip-adressen) overeen met elkaar, maar ook weer genoeg niet. nog steeds is een groot gedeelte van de userbase van omerta nederlands, dus ja inderdaad, dan kan het wel kloppen dat de namen en spelers overeenkomen. Overigens is die nl versie gekomen op verzoek van gebruikers.
quote:
Als mijn verwijzing naar geld onterecht is. Mag ik en dan nog tientallen andere het oude donatingsystem terug?
Het nieuwe systeem is gekomen vanwege een aantal redenen, onder andere het onderhoud op het oude systeem was simpelweg te hoog, het is nu vrij makkelijk om te donaten, of om het te laten. Ik wil best ver gaan met mijn comminucatie. maar ik hoef mijzelf echt niet tegenover jou te verantwoorden over financiele beslissingen, waarbij ik zo ie zoal het gevoel hebt dat je geen enkel antwoord zou accepteren.
pi_26126258
quote:
Ik heb heel weinig meegekregen over wat er exact gebeurt is daaromtrent, en kan daarvoor niet ingaan op deze, simpelweg omdat ik er niets over weet, en niet omdat ik het niet wil.
Ok.
quote:
De redenen om niet te resetten zijn even uitgebreid als de redenen om deze wel te resetten, het is een afweging die gemaakt moest worden en gemaakt is. Het resetten van een complete database is niet een beslissing die je ff in een uurtje maakt. Uiteindelijk is er tijdens een bijeenkomst besloten om het niet te doen.
Wat waren dan precies de redenen om wel / niet te resetten en is er uit die bijeenkomst naar voren gekomen wanneer wel te resetten / 3.0 te beginnen?
quote:
Ook hier zit ik te weinig in het spel om deze wars te zien, maar inderdaad, als ik een database vergelijking doe komen er veel spelers (ip-adressen) overeen met elkaar, maar ook weer genoeg niet. nog steeds is een groot gedeelte van de userbase van omerta nederlands, dus ja inderdaad, dan kan het wel kloppen dat de namen en spelers overeenkomen. Overigens is die nl versie gekomen op verzoek van gebruikers.
Dus een slapaftreksel
quote:
ik zo ie zoal het gevoel hebt dat je geen enkel antwoord zou accepteren.
Zullen we er maar mee stoppen dan beetje tijdverspilling zo hé
pi_26128738
Ik vind de discussie wel prima zo. En ik zit nog niet op een reset te wachten, het gaat net zo lekker op school

Ik ben ook wel van mening dat het oude donatiesysteem ernaast misschien kan komen, maar niet met de eerdere voordelen die er waren, omdat er dan gewoon een kromme verdeling kwam in het begin van het spel (mensen met wel al een vliegtuig etc).

De eerste 24 a 48 uur zijn juist het belangrijkst, en daarom is het ook interessant om te zorgen dat iedereen gelijk begint. En dan ben ik ook niet de beroerdste om te zeggen dat sommige mensen dan toch wel weer een hoop goede dingen kunnen laten zien.
("Ons bull fabs"-verhaal).

PS: Als dat laatste je niks zegt moet je maar gewoon verder spelen
pi_26129296
Ik weet niet wat het is..

En reset is leuk, maar dan wel nà de examens..
pi_26130643
Komt er een reset?

Dan kap ik ermee, is een goede gelegenheid.
pi_26131504
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
Komt er een reset?

Dan kap ik ermee, is een goede gelegenheid.
Kap ermee? je bent niet eens begonnen
pi_26131550
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:08 schreef DaFan het volgende:

Ik vind de discussie wel prima zo. En ik zit nog niet op een reset te wachten, het gaat net zo lekker op school
ghehe idd...en ook niet in de zomervakantie...Herfst vind ik wel een mooie tijd van het jaar
pi_26132163
Zomervakantie !
wel nadat ik terug ben van vakantie anders mis ik weer 3 weken
  zondag 10 april 2005 @ 21:18:19 #244
91856 Stretto
..........
pi_26132301
Alsof je MOET ranken...............
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_26133148
Jeetje DeHovenier je praat wel alsof je een ontzettende rankert bent zeg xD

Je bent nog nooit Thief geweest ofzo en 'ik ga stoppen'. Hehe na 48 uur zou je al hoger moeten zijn dan jij eigenlijk nu bent

Niks persoonlijks hoor
  zondag 10 april 2005 @ 22:56:26 #246
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26135195
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:47 schreef DaFan het volgende:
Jeetje DeHovenier je praat wel alsof je een ontzettende rankert bent zeg xD

Je bent nog nooit Thief geweest ofzo en 'ik ga stoppen'. Hehe na 48 uur zou je al hoger moeten zijn dan jij eigenlijk nu bent

Niks persoonlijks hoor
Ranken zuigt bigtime ik ben een beetje omerta moe geworden na drie accounts waarbij ik elke keer doodging omdat ik er niet was En nee, dat waren geen lowrank account helaas Het is frustrerend dat je loaded bent met bullets en dat je er niks mee hebt gekund omdat backfire zo ontzettend buggy is.
  maandag 11 april 2005 @ 00:27:06 #247
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_26137559
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:22 schreef teckna het volgende:

[..]

Dat
  maandag 11 april 2005 @ 01:17:50 #248
91856 Stretto
..........
pi_26138294
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:27 schreef Gabez het volgende:

[..]

Dat
Ow pas op Teckna........je bent een........mens
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  maandag 11 april 2005 @ 07:42:56 #249
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_26139754
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:17 schreef Stretto het volgende:

[..]

Ow pas op Teckna........je bent een........mens
Hihi laat mij ook ff een bijdrage leveren :p

Ohwja en haal mijn GLine eens van die nieuwe server af
Alsof ik kan scripten :s
pi_26142840
MJa, zo boeiend vind ik het spel nou ook weer niet dat ik er veel aan doe he

Ik zou het iig niet jammer vinden als ik werd gekilled.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')