Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:29 schreef DC het volgende:
spelen jullie ook .com of alleen .nl?
wij spelen .bequote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:29 schreef DC het volgende:
spelen jullie ook .com of alleen .nl?
breng ze nu niet op rare ideeen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:08 schreef Fuxl het volgende:
[..]
http://www.barafranca.be/ is nog beschikbaar
wezen stappen Zlata?quote:Op zondag 27 maart 2005 04:27 schreef Stretto het volgende:
En dan nog.........de merknaam Barafranca is geregistreerd.....dus bespaar jezelf de moeite en de kosten van het reggen van zo'n domein
Owja, dat wel.quote:
Aha oke, viel me alleen op dat ik op .com in één dag zo 100.000 had en vermoord werd, maar op .nl ik pas op 60.000 zit ofzo.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:50 schreef DaFan het volgende:
Lijkt me sterk MrDoeGewoon. .nl is gewoon een kopie van .com, afgezien van aantal kogels wat in kogelfabrieken enzo komt.
zucht...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Owja, dat wel.
Maar ik ken Zlata én Zlatanello. En als jij Stretto naar legende Zlata noemt raak ik de kluts kwijt![]()
Damn jij weet echt niet waar je het over hebt :/quote:Op maandag 28 maart 2005 21:32 schreef Cart_man het volgende:
Die was er gedeeltelijk (Facava) al en is weer weg geschoten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:24 schreef iefow het volgende:te vet dat ik er gewoon een serieus antwoord op krijg, cart_man wat is je nick ik stuur je al mijn Honour Points eerpunten.
Ik ben ook echt bloedserieus ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:25 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Damn jij weet echt niet waar je het over hebt :/
Wordt aangewerktquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:54 schreef the.big.ticket het volgende:
Woohoo, Local Chief alweer. Gaat snel dit spelletje![]()
niet zeuren ik heb jou zelfs nog een deel van de winst gestuurdquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:18 schreef Buccola het volgende:
hééé Peenhoofd!
dat was onze roulette
grrrrrrrrrrrrr![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:05 schreef iefow het volgende:
Haha Buccola niet zeuren, jij hebt ook een deel gehad van de winst
Ik ben zoooooooo sociaal uch-uch
verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:25 schreef Wendigo het volgende:
[..]Hij wel he
ik wil ook, kom eens online als ik er ook ben :p
Zoooooooo naiefquote:Op zondag 27 maart 2005 04:27 schreef Stretto het volgende:
En dan nog.........de merknaam Barafranca is geregistreerd.....dus bespaar jezelf de moeite en de kosten van het reggen van zo'n domein
Iefow pepen hem ffquote:Op maandag 4 april 2005 02:08 schreef DaFan het volgende:
Ik heb zin om gepepen te worden met die praatjes van jullie
Shopliftersquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:05 schreef outcast_within het volgende:
ben gekapt. al men shoplifters werden vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |