Een beetje onduidelijk en donker. Hoe ziet ie er uit zonder bewerking?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:47 schreef idiotforaliving het volgende:
[afbeelding]
Deze is van de zonsondergang een uurtje geleden, heb er een gradient overheen gegooid.
Zo:quote:Op zondag 10 april 2005 11:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Een beetje onduidelijk en donker. Hoe ziet ie er uit zonder bewerking?
Grote plaatje werkt niet bij mij maar wat ik van het kleine plaatje zie lijkt het beter dan de uitsnede; het is wat "imposanter".quote:
Hard,maar gaaf,Pepijnquote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef elcastel het volgende:
Mijn Protea reeks. Gefotografeerd met een Canon 100mm macro f/2.8. De foto's zijn nogal hard vind ik zelf, dat komt omdat ik bij wijze van test de lentezon flink zijn werk heb laten doen. Omdat de achtergrond vrij licht is/was, kon ik die zo meer naar achteren krijgen.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Mooie foto's hoorquote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef elcastel het volgende:
Mijn Protea reeks. Gefotografeerd met een Canon 100mm macro f/2.8. De foto's zijn nogal hard vind ik zelf, dat komt omdat ik bij wijze van test de lentezon flink zijn werk heb laten doen. Omdat de achtergrond vrij licht is/was, kon ik die zo meer naar achteren krijgen.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Ik ben het hier ook voorledig mee eens.quote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Prachtig die bloem, je 3de foto vind ik het mooist.
De iets rodere kleur van de buitenkant van de blaren komt dan beter tot z'n recht.
Een houten wand met grijze verf.quote:Op maandag 11 april 2005 00:05 schreef mwvdlee het volgende:
Wat heb je eigenlijk als achtergrond gebruikt?
Die eerstequote:Op maandag 11 april 2005 00:49 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik gemaakt met mijn Canon PowerShot A20 in macro mode, ben benieuwd wat jullie er van vinden
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is iets te grootquote:Op maandag 11 april 2005 00:52 schreef Shirley het volgende:
Ik ben een super amateur, maar dit vind ik zelf wel enigzins een mooie foto. Jullie?
[afbeelding]
Oeps, het is nog net geen layout verneuker, dus het valt mee. En ik vond idd de combi met die wolk ook mooi.quote:Op maandag 11 april 2005 00:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij is iets te groot
Max toegestaan is 550 breed
Voor de rest wel een aardige foto, die wolk boven doet wel wat vind ik personlijk dan weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |