Heb ik de zinloze discussie gemistquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef Rewimo het volgende:
We gaan deze maand het stemmen op de onderwerpen een keer anders organiseren
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:16 schreef Subhuman het volgende:
Offy heeft helemaal niet meegedaan en toch zit emotie bij de onderwerpen!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
Sommige mensen luisteren nog wel eens naar haar. Ik snap niet waarom![]()
Er is niks aangepast. We stemmen alleen op een andere manier, voornamelijk om pollhoppers en -verneukers te ontlopen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Hee nou kunnen de regels wel opeens aan worden gepast.. en zonder te overleggen met het kliekje nog wel.Ik zou weersverschijnelen doen; daar heeft iedereen wel iets van liggen.
Het feit dat de vorige wedstrijd door een volslagen nieuwkomer werd gewonnen, haalt jouw kliekjestheorie al totaal onderuit.quote:Op donderdag 3 maart 2005 01:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Hee nou kunnen de regels wel opeens aan worden gepast.. en zonder te overleggen met het kliekje nog wel.Ik zou weersverschijnelen doen; daar heeft iedereen wel iets van liggen.
Klopt maar ik heb wel op een onderwerp gestemd.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bovendien meende ik te hebben begrepen dat jij deze maand helemaal niet meedoet.
heb je geen scriptjes voor nodig, een goed gevulde msnlijst is genoeg... en het liefst 1 met contacten die ook weer veel contacten heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
In de voorgaande maanden bleken er opeens bijzonder veel stemmers tegen het einde van de maand (zeg maar: 10 minuten voor het einde) te gaan stemmen. Dat scheen mogelijk te zijn door allerhande scriptjes die te vinden zijn op internet waarmee de poll-software misleid kan worden. Hierdoor verliep de stemming niet altijd even eerlijk.
Hoe veel email adressen heb jijquote:Dit is de enige methode waarmee je dat probleem afvangt
Het meesturen van een nickname biedt natuurlijk iets meer zekerheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:14 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
heb je geen scriptjes voor nodig, een goed gevulde msnlijst is genoeg... en het liefst 1 met contacten die ook weer veel contacten heeft
[..]
Hoe veel email adressen heb jij
vraagje rene, wat zijn pollhoppers ??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Per nickname kan er nu in elk geval maar 1x gestemd worden. Het brengt wel meer werk met zich mee, maar ik zie nu in elk geval dat er geen pollhoppers voorbij komen, zoals andere maanden wel gebeurde. Nu wordt er vrijwel alleen maar door 'bekende' FOT-ers gestemd.
Dat zijn mensen die bij elke poll die ze tegenkomen stemmen en dan bij voorkeur op de tot dan toe minst gekozen optie. Geen serieuze stemmers dus, en bij een poll als de onze kun je zulke lui niet gebruiken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:32 schreef apestartje het volgende:
vraagje rene, wat zijn pollhoppers ??
Of we maken een berg kloontjes aanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Per nickname kan er nu in elk geval maar 1x gestemd worden. Het brengt wel meer werk met zich mee, maar ik zie nu in elk geval dat er geen pollhoppers voorbij komen, zoals andere maanden wel gebeurde. Nu wordt er vrijwel alleen maar door 'bekende' FOT-ers gestemd.
Veel plezierquote:
Ik hoop dat ie er wat leuks tussen vindt staanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:40 schreef Ymke het volgende:
Ik laat xboxer vanmiddag wel kiezen
ja ik heb het gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er wat leuks tussen vindt staan
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:23 schreef Rewimo het volgende:
quote:
En verwerktquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:50 schreef k_man het volgende:
*net gestemd*
Nee op model spelen...oefen maar vast voor de spiegelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
Portret
Nu moet ik toch echt eens gaan oefenen op portretfotografie dus
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee op model spelen...oefen maar vast voor de spiegel
Als ik nou beloof een foto van je te maken waar je mama trots op is?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog gaat vast verstoppertje spelen
Ik heb ja gezegd, dus wat mij betreft....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als ik nou beloof een foto van je te maken waar je mama trots op is?
Ik ga er een nachtje over slapen en als ik een idee heb hoor je het welquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ja gezegd, dus wat mij betreft....
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ga er een nachtje over slapen en als ik een idee heb hoor je het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |