abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25332786
Verder hier zeikerds
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:32:28 #2
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25332831
tvp
Trotse mamma :)
pi_25332960
En nou ophouden met gezeik over dealers, aangezien ik tot op heden altijd een goed rijdende motor terug heb gekregen i.t.t. een zekere amerikaanse auto die na een halve revisie en een hoop problemen daarna stil voor de deur stond te staan...

Ik ben tevreden over SR-Service PUNT
pi_25333019
quote:
Ziek, zwak en misselijk
* One_Punch_Mickey meldt
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:52:02 #5
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25333059
Stoere topictitel.
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:18 schreef Didiot het volgende:
Helaas nog maar 150 km
Maar goed, zit 24 maanden fabrieksgarantie op... en ben daarmee dus niet verplicht alleen naar HvW te gaan. Kan er mee naar elke Suzuki dealer voor garantie
In principe wel, alleen ze zien je al ergens anders aankomen, worden ze niet blij van.

Voor de rest.
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:43 schreef Didiot het volgende:
En nou ophouden met gezeik over dealers, aangezien ik tot op heden altijd een goed rijdende motor terug heb gekregen i.t.t. een zekere amerikaanse auto die na een halve revisie en een hoop problemen daarna stil voor de deur stond te staan...
Correctie ik was op dinsdag voor een beurtje daar, en zonder mijn aanwijzingen trokken ze de handen niet uit hun mouwen, alleen als ik iedere keer opnieuw op mijn briefje wees wat ik allemaal minimaal wilde laten doen deden ze dat. Jaagden mij in ieder geval niet zomaar op kosten.
Ik had echt verwacht dat ze hem als expert garage wel even door zouden lichten.

En inderdaad 2-3 dagen na de beurt had ik ineens geen versnellingen meer omdat de drukgroep het spontaan begaf op de snelweg.
Van stilstaan drogen de rubbers uit, en die dichten niet meer af daar waarschuwde hij al wel voor om de hydraulische koppelingsvloeistof in de gaten te houden........ het pijl kon wat zakken. Maar nu was het met een harde klap ineens allemaal weg. De postbank is er goed voor.

Na de revisie gaat het juist al 5 maanden goed, op een enkele zekering na.
pi_25333165
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
Stoere topictitel.
[..]

In principe wel, alleen ze zien je al ergens anders aankomen, worden ze niet blij van.
Gelukkig zit er een exclusief dealer in de buurt (Groenewold in Delft). Die moeten zeker zonder gemor garantiegevallen aannemen denk ik zo

Maar ik kan me idd voorstellen dat een motorzaak er lichtelijk niet blij van wordt als ze een garantieklus uit moeten voeren op een motor die niet door hen geleverd is...
quote:
>knip<
Jaja, allemaal weer goedpraterij

woensdag 2 maart 2005 @ 16:11:47 #7
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25333264
Vanavond ff op die CR500 user's site kijken en de uitlaat fixen.

Iemand op M-F heeft uitgerekend dat ik voor een nieuwe uitlaat uit Amerika van $ 149.00 ongeveer 306 euro kwijt ben aan verzendkosten, belasting (prijs zou altijd excl btw zijn), Nederlandse BTW en invoerrechten en douane kosten van de vervoerder.
pi_25333304
Jaja, nog 4 maandjes

Nog een groot plaatje,

Klikker de klik

Zo blij zijn ze daar als ze naar de Stelvio-pas mogen

Heeft er eigenlijk niemand zin om mee te gaan Plek zat

[ Bericht 33% gewijzigd door Rietvaerder op 02-03-2005 16:23:06 ]
pi_25333344
Fok begint weer thhhhhhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggg te doen
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:29:13 #10
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:31:18 #11
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25333438
Neu, qua aantal mensen in de groep

Ik ga mee, mn pa en 3 vrienden van ons waarvan 2 met vriendin/vrouw... niet zo'n grote groep dus.

Deze Gottardpas blijft ook mooi

woensdag 2 maart 2005 @ 16:57:07 #12
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25333541
tvp
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:18:29 #13
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25333759
Geef jullie je mening eens svp over mijn CV
quote:
Curriculum vitae <naam>
januari 2005

Persoonlijke gegevens

Naam:
*censuur*

Voornamen:
*censuur*

Adres:
*censuur*

Postcode, woonplaats:
*censuur*

Telefoon:
*censuur*

Geboortedatum en plaats:
27 april 1985 te Dordrecht
Nationaliteit:
Nederlands

Opleiding
1998- 2002 VBO, Insula Collega locatie C.S.D. te Dordrecht
2002-2003 MBO, ICT Service medewerker, Da Vinci College te Dordrecht

Overige/bijzonderheden
A-rijbewijs
Ervaring met computers op een hoop gebieden
Eenmaal in de drie weken aan het infuus i.v.m een gebrek aan antistoffen

Taalkennis
Nederland mondeling en schriftelijk goed
Engels mondeling en schriftelijk goed

Werkervaring
mei 2001 - september 2004, Supermarkt Bas v.d. Heijden, vakkenvuller, Dordrecht
februari 2002 - mei 2002, stage in ICT-sector, Sanquin Bloedbank te Dordrecht
maart 2004 - juli 2004, vakantiewerk Stadswerken Dordrecht, boomverzoring (Randstad Dordrecht)
oktober 2004 - december 2004, verkoper Intertoys afdeling Multimedia

Andere activiteiten, hobby’s en interesses
Activiteiten: het verzorgen van routes bij een motorclub, motorrijden en vliegtuigen spotten
Hobby’s: motorfietsen en computers
Interesses: meteorologie, klimatologie, geografie, luchtvaart en reizen

Referenties
*censuur*
Tips? Aanpassingen?
pi_25333787
Ervaring met computers specifiek toelichten
en een beetje overdrijven mag wel hoor in een CV
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:24:06 #15
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25333816
Staat er toch..

Ervaring met computers op een hoop gebieden
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:57:05 #16
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25334213
Ook weer veilig thuis.
Bijna een uur over 10 kilometer......... en een Fiero is bijna net zo gevaarlijk met gladheid als een motor.
pi_25334353
Ervaring met computers op een hoop gebieden -> specificeren
Ervaring op een hoop gebieden staat erg vaag Wat voor gebieden? Hardware? Software? Programmeren? Omgaan met programma's als Office, Windows, MacOS etc?
Zeker voor administratief of ICT werk is dit erg van belang.

Taalkennis:
Nederlands
In een CV/sollicitatiebrief is het erg belangrijk netjes te werken. Het is jouw visitekaartje naar een bedrijf toe. Aan de hand van deze brief/CV bepalen zij of ze je überhaupt uitnodigen voor een gesprek. Zorg ervoor dat het uitnodigend is om te lezen en dat ze je graag een keer willen spreken.

Als laatste zou ik misschien 'het verzorgen van routes bij een motorclub' veranderen in 'motorroutes verzorgen'. Het stukje 'bij een motorclub' klinkt namelijk nogal Hell's Angels-achtig
pi_25334372
En nu ga ik lekker sporten
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:16:29 #19
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:23:07 #20
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25334524
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:08 schreef ploderus het volgende:
Ervaring met computers op een hoop gebieden -> specificeren
Ervaring op een hoop gebieden staat erg vaag Wat voor gebieden? Hardware? Software? Programmeren? Omgaan met programma's als Office, Windows, MacOS etc?
Zeker voor administratief of ICT werk is dit erg van belang.

Taalkennis:
Nederlands
In een CV/sollicitatiebrief is het erg belangrijk netjes te werken. Het is jouw visitekaartje naar een bedrijf toe. Aan de hand van deze brief/CV bepalen zij of ze je überhaupt uitnodigen voor een gesprek. Zorg ervoor dat het uitnodigend is om te lezen en dat ze je graag een keer willen spreken.

Als laatste zou ik misschien 'het verzorgen van routes bij een motorclub' veranderen in 'motorroutes verzorgen'. Het stukje 'bij een motorclub' klinkt namelijk nogal Hell's Angels-achtig
Duh, taalfoutje
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:33:20 #21
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25334647
Zo even snel gekeken naar die CV en dan mijn aanmerkingen.
1) NAW gegevens gewoon normaal neerzetten, dit riekt naar opvulling.
2) Lichamelijke klachten weglaten, heeft het bedrijf geen f#ck mee te maken.
3) Motoren zijn leuk maar een bedenkelijk extra risico voor bedrijven, beter kan je alles daarover weghalen.
4) check de spelling nog even: collega = college, boomverzoring = boomverzorging etc.

Dik dingen ook een beetje aan, vakkenvuller is bijv. ondersteunend medewerker, boomverzorger is bijv. toezichthouder natuurlijke aanplanting oid etc.
Probeer dit ook iets uit te diepen door onder elke functie globaal te omschrijven wat je taken waren en ook dit een beetje aandikken.
Ervaring met computers? Noem dan gewoon de zooi bij zijn naam bijv. word, excel, sap etc.
Stukje rijbewijs apart doen en erbij zetten dat je beschikt over eigen vervoer.

Nou dat was het even snel, ook al vind je me een zeikerd doorgaans als je nog meer wil horen dan roep je maar.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:50:49 #22
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25334861
Bedankt, verwerkt
pi_25334947
@ riet:

1. nog een aanvulling op lars' opmerking over de lay-out: een opsomming van je werkervaring is overzichtelijker wat makkelijker leest en dus aantrekkelijker is. ook zou ik bij je opleidingen erbij zetten van welke je een dilpoma hebt behaald.

2. Nationaliteit: Nederlandse - lijkt een typefout maar het hoort toch echt zo dus wijs ik je er voor de zekerheid op.

3. het verzorgen van routes bij een motorclub: daar merk ik anders weinig van in 2005
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:59:02 #24
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25334989
Volgens mij is een vrouw Nederlandse en een man Nederlands

Dit is hem nu...
quote:
Curriculum vitae S.C. de Ridder
januari 2005

Persoonlijke gegevens

Naam:
*censuur*

Voornamen:
*censuur*

Adres:
*censuur*

Postcode, woonplaats:
*censuur*

Telefoon:
*censuur*

Geboortedatum en plaats:
27 april 1985 te Dordrecht
Nationaliteit:
Nederlands

Opleiding
1998- 2002 VBO, Insula College locatie C.S.D. te Dordrecht
2002-2003 MBO, ICT Service medewerker, Da Vinci College te Dordrecht

Specialiteiten
Ervaring met computers op een hoop gebieden. Vooral hardware maar ook software, denkend aan netwerken aanleggen, Microsoft Office en verder alle standaard handelingen in Windows (95, 98, 2000/NT, ME en XP)zoals apparaatbeheer, schijfbeheer etc etc.

Taalkennis
Nederlands mondeling en schriftelijk goed
Engels mondeling en schriftelijk goed

Werkervaring
mei 2001 - september 2004, Supermarkt Bas v.d. Heijden, ondersteunend medewerker, Dordrecht
februari 2002 - mei 2002, stage in ICT-sector, Sanquin Bloedbank te Dordrecht
maart 2004 - juli 2004, vakantiewerk Stadswerken Dordrecht, boomverzorging (Randstad Dordrecht)
oktober 2004 - december 2004, verkoper Intertoys afdeling Multimedia

Andere activiteiten, hobby’s en interesses
Activiteiten: het verzorgen van motorroutes, motorrijden en vliegtuigen spotten
Hobby’s: motorfietsen en computers
Interesses: meteorologie, klimatologie, geografie, luchtvaart en reizen

Overige
A-rijbewijs, beschikking over eigen vervoer

Referenties
*censuur*
pi_25335001
Aan Lars heb je tenminste wat

ZXR400 uit Nederlands kunnen trouwens pas vanaf 1999 25kw op kenteken Dat is ook het hele probleem voor al die beginnende motorrijders die klein willen rijden en ware liefde kennen Staan er trouwens ook 2 van 1991 op marktplaats die wel ingevoerd 25kW zijn. Maar ik wil 'nieuw'

Hele dag weggeweest Ik had eigenlijk het enige uur dat ik vandaag had vrij, en de proef waar ik even aan zou werken was toch mislukt Iemand enig idee hoe ik een acceptabel laagje kalk krijg op een glasplaat zoals je die ook in de douche krijgt na een tijdje?

Dus toen wilde ik weggaan, starte de brommer niet Na een heel tijdje pa gekomen, dag verneukt, maar wel eindelijk na 1 jaar ofzo het 'uitval probleem' gevonden. Bij regen viel ie altijd uit, blijkt dus gewoon een verrot stekkertje achterin de CDI geweest te zijn Fix0red, nu kan ik eindelijk weer in de volle regen en sneeuw baggeren. Alhoewel je in de sneeuw die er nu ligt amper vooruit komt met 1 wiel aandrijving

Hoiii Moet waarschijnlijk ook me motorkijkdag morgen verplaatsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')