Net deel 18 gekeken "Numbers". Damn, die was echt goed. Nu weer een dikke maand wachten op de volgende aflevering.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:34 schreef Zhenar het volgende:
Even een tip van iemand die t/m aflevering 18 heeft gezien: dit is een prachtserie!!! Het is wel opletten geblazen, want er zitten vele raadsels, mysteries en kleine subtiele hints verborgen in elke aflevering (dingen die later van belang blijken te zijn). In ieder geval een absolute aanrader!
Wel grappig om de pilot nu weer te zien; je pikt allemaal dingen op die je eerst gemist had.

wel grappig, ik blijf die gast zien als een hobbit. neemt wel wat spannign weg uit de seriequote:

Nouw... die hond natuurlijk (daar is wel wat mee, ik ben benieuwd..)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:29 schreef fratsman het volgende:En ik wil weten wat er op dat eiland rondloopt!![]()
Ik had dat wel verwacht, alleen het moment was zo plotseling (ergens op de achtergrond)quote:Wat ik ook best schokkend vond;
Die vent die werd opgezogen door de vliegtuigmotor....

Ik denk dat het eerder BlairWitch-achtige beelden worden dan Jurassic Park eerlijk gezegd, maar we zullen zien.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:54 schreef One_conundrum het volgende:
vandaag de eerste aflevering even gezien. Ik vermoed een kloon tussen Jurassic Park en Cast Away, maar ik hoop dat dit nog ontkracht kan worden

Sssst...quote:Op zondag 6 maart 2005 16:05 schreef Sovereign het volgende:
Deze serie heeft niets met*** te maken. Ik heb nog *** gezien in alle afl tot nu toe.

tering dat lukt mij zelfs nietquote:Op zondag 6 maart 2005 02:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vandaag geen reet te doen -> alle 18 afleveringen (ik had er nog geen 1 gezien) achter elkaar gekeken.
Mama mia wat een toffe serie!

quote:Op zondag 6 maart 2005 16:05 schreef Sovereign het volgende:
Deze serie heeft niets met Jurassic Park te maken.Thanks heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., kan je die laatste zin even in een spoiler tag zetten?

Ik wil het ''beest/ding''quote:Op zondag 6 maart 2005 16:45 schreef Ryan_R het volgende:
Het was een gave eerste aflevering, lekker chaotisch, alleen voor mijn gevoel, werd het hand-held camera werk een beetje overdreven. Iets teveel geschut enzo.
En net als iedereen ben ik natuurlijk benieuwd wat er op het eiland zit. Hoop alleen niet dat wat het ook is, flink tegen gaat vallen, wanneer het dan uiteindelijk in beeld komt
Ik ga volgende week in ieder geval zeker weer kijken![]()

Ik heb dit met horrorfilms ook altijd..voorbeeld iervan Jeepers Creepers.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Het moet eigenlijk inderdaad niet in beeld komen. Bij The Langoliers was dat ook zo een enorme teleurstelling.

Ik vroeg me elke aflevering al af waar ik hem van kendequote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:06 schreef Adelante het volgende:
wel grappig, ik blijf die gast zien als een hobbit. neemt wel wat spannign weg uit de serie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |