Lijkt mij een mooie verjaardagskado voor mijnzelf de volgende dag na de releasequote:DVD Info:
--------------------------------------------------------------------------------
Title: Lost - The Complete First Season
Type: Season Set
Release Date: September 6, 2005
Studio: Touchstone Television & Bad Robot Prods.
Number of DVDs: 7
Number of Episodes: 24
Description:
--------------------------------------------------------------------------------
Lost - The Complete First Season will hit stores Sept. 6 (Buena Vista Home Entertainment, $60). Among the extras on the six-disc set: deleted scenes, casting tapes, bloopers and a featurette featuring photography by series star Matthew Fox.
Een uitstekende nieuwe-verslavings-keuze, Dizer!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooie verjaardagskado voor mijnzelf de volgende dag na de release
Daar geloof ik echt helemaal niets van. Dat is denk ik meer dan ABC totaal in kas heeft. Kan je een 'Lord of the Rings'-deel mee maken.quote:
quote:
Paar andere feitjes:quote:The 2-hour pilot episode of Lost cost approximately $10 million to make, one of the highest pilots produced in television history.
Ja, zeker omdat het geprogrammeerd staat tegenover Pulse en de TV-show. Die trekken ieder ruim 1.5 miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:37 schreef CryARiver het volgende:
Er keken gister 600.000 mensen na. Dat is redelijk netjes.
Het leuke is dat je elk personage ook goed leert kennen...de voorgeschiedenis enzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:29 schreef fratsman het volgende:
Goeie serie!Ik zat echt vanaf het begin geconcentreerd te kijken. Het valt me wel op dat er een hoop vreemde personages in zitten.
Net deel 18 gekeken "Numbers". Damn, die was echt goed. Nu weer een dikke maand wachten op de volgende aflevering.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:34 schreef Zhenar het volgende:
Even een tip van iemand die t/m aflevering 18 heeft gezien: dit is een prachtserie!!! Het is wel opletten geblazen, want er zitten vele raadsels, mysteries en kleine subtiele hints verborgen in elke aflevering (dingen die later van belang blijken te zijn). In ieder geval een absolute aanrader!
Wel grappig om de pilot nu weer te zien; je pikt allemaal dingen op die je eerst gemist had.
wel grappig, ik blijf die gast zien als een hobbit. neemt wel wat spannign weg uit de seriequote:
Nouw... die hond natuurlijk (daar is wel wat mee, ik ben benieuwd..)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:29 schreef fratsman het volgende:En ik wil weten wat er op dat eiland rondloopt!![]()
Ik had dat wel verwacht, alleen het moment was zo plotseling (ergens op de achtergrond)quote:Wat ik ook best schokkend vond;
Die vent die werd opgezogen door de vliegtuigmotor....
Ik denk dat het eerder BlairWitch-achtige beelden worden dan Jurassic Park eerlijk gezegd, maar we zullen zien.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:54 schreef One_conundrum het volgende:
vandaag de eerste aflevering even gezien. Ik vermoed een kloon tussen Jurassic Park en Cast Away, maar ik hoop dat dit nog ontkracht kan worden
Sssst...quote:Op zondag 6 maart 2005 16:05 schreef Sovereign het volgende:
Deze serie heeft niets met*** te maken. Ik heb nog *** gezien in alle afl tot nu toe.
tering dat lukt mij zelfs nietquote:Op zondag 6 maart 2005 02:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vandaag geen reet te doen -> alle 18 afleveringen (ik had er nog geen 1 gezien) achter elkaar gekeken.
Mama mia wat een toffe serie!
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:05 schreef Sovereign het volgende:
Deze serie heeft niets met Jurassic Park te maken.Thanks heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., kan je die laatste zin even in een spoiler tag zetten?
Ik wil het ''beest/ding''quote:Op zondag 6 maart 2005 16:45 schreef Ryan_R het volgende:
Het was een gave eerste aflevering, lekker chaotisch, alleen voor mijn gevoel, werd het hand-held camera werk een beetje overdreven. Iets teveel geschut enzo.
En net als iedereen ben ik natuurlijk benieuwd wat er op het eiland zit. Hoop alleen niet dat wat het ook is, flink tegen gaat vallen, wanneer het dan uiteindelijk in beeld komt
Ik ga volgende week in ieder geval zeker weer kijken![]()
Ik heb dit met horrorfilms ook altijd..voorbeeld iervan Jeepers Creepers.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Het moet eigenlijk inderdaad niet in beeld komen. Bij The Langoliers was dat ook zo een enorme teleurstelling.
Ik vroeg me elke aflevering al af waar ik hem van kendequote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:06 schreef Adelante het volgende:
wel grappig, ik blijf die gast zien als een hobbit. neemt wel wat spannign weg uit de serie
Ja hè?quote:Op zondag 6 maart 2005 17:04 schreef PirE het volgende:
Volg het US uitzendschema maar heb ook op NET5 gekeken. Het blijft vreselijk zonde dat men het beeld verknipt van 16:9 naar 4:3. Het ziet er gewoon niet uit. Zo een serie moet je gewoon in breedbeeld uitzenden.
het wordt herhaald, Armani, de pilot en de 1e aflevering, dus je boft.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:00 schreef ArmaniMania het volgende:
Godverdomme gemistvolgende keer maar kijken... Kan me iemand vertellen wat ik bij de 1e aflevering heb gemist? Wil het ook graag volgen...
Commerciële zenders vertikken het om iets in breedbeeld uit-te-zenden. Net5 is zelfs de enige zender die soms nog met Amerikaanse programma's/films een uitzondering maakt.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:27 schreef m021 het volgende:
[..]
Ja hè?Zullen we een e-mail actie organiseren naar NET5 "zend het gvd in breedbeeld uit!"?
*gaat morgen het mail adres van NET5 eens opzoeken
Het is ook niet zo dat NET5 nooit in breedbeeld uitzend, een paar maanden geleden zonden ze nog de film "Robinson Crusoe" (toeval?) in 16:9 uit.
Dat is niet helemaal waar. Veronica zendt Star Trek: Enterprise ook in 16:9 uit.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:21 schreef CryARiver het volgende:
Commerciële zenders vertikken het om iets in breedbeeld uit-te-zenden. Net5 is zelfs de enige zender die soms nog met Amerikaanse programma's/films een uitzondering maakt.
Ik had inderdaad beter kunnen zeggen de SBS groep. Yorin (RTL Nederland) durft zelfs op 1.78 materiaal pan&scan toetepassen zodat het 4:3 wordt. Dan valt gewoon echt gigantisch veel van het beeld weg.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:50 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Veronica zendt Star Trek: Enterprise ook in 16:9 uit.
Maar is het echt zo dat mensen met een 4:3 tv afhaken bij een breedbeeldprogramma?Toen ik nog een 4:3 tv had ergerde ik me wel aan die balken, maar ik heb nooit afgehaakt om die reden.
Dat had je ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:04 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier net had gereageerd...
Wordt nog veel leuker!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:44 schreef Adelante het volgende:
jup, wel weer leuk... ik had alleen iets meer dan een polar bear verwacht, maar
dat stukje met de transmitter begint er op te lijken...
die ene vent, die met die zwarte kid ging backgamonnen is volgens mij ook niet helemaal 100 procent... misschien dattie nog een grotere rol gaat spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |