abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:21:21 #61
3185 Adelante
To let it go now
pi_25373100
eerste aflevering was wel aardig, maar de serie moet zich nog inhoudelijk wat verdiepen om mij als kijker te blijven behouden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:21:41 #62
22273 Dizer
Save the beard!
pi_25373106
quote:
DVD Info:
--------------------------------------------------------------------------------
Title: Lost - The Complete First Season
Type: Season Set
Release Date: September 6, 2005
Studio: Touchstone Television & Bad Robot Prods.
Number of DVDs: 7
Number of Episodes: 24

Description:
--------------------------------------------------------------------------------
Lost - The Complete First Season will hit stores Sept. 6 (Buena Vista Home Entertainment, $60). Among the extras on the six-disc set: deleted scenes, casting tapes, bloopers and a featurette featuring photography by series star Matthew Fox.
Lijkt mij een mooie verjaardagskado voor mijnzelf de volgende dag na de release
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:46:46 #63
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25373730
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:21 schreef Dizer het volgende:

[..]

Lijkt mij een mooie verjaardagskado voor mijnzelf de volgende dag na de release
Een uitstekende nieuwe-verslavings-keuze, Dizer!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_25374454
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:46 schreef yohan.nl het volgende:
Dus wel 120
Daar geloof ik echt helemaal niets van. Dat is denk ik meer dan ABC totaal in kas heeft. Kan je een 'Lord of the Rings'-deel mee maken.

Wordt het trouwens nog herhaald? Mijn videorecorder heeft een of andere Duitse talkshow opgenomen
  zaterdag 5 maart 2005 @ 01:20:17 #65
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_25374612
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:46 schreef yohan.nl het volgende:

[..]

Dus wel 120
quote:
The 2-hour pilot episode of Lost cost approximately $10 million to make, one of the highest pilots produced in television history.
Paar andere feitjes:

• Filming of the 2-hour pilot of Lost began on Monday, March 22 and lasted through Saturday, April 24.
  • Before being picked up for the fall season ABC had already order six additional scripts beyond the pilot episode of Lost.
  • It cost $250,000 just to ship the wrecked plane pieces to Hawaii.
  • The first season will depict their first 40 days on the island, with each episode covering roughly 48 hours (except the 2-hour pilot which only covers their first 24 hours). The Biblical reference (40 days) is no accident.
  • The cast was not allowed to see a certain set. They had to cover their eyes until cameras rolled. They were walked down the path, cameras now on, and their reaction to seeing the cockpit leaning against the trees was real. This one-take is what was used in the pilot episode.
  • Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
    So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
    "I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
    pi_25374939
    leuke serie
    dag
    pi_25375846
    Geweldig programma is dit. Hier in Australie zitten ze midden in het seizoen. Erg leuk
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_25376932
    Het was leuheuk !
    Volgende week weer kijken, ben wel benieuwd wat ze nog meer tegenkomen op dat eiland!
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_25377250
    Er keken gister 600.000 mensen na. Dat is redelijk netjes.
    Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
      zaterdag 5 maart 2005 @ 10:42:50 #70
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_25377303
    * Jojogirl vond het ook wel een goedbegin. Ben in elk geval zo geïntrigeerd dat ik de serie wil gaan volgen (grotendeels op video waarschijnlijk want over een paar weken moet ik op vrijdagavond weer softballen).
    pi_25377749
    quote:
    Op zaterdag 5 maart 2005 10:37 schreef CryARiver het volgende:
    Er keken gister 600.000 mensen na. Dat is redelijk netjes.
    Ja, zeker omdat het geprogrammeerd staat tegenover Pulse en de TV-show. Die trekken ieder ruim 1.5 miljoen kijkers.
      Donald Duck held zaterdag 5 maart 2005 @ 11:29:05 #72
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_25377786
    Ik vond het eerste deel erg interessant. Mooi chaotisch begin, erg indrukwekkend. Dit is zeker eens erie ik ga blijven volgen
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_25377801
    Goeie serie! Ik zat echt vanaf het begin geconcentreerd te kijken. Het valt me wel op dat er een hoop vreemde personages in zitten.

En ik wil weten wat er op dat eiland rondloopt! Dinosaurussen zou in ieder geval TE voor de hand liggen.

Wat ik ook best schokkend vond;

Die vent die werd opgezogen door de vliegtuigmotor....
    pi_25377834
    Spannend toch wel
    1 mega misser , die verbale terugblik op de bijna mislukte 1e operatie van de dokter, over de angst toelaten en dan 1,2,3,4,5..... vooral die traan... mogen we even overgeven!!
    Dat ging dus helemaal nergens over, maar voor de rest vond ik het dus wel spannend.

En Merry doet (nog) mee
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      zaterdag 5 maart 2005 @ 11:53:36 #75
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_25378135
    quote:
    Op zaterdag 5 maart 2005 11:29 schreef fratsman het volgende:
    Goeie serie! Ik zat echt vanaf het begin geconcentreerd te kijken. Het valt me wel op dat er een hoop vreemde personages in zitten.
    Het leuke is dat je elk personage ook goed leert kennen...de voorgeschiedenis enzo.
    pi_25379246
    Ik vond het ook wel leuk. Beetje jammer dat er weer een soort monsters in moeten zitten, had eigenlijk verwacht dat dit wel een realistische serie zou zijn. Toch ben ik wel benieuwd wat die monsters precies voor wezens zijn. Ik vind de cast ook wat cliché: een paar negers, aziaten, een dikke, een crimineel, een zwangere... Maar verder is 't wel ok
      zaterdag 5 maart 2005 @ 14:21:12 #77
    46751 Elephant
    Tha Music Man!
    pi_25380071
    quote:
    Op vrijdag 4 maart 2005 22:34 schreef Zhenar het volgende:
    Even een tip van iemand die t/m aflevering 18 heeft gezien: dit is een prachtserie!!! Het is wel opletten geblazen, want er zitten vele raadsels, mysteries en kleine subtiele hints verborgen in elke aflevering (dingen die later van belang blijken te zijn). In ieder geval een absolute aanrader!

Wel grappig om de pilot nu weer te zien; je pikt allemaal dingen op die je eerst gemist had.
    Net deel 18 gekeken "Numbers". Damn, die was echt goed. Nu weer een dikke maand wachten op de volgende aflevering.
    Deze serie wordt met de week beter, een groeidiamantje, vooral de flashbacks zijn toch belangrijk.
    If you don't like my opinion: up yours!
    pi_25380634
    Aflevering 1 en 2 worden éénmalig herhaald op maandag 14 maart om 20.30 uur.
      zaterdag 5 maart 2005 @ 19:06:58 #79
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25384206
    quote:
    Op zaterdag 5 maart 2005 11:33 schreef milagro het volgende:

En Merry doet (nog) mee
    wel grappig, ik blijf die gast zien als een hobbit. neemt wel wat spannign weg uit de serie
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_25386105
    quote:
    Op zaterdag 5 maart 2005 11:29 schreef fratsman het volgende:En ik wil weten wat er op dat eiland rondloopt!
    Nouw... die hond natuurlijk (daar is wel wat mee, ik ben benieuwd..)
    quote:
    Wat ik ook best schokkend vond;
    Die vent die werd opgezogen door de vliegtuigmotor....
    Ik had dat wel verwacht, alleen het moment was zo plotseling (ergens op de achtergrond)
    En die paniek aan het begin is zo goed gefilmd, alsof je er zelf bij was
    Ga ik zeker volgen!
    pi_25388747
    MIsschien is het wel iets met uitverkoren mensen
    Correct en tevens juist...
      zondag 6 maart 2005 @ 00:37:32 #82
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_25389736
    Wat een kutserie ben der nu al aan verslaafd zit nu al 4 episode's verder
    nu kan ik het niet meer op tv kijken .

Harold Perrineau(Augustus Hill )
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_25391332
    Vandaag geen reet te doen -> alle 18 afleveringen (ik had er nog geen 1 gezien) achter elkaar gekeken.

Mama mia wat een toffe serie !
    pi_25393560
    Nouh ik heb de 1e aflevering ook gezien de serie is echt zo gaaf he ik ben idd nu zoals de andere meeste mensen ook helemaal verslaafd eraan en wil ook weten wat er rondloopt maar ik moet mijzelf echt in bedwang houden om niet te downloaden dus beter komt vrijdag er snel weer aan!!!!:D
    This is my Signature!
    pi_25395997
    Ik heb het vrijdag ook gekeken, ik vond t best wel errug leuk
    People live to learn things, and I learn to live...
      zondag 6 maart 2005 @ 14:54:44 #86
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_25396331
    vandaag de eerste aflevering even gezien. Ik vermoed een kloon tussen Jurassic Park en Cast Away, maar ik hoop dat dit nog ontkracht kan worden
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
      zondag 6 maart 2005 @ 16:05:52 #87
    35001 Sovereign
    is meester in de rechten
    pi_25397661
    Deze serie heeft niets met Jurassic Park te maken. Ik heb nog geen dino gezien in alle afl tot nu toe.
    pi_25397709
    quote:
    Op zondag 6 maart 2005 14:54 schreef One_conundrum het volgende:
    vandaag de eerste aflevering even gezien. Ik vermoed een kloon tussen Jurassic Park en Cast Away, maar ik hoop dat dit nog ontkracht kan worden
    Ik denk dat het eerder BlairWitch-achtige beelden worden dan Jurassic Park eerlijk gezegd, maar we zullen zien.

Je signature werkt trouwens niet.
      zondag 6 maart 2005 @ 16:09:03 #89
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_25397735
    he kut sonde beste site ever
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_25397773
    quote:
    Op zondag 6 maart 2005 16:05 schreef Sovereign het volgende:
    Deze serie heeft niets met*** te maken. Ik heb nog *** gezien in alle afl tot nu toe.
    Sssst...

Wat je nu zegt is ook een spoiler
      zondag 6 maart 2005 @ 16:12:57 #91
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_25397854
    quote:
    Op zondag 6 maart 2005 02:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
    Vandaag geen reet te doen -> alle 18 afleveringen (ik had er nog geen 1 gezien) achter elkaar gekeken.

Mama mia wat een toffe serie !
    tering dat lukt mij zelfs niet .
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_25398373
    Het was een gave eerste aflevering, lekker chaotisch, alleen voor mijn gevoel, werd het hand-held camera werk een beetje overdreven. Iets teveel geschut enzo.
    En net als iedereen ben ik natuurlijk benieuwd wat er op het eiland zit. Hoop alleen niet dat wat het ook is, flink tegen gaat vallen, wanneer het dan uiteindelijk in beeld komt.
    Ik ga volgende week in ieder geval zeker weer kijken
    Nothing is what it seems
    pi_25398470
    quote:
    Op zondag 6 maart 2005 16:05 schreef Sovereign het volgende:
    Deze serie heeft niets met Jurassic Park te maken.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Thanks hee , kan je die laatste zin even in een spoiler tag zetten?
      zondag 6 maart 2005 @ 17:04:58 #94
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_25398643
    Volg het US uitzendschema maar heb ook op NET5 gekeken. Het blijft vreselijk zonde dat men het beeld verknipt van 16:9 naar 4:3. Het ziet er gewoon niet uit. Zo een serie moet je gewoon in breedbeeld uitzenden.

Heb wel weer een paar dingetjes gezien die ik eerder gemist heb, dus toch nog maar een keer alles opnieuw kijken .
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_25399125
    quote:
    Op zondag 6 maart 2005 16:45 schreef Ryan_R het volgende:
    Het was een gave eerste aflevering, lekker chaotisch, alleen voor mijn gevoel, werd het hand-held camera werk een beetje overdreven. Iets teveel geschut enzo.
    En net als iedereen ben ik natuurlijk benieuwd wat er op het eiland zit. Hoop alleen niet dat wat het ook is, flink tegen gaat vallen, wanneer het dan uiteindelijk in beeld komt
    Ik ga volgende week in ieder geval zeker weer kijken
    Ik wil het ''beest/ding'' niet eens in beeld zien. Ik hoop ook dat dat niet gebeurd want dat haalt de spanning alleen maar weg
      Donald Duck held zondag 6 maart 2005 @ 18:16:21 #96
    46149 __Saviour__
    pi_25399228
    Het moet eigenlijk inderdaad niet in beeld komen. Bij The Langoliers was dat ook zo een enorme teleurstelling.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_25399283
    quote:
    Op zondag 6 maart 2005 18:16 schreef __Saviour__ het volgende:
    Het moet eigenlijk inderdaad niet in beeld komen. Bij The Langoliers was dat ook zo een enorme teleurstelling.
    Ik heb dit met horrorfilms ook altijd..voorbeeld iervan Jeepers Creepers.
    Maar ik denk ook zomaar dat we het ding niet in beeld gaan zien
      Donald Duck held zondag 6 maart 2005 @ 18:23:23 #98
    46149 __Saviour__
    pi_25399340
    ze laten het ook (voorlopig) niet zien, als ze slim zijn. Bewegende bomen, rare geluiden, da's al eng genoeg
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      zondag 6 maart 2005 @ 18:54:30 #99
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_25399808
    quote:
    Op zaterdag 5 maart 2005 19:06 schreef Adelante het volgende:
    wel grappig, ik blijf die gast zien als een hobbit. neemt wel wat spannign weg uit de serie
    Ik vroeg me elke aflevering al af waar ik hem van kende
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      maandag 7 maart 2005 @ 02:38:55 #100
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_25406740
    Net de eerste aflevering gekeken, wel goed hoor! Shit ik zat echt op t puntje van de bank telkens, pretty scary. Volgens mij heb ik weer een serie die ik ga volgen *zucht* :p
    Seriously!?
    pi_25416147
    quote:
    Op zondag 6 maart 2005 17:04 schreef PirE het volgende:
    Volg het US uitzendschema maar heb ook op NET5 gekeken. Het blijft vreselijk zonde dat men het beeld verknipt van 16:9 naar 4:3. Het ziet er gewoon niet uit. Zo een serie moet je gewoon in breedbeeld uitzenden.
    Ja hè? Zullen we een e-mail actie organiseren naar NET5 "zend het gvd in breedbeeld uit!"?

*gaat morgen het mail adres van NET5 eens opzoeken

Het is ook niet zo dat NET5 nooit in breedbeeld uitzend, een paar maanden geleden zonden ze nog de film "Robinson Crusoe" (toeval? ) in 16:9 uit.
    Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
      † In Memoriam † woensdag 9 maart 2005 @ 02:00:54 #102
    47213 ArmaniMania
    pi_25435492
    Godverdomme gemist volgende keer maar kijken... Kan me iemand vertellen wat ik bij de 1e aflevering heb gemist? Wil het ook graag volgen...
    pi_25436596
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 02:00 schreef ArmaniMania het volgende:
    Godverdomme gemist volgende keer maar kijken... Kan me iemand vertellen wat ik bij de 1e aflevering heb gemist? Wil het ook graag volgen...
    het wordt herhaald, Armani, de pilot en de 1e aflevering, dus je boft.

je moet alleen zelf even kijken wanneer precies, ik dacht komende maandag om 20.30.

Vrijdag is weer een nieuwe aflevering, dus je kan die dan beter opnemen en dan na maandag's herhalingen kijken , kijk je ze weer keurig op volgorde
    pi_25436608
    en ik zou toch zweren dat er onder Armanies laaste post nog een post stond, die op die laatste post reageerde
      woensdag 9 maart 2005 @ 10:20:46 #105
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_25438311
    vrijdag wel even kijken... Kate
    Seriously!?
    pi_25439349
    quote:
    Op maandag 7 maart 2005 20:27 schreef m021 het volgende:

[..]

Ja hè? Zullen we een e-mail actie organiseren naar NET5 "zend het gvd in breedbeeld uit!"?

*gaat morgen het mail adres van NET5 eens opzoeken

Het is ook niet zo dat NET5 nooit in breedbeeld uitzend, een paar maanden geleden zonden ze nog de film "Robinson Crusoe" (toeval? ) in 16:9 uit.
    Commerciële zenders vertikken het om iets in breedbeeld uit-te-zenden. Net5 is zelfs de enige zender die soms nog met Amerikaanse programma's/films een uitzondering maakt.

Breedbeeld betekend dat mensen met een 4:3 tv eerder afhaken. Mensen met breedbeeld kijken toch wel. Daarom zenden commerciële zenders series/films niet uit op 16:9.
      † In Memoriam † woensdag 9 maart 2005 @ 11:23:46 #107
    47213 ArmaniMania
    pi_25439382
    In Ieder geval ga ik het vrijdag niet missen, ik zie al veel positieve reacties op de serie
    pi_25439536
    Pfoooeee!!! Schrok ik me toch even!

Ik ga vrijdag met m 'n vriendin uit eten. heb ik net gereserveerd, denk ik; "KUT! Lost, komt aanstaande vrijdag! "

Gelukkig worden de eerste 2 afleveringen aanstaande maandag herhaald.
    pi_25442173
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:21 schreef CryARiver het volgende:
    Commerciële zenders vertikken het om iets in breedbeeld uit-te-zenden. Net5 is zelfs de enige zender die soms nog met Amerikaanse programma's/films een uitzondering maakt.
    Dat is niet helemaal waar. Veronica zendt Star Trek: Enterprise ook in 16:9 uit.

Maar is het echt zo dat mensen met een 4:3 tv afhaken bij een breedbeeldprogramma? Toen ik nog een 4:3 tv had ergerde ik me wel aan die balken, maar ik heb nooit afgehaakt om die reden.
    pi_25444928
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 14:50 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Veronica zendt Star Trek: Enterprise ook in 16:9 uit.

Maar is het echt zo dat mensen met een 4:3 tv afhaken bij een breedbeeldprogramma? Toen ik nog een 4:3 tv had ergerde ik me wel aan die balken, maar ik heb nooit afgehaakt om die reden.
    Ik had inderdaad beter kunnen zeggen de SBS groep. Yorin (RTL Nederland) durft zelfs op 1.78 materiaal pan&scan toetepassen zodat het 4:3 wordt. Dan valt gewoon echt gigantisch veel van het beeld weg.

En tja, het is jammer genoeg waar. Nederland koopt massaal geen breedbeeld (vooral omdat wij met die ondertiteling zitten) en dus zijn er veel meer mensen met een 4:3. En dan is er dus een groep die breedbeeld uitzenden niet lekker vind kijken. En uit onderzoek blijkt dat die mensen eerder afhaken. Dus tja, voor de commerciële is het jammer genoeg toch eigenlijk een must om programma's op 4:3 uittezenden, totdat Nederland massaal breedbeeld televisies gaan kopen (wat we dus niet doen).
      woensdag 9 maart 2005 @ 21:17:57 #111
    99364 melismay
    I'm not finished!!!
    pi_25445926
    Het is inderdaad een spannende serie... Dit topic ook maar eens volgen
    Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
    -
    I'm not dating, I'm knitting
      vrijdag 11 maart 2005 @ 21:54:42 #112
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_25479924
    Een beer
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      vrijdag 11 maart 2005 @ 22:04:48 #113
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_25480174
    Ik zou toch zweren dat ik hier net had gereageerd...

Anyway, nog maar eens dan: ze ondertitelen Sharon, heet ze niet Shannon? De blonde zus..
    Seriously!?
      Moderator vrijdag 11 maart 2005 @ 22:06:21 #114
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_25480206
    quote:
    Op vrijdag 11 maart 2005 22:04 schreef ImPrEzA het volgende:
    Ik zou toch zweren dat ik hier net had gereageerd...
    Dat had je ook.

Zie je mail.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
      vrijdag 11 maart 2005 @ 22:16:52 #115
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_25480437
    Wat een superserie
    Ik zit te denken aan een of ander regeringscomplot, met een labaratorium op dat eiland ofzo, waar ze foute dingen doen met dieren (en wellicht mensen )...
    Owww, ik moet me echt inhouden om niet te gaan downloaden!
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      vrijdag 11 maart 2005 @ 22:17:47 #116
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_25480467
    quote:
    Op vrijdag 11 maart 2005 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Een beer
    Een ijsbeer!
    pi_25480524
    Oeh, wat een f***ing spannende aflevering weer.

Toch nog steeds jammer van dat breedbeeld.
      vrijdag 11 maart 2005 @ 22:20:19 #118
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_25480526
    Vette show dit!
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 12 maart 2005 @ 00:44:53 #119
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_25483489
    jup, wel weer leuk... ik had alleen iets meer dan een polar bear verwacht, maar
    dat stukje met de transmitter begint er op te lijken...

die ene vent, die met die zwarte kid ging backgamonnen is volgens mij ook niet helemaal 100 procent... misschien dattie nog een grotere rol gaat spelen
      zaterdag 12 maart 2005 @ 00:50:16 #120
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_25483580
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 00:44 schreef Adelante het volgende:
    jup, wel weer leuk... ik had alleen iets meer dan een polar bear verwacht, maar
    dat stukje met de transmitter begint er op te lijken...

die ene vent, die met die zwarte kid ging backgamonnen is volgens mij ook niet helemaal 100 procent... misschien dattie nog een grotere rol gaat spelen
    Wordt nog veel leuker!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')