De Langoliers was een miniserie, gebaseerd op een kort verhaal van Stephen King.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:35 schreef yozd het volgende:
Er was een hele tijd geleden ook een keer een serie over mensen in een vliegtuig die dan terug in
de tijd gingen ofzo? Langoliers?
Nouja mijn punt is dat die serie in het begin heel leuk en spannend was, maar toen die "monsters"
in beeld kwamen, vond ik het een slappe hap worden.
Hopelijk is dat bij deze serie niet het geval. Ik blijf in ieder geval kijken, want deze aflevering vond
ik wel de moeite waard.
Dat was voor de pilot; dus feitelijk de eerste twee afleveringen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:44 schreef yohan.nl het volgende:
$120 miljoen kosten voor alleen de eerste aflevering
Dus wel 120quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:32 schreef marciemarcs het volgende:
LOL echt niet 120 miljoen hè, het is 12 miljoen. Nog super veel natuurlijk voor een serie
120 miljoen my ass. Met 120 miljoen kun je een star wars film maken.quote:
Lijkt mij een mooie verjaardagskado voor mijnzelf de volgende dag na de releasequote:DVD Info:
--------------------------------------------------------------------------------
Title: Lost - The Complete First Season
Type: Season Set
Release Date: September 6, 2005
Studio: Touchstone Television & Bad Robot Prods.
Number of DVDs: 7
Number of Episodes: 24
Description:
--------------------------------------------------------------------------------
Lost - The Complete First Season will hit stores Sept. 6 (Buena Vista Home Entertainment, $60). Among the extras on the six-disc set: deleted scenes, casting tapes, bloopers and a featurette featuring photography by series star Matthew Fox.
Een uitstekende nieuwe-verslavings-keuze, Dizer!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooie verjaardagskado voor mijnzelf de volgende dag na de release
Daar geloof ik echt helemaal niets van. Dat is denk ik meer dan ABC totaal in kas heeft. Kan je een 'Lord of the Rings'-deel mee maken.quote:
quote:
Paar andere feitjes:quote:The 2-hour pilot episode of Lost cost approximately $10 million to make, one of the highest pilots produced in television history.
Ja, zeker omdat het geprogrammeerd staat tegenover Pulse en de TV-show. Die trekken ieder ruim 1.5 miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:37 schreef CryARiver het volgende:
Er keken gister 600.000 mensen na. Dat is redelijk netjes.
Het leuke is dat je elk personage ook goed leert kennen...de voorgeschiedenis enzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:29 schreef fratsman het volgende:
Goeie serie!Ik zat echt vanaf het begin geconcentreerd te kijken. Het valt me wel op dat er een hoop vreemde personages in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |