Ik ook,quote:Op maandag 11 april 2005 17:25 schreef twi het volgende:
Ik heb de Xbox sinds de launch en ben er ook niet op uitgekeken. Sterker nog, heb pas een nieuwe moeten kopen
en nu ga je op je bekquote:Op donderdag 7 april 2005 17:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
God of War vult wel degelijk een Dual layer, tenzij je movies gaat rippen eruit. Je denkt zeker dat ze voor de lol zo'n dure DL disc gebruiken in de verkoop als ze ook een normale cheapy DVD's kunnen verkopen bij die games.
niet dus, ze ontwerpen het gewoon voor de x86, bill komt met een zak geld zodat er 3 maanden delay in zit, en daarna cashen ze flink op de pcquote:Op maandag 11 april 2005 14:24 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Het is eerder anderom, de xbox games worden omgezet naar pc.
Het zijn echter wel de games waar de meeste winst op wordt behaald. Ik verwacht niet dat Microsoft en Sony hoge marges zullen berekenen op de hardware, als ze machines met dergelijke specs voor een betaalbare prijs in de markt willen zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:45 schreef kepler het volgende:
Japan is niet eens zo heel belangrijk, misschien alleen voor de games idd...
Ja hahaha leuk zegquote:Op maandag 11 april 2005 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vraag me ook af hoeveel $ Elijah Wood krijgt voor dat Xbox 2 onthulling... Microsoft kennende, waarschijnlijk heel erg veel.
Ik wou gewoon even commentaar geven op dat MTV onthulling dinges, of kon ik dat beter in de FOK!games scoop doen?quote:Op maandag 11 april 2005 21:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ja hahaha leuk zeg![]()
Kun je niet wat nuttigs posten?
quote:Op maandag 11 april 2005 21:30 schreef rockstah het volgende:
Je kan beter stoppen met Microsoft belachelijk maken en al helemaal in dit topic, ze hebben al meerdere malen laten zien dat ze hun hart op de goede plek hebben zitten voor gamers en zo grappig is het niet als ze daardoor alleen maar geld verliezen
Idd. opvallend dat het wereldwijd gebeurd. Valt nog mee dat het niet op dezelfde tijdstip is, maar ik vind het toch een knappe prestatie van MS. Van Japan tot Roemenie overal te zien... ik vind het bijna geil. .quote:Op maandag 11 april 2005 22:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ahh * aait rockstah *
Ik denk niet dat Ruzbeh het zo bedoelde hoor, maar alstie het wel zo bedoelde foei! Kleine rakker dattie is.
Ik vind dat Microsoft het wel lekker doet zo, ik vind het iig een erg coole actie van ze. Beseffen jullie wel dat dit een mijlpaal in de games geschiedenis? Voor het eerst word een console wereldwijd op tv bekend gemaakt. Zowieso voor het eerst dat een console op tv bekend word gemaakt.
Verlies draaien op de console en veel ookquote:Op maandag 11 april 2005 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Zo bedoelde ik het niet.
Anyway, wat denken jullie dat de prijs wordt? 3ghz PowerPC processor x 3 is niet niks. Ik vraag me dus af hoe dat nou betaalbaar kan worden, laat staan de Playstation 3.
zolang die niet die iri geluidjes maakt als in haloquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
of misschien komt ie er wel zo uit te zien:
[afbeelding]
Ik heb zelfs fl 1199,- voor een Sega Saturn betaaldquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zoals dat voor alle console geldt..
PS2 was tijdens de introductie 1300 gulden, geloof ik.
Gehoord, daar zeg je het al. Er zijn nog genoeg mensen die geloven dat de PS2 krachtiger is dan de GC en Xbox (quote:Op maandag 11 april 2005 22:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar waar ligt dan de grens? Toen de Xbox uitkwam gebruikte het zeker geen peperduur technologie, maar gewoon hardware wat in die tijd (2001-2002) wel redelijk goedkoop en ook mainstream was (voor computers dan). 3 keer 3ghz PowerPC processor is zeker niet niks. Al helemaal niet dankzij PowerPC processors i.p.v. Pentium 4 ofzo.
Ook heb ik gehoord dat Xbox 2 vier keer sneller is dan de eerste Xbox, terwijl de Playstation 3 zeshonderd keer sneller is dan de Playstation 2 (ofzo iets). Hoewel verlies moet Sony dan wel niet draaien?
al is de PS3 sneller dan de XBox 2, microsoft heeft ervoor gezorgd dat er makkelijk (voor zover je van makkelijk kunt sprekenquote:Op maandag 11 april 2005 22:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar waar ligt dan de grens? Toen de Xbox uitkwam gebruikte het zeker geen peperduur technologie, maar gewoon hardware wat in die tijd (2001-2002) wel redelijk goedkoop en ook mainstream was (voor computers dan). 3 keer 3ghz PowerPC processor is zeker niet niks. Al helemaal niet dankzij PowerPC processors i.p.v. Pentium 4 ofzo.
Ook heb ik gehoord dat Xbox 2 vier keer sneller is dan de eerste Xbox, terwijl de Playstation 3 zeshonderd keer sneller is dan de Playstation 2 (ofzo iets). Hoewel verlies moet Sony dan wel niet draaien?
X-BOX wordt zowiezo beterquote:Op maandag 11 april 2005 23:19 schreef kepler het volgende:
[..]
al is de PS3 sneller dan de XBox 2, microsoft heeft ervoor gezorgd dat er makkelijk (voor zover je van makkelijk kunt spreken) geprogrammeerd kan worden op dat ding. Door bv XNA
Daardoor zullen er sneller top-games uitkomen en zullen ze waarschijnlijk meer developers aantrekken dan de PS2
speculeren heerst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |