abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2005 @ 13:11:39 #126
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_26045927
quote:
Op donderdag 7 april 2005 07:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Hmm, waar hebben we dat eerder gezien?
Ik hoop wel dat ze ook weer grote controllers uitbrengen (of de oude compatible maken?) want ik snap echt niet wat mensen moeten met die kleine rotcontrollers Dat ze die nou hebben gemaakt omdat die japannertjes te kleine handjes hadden ok, maar waarom wordt die nu alleen nog maar met die S controllers geleverdk, er zijn toch zeker wel genoeg grote volwassen mannen die op dit soort systemen spelen...
  donderdag 7 april 2005 @ 13:14:02 #127
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26045971
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:55 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zelfs de online community van de PS2 is ondanks zijn grilligheid en mindere kwaliteit groter dan Xbox-Live.
Dit is bullshit, het aantal verkochte adapters zegt niets. .
-
pi_26046476
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dit is bullshit, het aantal verkochte adapters zegt niets. .
Dagelijks houden zich al meer dan 2 miljoen mensen met Socom 1 + II bezig, meer dan de hele Live community bijelkaar die ergens rond de 1,5 miljoen zou zitten.

Bovendien : het aantal verkochte Live pakketten zegt niks.
  donderdag 7 april 2005 @ 13:38:21 #129
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26046543
Dit is een topic over de Xbox 2/360, niet een "vergelijk-je-l*l"-topic met betrekking tot de PS2 en Xbox... Ga je console oorlog ergens anders uitvechten.

En daarbij, statistieken zeggen niks zonder de bron erbij...
pi_26046582
Tief zelf een heel end op, en check je facts. Dit is niet louter een "steek je lul in de aars van een Xbox360 " hype-topic.

Altijd weer die f*cking fanboys die niet tegen kritiek kunnen.
  donderdag 7 april 2005 @ 13:43:08 #131
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26046649
Nou, kom maar op met je "facts" dan... Ik wil urls met statistische gegevens over Xbox Live en PS2 online gebruik. Over fanboys gesproken zeg...
  donderdag 7 april 2005 @ 13:52:52 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26046894
Iemand die over resoluties begint te brammen bij consoles ('t is geen PC, een console werkt op een TV met vaste lage resolutie) en daarbij beweert dat een verviervoudiging van de resolutie (die al niet bestaat) ook een verviervoudiging van de grootte van het spel zou veroorzaken neem ik bij voorbaat al niet serieus.
pi_26047004
Net roep je dat dit een Xbox2 topic is, en nu ben je weer te lui om PS2/Xbox online facts te zoeken.
quote:
Sony Celebrates Two Years of PlayStation 2 Online Gaming

PS2 Poised to Continue Online Gaming Excellence
Released: August 27, 2004 -

On August 27, 2002, Sony Computer Entertainment America Inc. introduced PlayStation 2 online console gaming to the masses, pioneering the new frontier of the interactive gaming experience. Forging this new growth area within the industry and setting an example to follow, the company is now poised to bring even more consumers online through compelling first and third party content this holiday season.

With the largest and most loyal installed base at more than 27 million, or one out of every four U.S. households, Sony Computer Entertainment America is best positioned to bring online console gaming to the mass market, and envisions the online arena as one that should be open to and enjoyed by all. PlayStation 2 is the only online offering on the market that offers both analog and broadband connectivity - a strategy that continues to pay off with more than 38 percent of consumers still playing via their dial-up connection.

With a registered online user base in North America of more than 1.4 million, consumers have cast their vote for PlayStation 2 online, and continue to thirst for this new compelling experience that takes gaming to a whole new level. Just two years after its launch, the company has built the largest online console gaming community, and continues to add 1,400 new registered users each day, and up to 50,000 each month, equivalent to a sell-out crowd at a Major League Baseball game.

Consumers Crave Online Console Gaming Experience
Growing demand for the online console gaming experience has created a whole new audience. Who are these gamers? More than 90 percent are male, ages 18-34, with peak registrations and online gameplay taking place between 5:00 p.m. and 11:00 p.m., key TV prime-time viewing hours and an interesting trend to watch heading into the new fall TV viewing season. According to an IDC/GameSpy Study, 53 percent of PlayStation 2 online gamers said online capabilities were a very important factor in their decision to purchase games (Q403 Gamer Survey: Online Console Gaming, March 2004) . According to a Ziff-Davis media survey of U.S. videogamers, when asked how they play games online, 9 percent of respondents stated that they play via PlayStation 2 versus 6 percent for Xbox, and that number doubles for hard-core gamers at 18 percent. Gamers logon to PlayStation 2 online to experience a new level of competition and camaraderie.

Compelling Online Content is Key to Driving Consumer Adoption Sony Computer Entertainment America has proven over the past 10 years that compelling content drives the market. The company has seamlessly carried this philosophy into online console gaming as demonstrated by introducing platform-defining franchises, and bringing online capabilities to more than 60 percent of first party titles launching in 2004. The company's SOCOM franchise has become the most popular online title for PlayStation 2, and is logging more player hours daily than ALL Xbox titles worldwide. Even nine months after launch, SOCOM II: U.S. Navy SEALs is still seeing more than 30,000 simultaneous users per day, far and away more than any other console title evidence that online capabilities extends the life of a game.

"Two years ago, we paved the way by taking creative risks for the industry to follow," said Andrew House, executive vice president, Sony Computer Entertainment America. "Going into year three, we will continue to innovate through our online content offerings, and will embark on a series of initiatives that include enhanced community building and moving toward the monetization of the online initiative."

nother key factor to the success of PlayStation 2 online is the broad third party publisher support. At the time of launch, a selection of Electronic Arts' EA SPORTS franchises were exclusively available online for PlayStation 2, giving consumers the opportunity to play these popular sports franchises online in the comfort of their living rooms. Today, EA is the leading independent publisher with more than 20 PlayStation 2 online titles, which includes their EA SPORTS lineup as well as franchises from additional key genres such as action adventure, racing, and more. This holiday, EA will launch a fresh new batch of online titles for PlayStation 2 including: Need for Speed Underground 2, NASCAR 2005: Chase For the Cup, Tiger Woods PGA TOUR 2005, NCAA March Madness 2005, NBA Live 2005 and Burnout 3: Takedown.

"As long time partners of Sony Computer Entertainment America, it was a great partnership to work with them during the launch for PlayStation 2 online," said Chip Lange, Vice President EA Nation for Electronic Arts. "We believe that the investment we are making in online will pay off as we head into the future, and we've already seen the benefits; online elements extend the value-proposition of a game for consumers, as well as the life of the game itself."

The Madden NFL Football franchise from Electronic Arts has driven mass-market consumers to PlayStation 2 online. Madden NFL 2004 sold more than 3 million units on PlayStation 2 alone, more than any other console, and has inspired the largest third party online community. With the recent launch of Madden NFL 2005 , which sold 1.3 million copies in its first week of release, EA expects to see even more consumers logging-on to experience real-time football gameplay than ever before.

Holiday 2004 Brings Fresh Wave of PlayStation 2 Online Options Holiday is traditionally a key selling season in the videogame industry, and 2004 boasts a large line-up of blockbuster hits. With an already diverse line-up of online enabled titles spanning top genres, including action, sports, racing and role-playing games, consumers will be faced with an even broader array of compelling online titles to choose from, with more than 120 online-enabled titles available by year-end.

In November, Sony Computer Entertainment America will deliver online gameplay for the first time in an action platform game with Ratchet & Clank: Up Your Arsenal, the highly anticipated third installment of the Ratchet & Clank franchise. This holiday season also marks the debut of Gran Turismo 4, the fourth installment of the worldwide blockbuster-selling Gran Turismo series, for the first time featuring an online mode, sure to bring the most authentic driving simulation experience to a whole new level. Additional first party online offerings this holiday season include Killzone and Hot Shots Golf FORE! With this fresh new line-up of online-enabled software titles, Sony Computer Entertainment America anticipates a surge in online activity over the holidays.

The Future's so Bright.
Analysts anticipate the online console game market to continue to expand. DFC Intelligence forecasts online console game revenue to reach $2.9 billion worldwide by 2009 (The Online Game Market 2004), and JupiterResearch believes that connected console revenues will out-pace PC revenue by nearly $100 million in that same year (March 2004 US Video Games Forecast 2004).

"More than ever, gamers prefer the thrill of networking player to player competition over player versus console," said Richard Doherty, Envisioneering. "Online capability is no longer a feature, it is the future of gaming. "

In the coming year, Sony Computer Entertainment America plans to make a series of announcements regarding new content extensions, the evolving business model of online console gaming, and how online gaming as the new frontier fits into the long-term strategy for the PlayStation platforms. About Sony Computer Entertainment America Inc.

Sony Computer Entertainment America Inc. continues to redefine the entertainment lifestyle with its PlayStation and PS one game console, and the PlayStation 2 computer entertainment system. The PlayStation 2 computer entertainment system is set to revolutionize the home entertainment market, offering the most compelling interactive content and the capability to be used as a network terminal in the coming broadband era.

Recognized as the undisputed industry leader, Sony Computer Entertainment America Inc. markets the PlayStation family of products and develops, publishes, markets and distributes software for the PS one game console and the PlayStation 2 computer entertainment system for the North American market. Based in Foster City, Calif. Sony Computer Entertainment America Inc. serves as headquarters for all North American operations and is a wholly owned subsidiary of Sony Computer Entertainment Inc.
Die 2 miljoen is idd wel totaal, en niet puur voor Socom.

Ik heb geen zin om ook nog de MS cijfers van hun Xboxlive te zoeken, maar paar maanden terug was dat ergens tussen 1 en 1,5 miljoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Edenoniphobic op 07-04-2005 14:20:26 ]
  donderdag 7 april 2005 @ 14:05:45 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26047233
Gezelligheid
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26047380
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:52 schreef twi het volgende:
Iemand die over resoluties begint te brammen bij consoles ('t is geen PC, een console werkt op een TV met vaste lage resolutie) en daarbij beweert dat een verviervoudiging van de resolutie (die al niet bestaat) ook een verviervoudiging van de grootte van het spel zou veroorzaken neem ik bij voorbaat al niet serieus.
4 keer zo grote games is idd makkelijk mogelijk op termijn.

Het is algemeen bekend dat textures en CGI veruit de meeste plaats innemen, textures zijn in feite allemaal hi-res foto's die al tot in den treure comprimeerd zijn. Ondanks compressie zijn die GB's groot aan opslag. Een relatief "low-res" game als GT4 neemt al 8GB in beslag, een GT5 versie op de PS3 zou minimaal verdubbelen tot vertrippelen, tracks, scenery en auto's worden veel gedetaileerder als ze alles opkrikken tot aan next-gen niveau.

En als een game verplicht gemaakt wordt op HDTV resolutie, ook al kun jij die niet betalen en draaien op je PAL-tvtje, dan staat die HDTV texture-info wel op de schijf voor diegene die het kunnen draaien, ook al kun je altijd voor normale TV's de mindere resolutie draaien.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:12:01 #136
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26047391
ik ben ook benieuwd!!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_26048514
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:52 schreef twi het volgende:
Iemand die over resoluties begint te brammen bij consoles ('t is geen PC, een console werkt op een TV met vaste lage resolutie) en daarbij beweert dat een verviervoudiging van de resolutie (die al niet bestaat) ook een verviervoudiging van de grootte van het spel zou veroorzaken neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Het is een verdubbeling van de resolutie veroorzaakt een verviervoudiging van de geheugenvraag om voor de gebruiker gelijke kwaliteit te behouden. Bovendien heb je bij een console wel degelijk met resolutie te maken.
  donderdag 7 april 2005 @ 16:59:03 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26051308
Natuurlijk heb je bij een console met resolutie te maken, maar het is echt niet zo dat straks alle games 1920x1200 worden. De games die tegenwoordig HDTV ondersteunen zijn ook niet zo gigantisch veel groter dan degenen die dat niet doen. Bovendien zijn echt niet alle tegenwoordige games 4.7gb, wat met dual layer dus nog kan groeien naar 't dubbele.

Bedenk ook dat de kwaliteit van de filmpjes er niet op vooruit zal gaan. Waarom zou 't? FMV's zijn 't probleem niet meer voor de graphics (zie de FMV's van Square-Enix). Nu is 't werk om de engines te upgraden richting de grafische prestaties van die FMV's.Dat de textures verbeterd moeten worden is natuurlijk leuk, maar dat kan ook niet tot in 't oneindige gebeuren in verband met de systeemeisen, en de resolutie die een gewone TV (nog altijd de standaard hardware om op te gamen) aan kan. En die ligt nog altijd ten hoogste op 720x576. Daar zijn dus echt geen textures voor nodig die niet op een schijfje van 9 gig passen.

'k Heb voor de zekerheid even gekeken naar de formaten van GTA: San Andreas gekeken in een NFO file, wat dus op 2.8 Gb uit kwam. Misschien dat het hier in Europa nog de meeste problemen gaat opleveren, met die verrotte talen die er allemaal op zo'n disk moeten staan. Natuurlijk is zo'n UMD geval lekkerruim, maar als het echt een groot probleem zou vormen, zou er echt geen gebruik van worden gemaakt hoor.

Edenoniphidikkus, GT4 is in de NTSC regio 2200 MB groot, hier in Europa 't dubbele vanwege de talen. Half Life 2 - die veel grotere resoluties dan GT4 aan zou moeten kunnen en het dus prima zou moeten doen op een HDTV, is exact zo groot (2200 MB).

Voor games die WEL die 9 GB overschrijden, wat met name RPG's zullen zijn, is het echt geen ramp om een tweede discje erbij te doen om een keer halverwege de game te moeten wisselen.

[ Bericht 2% gewijzigd door twi op 07-04-2005 17:07:30 ]
  donderdag 7 april 2005 @ 17:08:50 #139
63302 rockstah
New World Disorder
pi_26051492
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:11 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

4 keer zo grote games is idd makkelijk mogelijk op termijn.

Het is algemeen bekend dat textures en CGI veruit de meeste plaats innemen, textures zijn in feite allemaal hi-res foto's die al tot in den treure comprimeerd zijn. Ondanks compressie zijn die GB's groot aan opslag. Een relatief "low-res" game als GT4 neemt al 8GB in beslag, een GT5 versie op de PS3 zou minimaal verdubbelen tot vertrippelen, tracks, scenery en auto's worden veel gedetaileerder als ze alles opkrikken tot aan next-gen niveau.

En als een game verplicht gemaakt wordt op HDTV resolutie, ook al kun jij die niet betalen en draaien op je PAL-tvtje, dan staat die HDTV texture-info wel op de schijf voor diegene die het kunnen draaien, ook al kun je altijd voor normale TV's de mindere resolutie draaien.

1. Dat een Dual Layered DVd 8.5 gig groot is betekent niet dat het spel dat daarop staat (GT4. GTA4) ook daadwerkelijk zo groot is. Een normaal spel is (zolang goed gecomprimeerd) nog steeds 1.5 gig. Waarom bepaalde spellen op de PS2 zoveel ruimte nodig hebben snap ik ook niet, ik zie het bij geen enkele andere console terug. Mischien inefficiënte hardware of programmering?

2. Leuk dat er 30% meer mensen PS2 online spelen als je bekijkt dat er 6 keer zoveel PS2'ers zijn.

3. Bij de huidige xbox spellen worden ook al gewoon resoluties van 1920x1080i gehaald d.m.v. HDTV.

4. Ik neem aan dat de mensen bij microsoft echt wel weten hoeveel opslagcapiciteit ze nodig hebben. De Gamecube red het ook met van die kleine schijfjes. Bovendien zou het de console jaren vertraging geven terwijl de xbox nu al aan het eind van zijn leven begint te komen.
  donderdag 7 april 2005 @ 17:20:20 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26051737
quote:
Op donderdag 7 april 2005 17:08 schreef rockstah het volgende:
2. Leuk dat er 30% meer mensen PS2 online spelen als je bekijkt dat er 6 keer zoveel PS2'ers zijn.
En dan nog een leuke quote van zichzelf, om die 30% weer in 1 klap weg te slaan:
quote:
With the largest and most loyal installed base at more than 27 million, or one out of every four U.S. households, Sony Computer Entertainment America is best positioned to bring online console gaming to the mass market, and envisions the online arena as one that should be open to and enjoyed by all. PlayStation 2 is the only online offering on the market that offers both analog and broadband connectivity - a strategy that continues to pay off with more than 38 percent of consumers still playing via their dial-up connection.
Gamers die online gamen met een dial-up verbinding zijn juist de nekslag van 't online gamen, aangezien je echt niet meer met je 56k lijntje (of dubbele ISDN lijn, in de ideale situatie) mee kunt komen met de gemiddelde online game. Dus die 30% meer gamers die de PS2 schijnbaar heeft, die hebben allemaal een te brakke kutverbinding om zichzelf (en met name anderen) een plezier te doen online.
pi_26052353
Twi-leek : Een nfo info file uit de warez scene bestaat uit comprimeerde RAR files die gezamenlijk uitgepakt een ISO vormen. Een ISO wordt daarna in het brand proces nog eens volledig uitgepakt op de DVD gezet. GTA SA is rond de 4,5 Gig en o.a. GT4 en God of War vult wel degelijk een Dual layer, tenzij je movies gaat rippen eruit. Je denkt zeker dat ze voor de lol zo'n dure DL disc gebruiken in de verkoop als ze ook een normale cheapy DVD's kunnen verkopen bij die games.

Wat het HDTV gebeuren betreft ben je ook niet helemaal wakker geloof ik. Check de eisen van MS maar even, zij verplichten de gamemakers om HDTV te ondersteunen in FMV en gfx, dus 1080 lijnen interlaced of 720 progressive (1920x1024i of 1280x1024p). Ongeacht de veelgebruikte lagere PAL resolutie dus. Men verwacht op termijn gewoon dat de LCD TV's de markt overnemen, en die ondersteuenen steeds meer HDTV-resolutie's. Die hogere resolutie kost simpelweg veel meer capaciteit, download anders maar even wat HDTV filmpjes van de MS website. Minuutje film en je bent al 150 Mb verder, en dat is ook nog compressed.

En Rockstah :

2. Klopt maar dat procentuele statistiek, er werd hier ongelovig gedaan over de grote van PS2-Online, blijkt simpelweg dat 2 popu PS2-games al meer volk trekken dan de complete XB-Live.
3. Dat noemt men fake HDTV zoals ze het nu doen. Alleen het opkrikken van de resolutie zonder de textures up te graden is niet wat ik HDTV noem. Vergelijkbaar met je bureaublad-poster die low/medium-res is naar 1280 of hoger opkrikken zonder het plaatje zelf detailrijker te maken.
4. Blue-Ray of het mindere HD-Rom komt gewoon te vroeg voor de de lauch XB2, die techniek is te duur voor hun als ze het ding dit najaar willen launchen. Dus ze kunnen nog zo veel willen, de vroege gerushte launch verplicht hen aan verouderde hardware.
pi_26052374
Als je kijkt naar het verschil in opslagruimte tussen PS1 en PS2 valt het ook reuze mee, games als FFVIII en IX hadden 4 cd's nodig, FFX en FFX-2 hebben beiden 1 gewoon dvdtje nodig.

De xbox 2 zal ook zeker niet gaan floppen, en vanuit nergens op de 2e plaats komen te staan in een grote markt kan je ook nooit een flop noemen
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_26052587
quote:
Op donderdag 7 april 2005 17:50 schreef peristilius het volgende:
De xbox 2 zal ook zeker niet gaan floppen...
Jij kunt in de toekomst kijken?

Nee, even serieus... de xbox 2 zal volgens mij ook niet floppen. Ze hebben aardig wat developpers-support en ze zullen voorlopig de eerste zijn van de next-gen consoles. Daardoor zullen ze een aardige voorsprong opbouwen die ervoor gaat zorgen dat 'ie in ieder geval niet zal gaan floppen.
pi_26052665
quote:
Op donderdag 7 april 2005 18:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jij kunt in de toekomst kijken?
Duh

Nee maar het lijkt me wel heel onwaarschijnlijk, als je kijkt naar de gigantische fanbase die microsoft al heeft opgebouwd met de xbox en de vroege release.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_26053005
Niks van te zeggen. Alles hangt af van de kwaliteit van de games, en de prijs van de console en games. Als de eerste serie games tegenvallen en het ding te duur is, blijft de massa de kat voorlopig uit de boom kijken. Ik zie voorlopig geen Halo 3 komen als hype-game ofzo. Sowieso zijn de devkits vrij kort geleden pas geleverd bij de gamemakers (half jaartje), en dus verwacht ik vrij weinig van de first batch titels. Beetje geupgrade EA sport titels enzo, maar niet iets waar je meteen die console voor wil hebben.

Tegen de tijd dat de PS3 uitkomt daalt de prijs bovendien zeer waarschijnlijk, dus dat houdt vele mogelijk nog langer tegen. Als de PS3 wel met behoorlijke titels launched en Sony in de tijd dat de Xb2 al uit is de markt volgooit met previews van hun PS3 games dan kan het wel eens dusdanig tegenvallen met de Xb2 omdat mensen toch voor de PS3 gaan.
pi_26053706
Ik kijk bij deze generatie ook mooi de kat uit de boom. Bij de huidige had ik meteen bij de launch een Cube, voor de volle prijs.
Nu wacht ik liever een tijdje op goede titels en een mooie prijsverlaging, de Cube voldoet nog en haar spellen zullen waarschijnlijk ook in prijs dalen, waardoor ik genoeg spelplezier heb om de kat een tijdje uit de boom te kijken
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_26054284
Edenoniphobic:
1) Discussieer is normaal en ga niet meteen met leek of over optiefen beginnen

Je gaat er nu trouwens al leuk van uit dat er voor de PS3 meteen ontzettend goede spellen uit gaan komen. Tussen de launch van de PS3 en Xbox 2 zal waarschijnlijk, als alle geruchten waar zijn, minstens een jaar gaan zitten. In die tijd komen er zat spellen voor de Xbox 2 uit, die kwalitatief heel goed kunnen zijn en dan moet de PS3 nog beginnen. Wanneer de PS3 launched zal de Xbox 2 meteen in prijs kunnen dalen, waardoor er mensen toch voor de Xbox 2 gaan kiezen vanwege de prijs.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26056879
quote:
Op donderdag 7 april 2005 18:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
Niks van te zeggen. Alles hangt af van de kwaliteit van de games, en de prijs van de console en games. Als de eerste serie games tegenvallen en het ding te duur is, blijft de massa de kat voorlopig uit de boom kijken. Ik zie voorlopig geen Halo 3 komen als hype-game ofzo. Sowieso zijn de devkits vrij kort geleden pas geleverd bij de gamemakers (half jaartje), en dus verwacht ik vrij weinig van de first batch titels. Beetje geupgrade EA sport titels enzo, maar niet iets waar je meteen die console voor wil hebben.

Tegen de tijd dat de PS3 uitkomt daalt de prijs bovendien zeer waarschijnlijk, dus dat houdt vele mogelijk nog langer tegen. Als de PS3 wel met behoorlijke titels launched en Sony in de tijd dat de Xb2 al uit is de markt volgooit met previews van hun PS3 games dan kan het wel eens dusdanig tegenvallen met de Xb2 omdat mensen toch voor de PS3 gaan.
Nee de PS2 had geweldige launch titels
De gemiddelde gamer volgt echt niet alle reviews zoals veel mensen dat hier wel doen, en EA is nog steeds het meest succesvolle bedrijf in de game industrie, dat zegt al genoeg
Verder zal de PS3 waarschijnlijk ook niet echt goedkoop zijn, dus het is maar de vraag of de prijs van de xbox 2 wel zoveel naar beneden gegooid moet worden, maar het is allemaal een kwestie van afwachten...
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 7 april 2005 @ 22:14:49 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26058583
Daarbij zegt 'ie zelf dat UMD een veel duurdere techniek is, en de Cell ook niet goedkoop is geweest (al kan die op lange termijn net zo "goedkoop" worden gemaakt als de CPU in de Xbox). Dus zowel de console als de games zullen naar alle waarschijnlijkheid een stukje duurder zijn
  donderdag 7 april 2005 @ 22:37:40 #150
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26059232
De XBOX 2 kan niet eens floppen met het geld wat MS heeft.
Je bent echt naief als je dat denkt. .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')