Wat ik me nog van 1979 kan herinneren, was het toen ook behoorlijk heftig.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
KNMI zegt zwaarste sneeuwval in 50 jaar, maar hoe zit dat met 1979 dan?
Ik hoorde op de radio dat er ook vanuit Engeland sneeuwbuien richting Nederland komen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:12 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat was grotendeels opgewaaide sneeuw die over meerdere dagen gevallen was. De intensiteit is veel groter nu.
Overigens lijkt er nu uit België wat zooi aan te komen voor de zuidoost-hoek.
Het is het raam van mijn kantoorquote:
Mevrouw's kantoor, nog niet verkeerquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is het raam van mijn kantoor![]()
Hier sneeuwt het gestaag door in dikke vette vlokken. Ik was net met wat collega's in het park, waar we werden bekogeld door schoolkinderen, dat lieten we niet op ons zitten![]()
Veel vlokken nu weer inderdaad!quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is het raam van mijn kantoor![]()
Hier sneeuwt het gestaag door in dikke vette vlokken. Ik was net met wat collega's in het park, waar we werden bekogeld door schoolkinderen, dat lieten we niet op ons zitten![]()
Ja het blijft niet echt liggen hier, klotezooiquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:05 schreef DrMarten het volgende:
Hier in de buurt (Enschede/Hengelo) schiet het niet op. Beetje lichte fijne sneeuw. Dit zet geen zoden aan de dijk. Ik wil echte sneeuw
Bel de pizzabezorgerquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:14 schreef Het_Biertje het volgende:
ik kan nog steeds niet weg met de auto!
en ik heb geen eten meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |