Haha:D .. als onze hond dat zou doen, zou ik hem niet weer vinden.. zie mijn vorige foto's maar (ook op vorige pagina)quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:38 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ook een laag sneeuw in Peize (Drenthe)
[afbeelding]
Onze hond met de poten helemaal in de sneeuw![]()
Haha zo'n beest hebben wij in het echt!quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:38 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Wij hebben achter het huis een beeld van een hond staan, de laag sneeuw erop laat goed zien wat voor laag er ligt
En ik moet er straks nog wel doorheen fietsen hierquote:
idd, nichtensneeuwquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:05 schreef DrMarten het volgende:
Hier in de buurt (Enschede/Hengelo) schiet het niet op. Beetje lichte fijne sneeuw. Dit zet geen zoden aan de dijk. Ik wil echte sneeuw
Dat was grotendeels opgewaaide sneeuw.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
KNMI zegt zwaarste sneeuwval in 50 jaar, maar hoe zit dat met 1979 dan?
Dat was grotendeels opgewaaide sneeuw die over meerdere dagen gevallen was. De intensiteit is veel groter nu.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
KNMI zegt zwaarste sneeuwval in 50 jaar, maar hoe zit dat met 1979 dan?
Tja die krengen hebben volgens mij ook bijna 20 jaar stil gestaanquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:00 schreef Hyperdude het volgende:
vastzittende sneeuwschuiver anno 2005![]()
ff duwen![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |