Hier was het net andersom.quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:19 schreef Gijsje het volgende:
Nou vanmorgen was het ook wit in Deurne, ben naar mijn werk gereden in Nijmegen hoe verder ik in de buurt van Nijmegen kwam hoe meer sneeuw er lang.
De sneeuw (waar die nog ligt) hier in Venlo stelt niks voor.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik hoop het maar![]()
Verlang er namelijk wel na
Dat 12 cm stelt niks voor
héhé, zo te zien wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier ligt nog steeds 10 cm sneeuw
@kree, beetje zonde nu aangezien het laaste zooite weg trekt is er niks meer dan 1 leeg radar.
Daarom is het aan te raden om te kijken wat de weerberichten zijn, komt er iets spannends aan of niet.
Maar bedankt
Waar zie jij nog sneeuw hier in Venlo?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:22 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De sneeuw (waar die nog ligt) hier in Venlo stelt niks voor.
Ik zie toch nog wat witte plakken sneeuw hier in noordquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waar zie jij nog sneeuw hier in Venlo?![]()
5 tot 8 cm in het midden en het zuiden volgens de laatste computermodellen. Mag ook wel een keer, het noorden heeft zat sneeuw liggen.quote:
Ik heb 1X gehad dat:quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
héhé, zo te zien wel ja
nouja hij is nog geldig tot 24.00 dus wie weet komt er nog wat
Zal je net beleven.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
5 tot 8 cm in het midden en het zuiden volgens de laatste computermodellen. Mag ook wel een keer, het noorden heeft zat sneeuw liggen.
Ik hoop het, er mag nog wel wat bij hierquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal je net beleven.
Morgen kijk je het nieuws (of frontpage)
Opnieuwe zeer zware sneeuwval in het noorden
De verwachtingen van in het noorden 5 cm en in het midden en zuiden van het land 5/8 cm sneeuw is voor de 2de keer in het noorden uitgelopen.
In minstens 2 uur tijd is daar al aan ruim 20 cm gevallen.
Nu 5 uur later ligt in het noorden al op sommige plaatsen 40 cm sneeuw!
Zeker weten dat dan heel het noorden is afgesloten van de buitenwereld.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:30 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik hoop het, er mag nog wel wat bij hier
Nu ik die diepblauwe lucht hier zie geloof ik dat wel!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daarnaast krijgen we eerst een enorme koude nacht.
-10/-20!!!!!!
Helaas gaan die buien langs onsquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:50 schreef -Mk- het volgende:
Hier in Friesland bewolkt met enkele blauwe stukken er tussen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |