Wouw leuk! Jammer dat ik toen nog niet thuis was!quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:17 schreef Poerkie het volgende:
Spontaan geregelde sneeuwballengevecht in Groningen via teletekst van de regionale omroep.
-Mooie foto's uut stad-
Whehe, die eerste foto is echt gaaf. Alleen de sneeuwbal in actie is scherp, de rest niet. Ziet er tof uitquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:17 schreef Poerkie het volgende:
Spontaan geregelde sneeuwballengevecht in Groningen via teletekst van de regionale omroep.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi dingetje, dat weerstation.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:01 schreef Rietvaerder het volgende:
if{user]="Rietvaerder", then {do}="ignore" ofzo?
Ja, daarom heb ik hem er ook bij gezet. Hieronder is die overigens nog groter:quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:58 schreef Xante het volgende:
[..]
Whehe, die eerste foto is echt gaaf. Alleen de sneeuwbal in actie is scherp, de rest niet. Ziet er tof uit.
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een digitaal weerstation die iig de buitentemp aangeeft, luchtdruk en luchtvochtigheid aangeeft. Toen kwam ik deze tegen:
http://www.weershop.be/weerstation%20barograaf.htm
Wat denken jullie?
Ik verbaas mij er steeds weer over dat als ik de keuken in loop het muurtje buiten opeens 20 cm hoger isquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:55 schreef Steijn het volgende:
Amersfoort heeft nu 14 tot 16 centimeter.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er steeds weer over dat als ik de keuken in loop het muurtje buiten opeens 20 cm hoger is![]()
Dik 20 cm hebben we dus wel gekregen hier
dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:39 schreef Poerkie het volgende:
Komt er nieuwe sneeuw aan boven het Noorden?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |