Morgen ochtend -7 graden hier hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, zeker omdat er nu weinig verkeer is. Bij dat soort temperaturen moet je echt flink veel strooien, en dat moet dan goed ingereden worden.
Maar het zal wel preventief zijn, morgenochtend zal de temperatuur weer snel oplopen, en dan heb je vast dat laagje pekel liggen.
Ik realiseer mij nu pas dat je een toepasselijke nick hebt
-7 kan je nog wel tegenaan strooien, maar die -12 die er in Leeuwarden is, dat wordt een stuk lastiger!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen ochtend -7 graden hier hoor.
En reken maar dat ik even naar een fontein ga
Zal er nu al zeker werkelijk mooi uit zien.
Had mijn fontein ook wel willen aan zetten maar ja, alles zit dicht
Idd, whatever mijn zorg nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
-7 kan je nog wel tegenaan strooien, maar die -12 die er in Leeuwarden is, dat wordt een stuk lastiger!
Van KNMI.nl:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:46 schreef Saekerhett het volgende:
Op TT 705 staat bij Eelde poolsneeuw!! Dat heb ik nog nooit eerder op die pagina gezien, wasda precies??
Zal wel behoorlijk schitteren dan, op dit tijdstipquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:55 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Van KNMI.nl:
Bij rustig weer en temperaturen van meer dan 8 graden onder nul kan er zelfs bij een wolkenloze hemel ook poolsneeuw vallen. De ijsnaaldjes of ijsplaatjes schitteren in het zonlicht.
Zo snel ?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:56 schreef KonnieKipke het volgende:
zou best mogelijk kunnen zijn bij een wolkendek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |