Dat krijg je als neusaap er niet bij is.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:51 schreef Ruis het volgende:
een meet in amsterdam en niet eens op t CS geslapen
Niet eens gekotst zelfsquote:Op zondag 6 maart 2005 12:51 schreef Ruis het volgende:
een meet in amsterdam en niet eens op t CS geslapen
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:59 schreef SuperWeber het volgende:
Keihard knallen/op mijn bek gaan...
tja jij was er niet dan kan de boel goed binnen houdenquote:
Hai. Ik kom eens even bij jullie socializen.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:59 schreef Bosbeetle het volgende:
aw Q !
Gezellig. Denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hai. Ik kom eens even bij jullie socializen.
Hoiquote:Op zondag 6 maart 2005 19:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hai. Ik kom eens even bij jullie socializen.
hoe is het eigenlijk met je studie audreyquote:Op zondag 6 maart 2005 19:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, ik kots dus op mijn huisgenoten. Ten eerste omdat mijn huisgenoten allemaal laffe jodelhoeren zijn die hele dag alleen maar "I Will Always Love You" zingen. Ten tweede omdat ik gisteren veel teveel gezopen heb. Nu ik het toch over mijn gezondheid heb, ik heb ook nog allerlei fancy allergieën en ik ben hondsmoe.
Zo. En nu ga ik met Bioslock neuken.
Ja nou er is dus een vent, en die heet Athanesius. En die dacht: "Laat ik een theorie verzinnen over de incarnatie van Jezus Christus." En daar moet ik een essay over schrijven. En dan wil niet.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je studie audrey?
oh gelukkig maar ik dacht al ze is toch niet ziekquote:Op zondag 6 maart 2005 19:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even ter informatie: ik ben nu niet met Bioslock aan het neuken.
* AudreyHepburn paaldanst in bus 12.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh gelukkig maar ik dacht al ze is toch niet ziek
oeh paal/buikdansende frollie in de 12quote:Op zondag 6 maart 2005 19:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn paaldanst in bus 12..
.
.
Een frollie ?quote:Op zondag 6 maart 2005 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeh paal/buikdansende frollie in de 12![]()
![]()
jaquote:
neen !quote:Op zondag 6 maart 2005 20:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iets met "Frollic het hondenvoer.".
[bioslock]Dingenquote:Op zondag 6 maart 2005 20:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, zo kan ie wel weer. Ben het een beetje zat dat het forum zo sloom is. Ik ga maar eens wat doen. Ofzo.
quote:yvonne - „Saatfrüchte dürfen nicht vermahlen werden.“(slaapt) zegt:
whahaha
Ik snap het leven ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:17 schreef Ruis het volgende:
ik snap er geen zak van
msn logs plaatsen mag toch niet ?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:17 schreef Ruis het volgende:
ik snap er geen zak van
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:29 schreef Ruis het volgende:
godverdomme BB,crew
in t topic, moet je zien wat je gedaan hebt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |