je geld of je leven .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
*sprak hij wijs uit naam van de hele wereldbevolking*
Ventje, ik snap niet dat je hier nog steeds post. Je punt is allang duidelijk en je hebt zelfs geen bash meer van me gekregen, wat wil je nou?
Dude, waarom denk je dat hij geen fotoboek heeft?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:17 schreef Salvad0R het volgende:
je posts stralen een soort van erkenning-zoekende ongelukkigheid uit.. heb je soms trauma's opgelopen voor je pubertijd?
lol inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, waarom denk je dat hij geen fotoboek heeft?
1+1=2
en daar verdween hij, eenzaam met z'n staart tussen z'n poten .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het topic bloedt nog harder dood dan kasta's laatste date, ik denk dat ik het voor gezien hou
Jullie waren een geweldig publiek! Voor de aanhangers: Veel plezier met jullie nieuwe mod!
Voor de newbies: Bedankt voor het lurken:
Voor de oldbies: Ook bedankt!
Voor eventuele betrokkenen: Denk maar niet dat ik jullie nu allemaal haat ofzo, dit was een heerlijke bash en wat je er van vond moet je zelf maar weten, ik koester geen wrok ofz
Kasta is nog steeds okay, muus is geen slet, salvador kan er ook niks een doen, tessje is nog steeds dik, en pp zal altijd een saaie zak blijven.
Trusten en tot morgen allemaal
Met recht een afdruiperquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
en daar verdween hij, eenzaam met z'n staart tussen z'n poten .
Trusten vent.
Hey, hij moet zich nog even klaarmaken voor hij het nachtleven in kan, daarom gaat ie nu al weg.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
en daar verdween hij, eenzaam met z'n staart tussen z'n poten .
Trusten vent.
Goh, hoe zou dat toch gekomen zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:29 schreef tommy4487 het volgende:
sommige topics kunnen vreemd lopen
eerst met z'n allen ruis bashen
dan met z'n allen alles en iedereen elkaar gaan bashen
En Xennia is geen varken, maar een mals roze biggetjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
Voor eventuele betrokkenen: Denk maar niet dat ik jullie nu allemaal haat ofzo, dit was een heerlijke bash en wat je er van vond moet je zelf maar weten, ik koester geen wrok ofz
Kasta is nog steeds okay, muus is geen slet, salvador kan er ook niks aan doen, tessje is nog steeds dik, en pp zal altijd een saaie zak blijven.
Ruilen tegen wat oorsmeer?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:33 schreef MUUS het volgende:
Hè, en het werd net spannend..
*in neus pulkt*
Run Forrest! Run!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
Kasta is nog steeds okay
Dan weet je nog niksquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
zat net ook ff te kijken of ie dapper genoeg was om z'n kanus in het fotoboek te zetten
Negative.
dan weet je het wel
Hmmm... welke kleur?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ruilen tegen wat oorsmeer?
Oi, da's mijn tekst.quote:
Beetje bruin-gelig.quote:
Flikker toch op man!quote:
jawel.quote:
Me dunkt. Al schijnt een maand al lang te zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:36 schreef Posdnous het volgende:
Deze nieuwe mod blijft lang, denk ik.
Ik weet niet. Werkt het?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Ruis het volgende:
proberen jullie me dood te vervelen of wat?
Nee, MUUS gaat nu haar oude fotoboek-foto's online zetten en hier posten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Ruis het volgende:
aan verveling of aan de strop, treinkoppen is ook okè.....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Ruis het volgende:
Deal.quote:
Neh, die teksten zijn te oudbollig.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Flikker toch op man!
Tegenwoordig noem je alles wat ik typ "jouw tekst".
Als ik ga citeren uit de bijbel ga je nog beweren dat jij het geschreven hebt.
Je, he, ho eens ff...quote:
muus heeft nog een roze mossel in de aanbieding, alleen deze week met een vage witte saus eropquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je, he, ho eens ff...
Ik wil natuurlijk alleen ruilen tegen een ander mooi kleurtje.
of hij is gewoon lui en zoekt het niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jawel.
dan weet je dat hij een reden heeft om zn kanus niet in het fotoboek te zetten.
die reden is interessant. die kan nl. niet positief zijn .
jammer genoeg is ie m gesmeert.. had m graag nog ff verder emotioneel uitgekleed.
Dat heb je wel eens wanneer de griep heerst.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
muus heeft nog een roze mossel in de aanbieding, alleen deze week met een vage witte saus erop![]()
Jup lijkt me een goed idee als we een slowchat krijgenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:38 schreef Ruis het volgende:
en ik blijkbaar OvjL verdoemd heb..
Waarom splitsen we het forum dan niet op, ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld aan een deel "slowchat" en een deel "totaal iets anders".
Suggesties zijn welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |