Preziezz, voor hem waren er weer andere en daarvoor waren er ook weer andere. Gezeik over een openingspost. Of heb je dat nodig voor een ego-boost? En daarbij tradities zijn om vanaf te stappen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:46 schreef Kletz het volgende:
[..]
Vent je bent niets en stelt helemaal niets voor.
Loop niet te zeiken dat mensen een lowlands topic openen. En helemaal niet omdat jij dat altijd deed.
Damn ventjes zoals jij zijn triest. en nou niet zeiken en gewoon mee posten.
offtopicmodus aanquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:46 schreef Kletz het volgende:
[..]
Vent je bent niets en stelt helemaal niets voor.
Loop niet te zeiken dat mensen een lowlands topic openen. En helemaal niet omdat jij dat altijd deed.
Damn ventjes zoals jij zijn triest. en nou niet zeiken en gewoon mee posten.
jup dat was ik en nog snapt iemand hetquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:59 schreef Ibanez het volgende:
[..]
offtopicmodus aan
hee, hebben we met jou niet die leuke discussie gehad over een hardcore moshpit?? (of verwissel ik je met een andere Kletz?? )![]()
offtopicmodus uit
[
quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:39 schreef Kletz het volgende:
[..]
jup dat was ik en nog snapt iemand het![]()
quote:Duidelijk 37 stabwoundz op lowlands!!
duidelijk!!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:52 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Foo Fighters lijkt me niet erg waarschijnlijk. Die hebben 2 jaar geleden al LL afgesloten. Ik gok toch weer op QOTSA
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:09 schreef Kletz het volgende:
[..]
duidelijk!!!
SOAD staan op graspop belgie, wellicht een kans dat ze ook op lowlands spelen.
En voor alle metal vrienden > slayer staat ook verscheidene fests!! waarom lowlands niet!!
Voor de rest hoop ik echt op meer metal als the haunted ofzo. Lekker thrash!!!!!! en misschien hatebreed wel... dat zal wel een vette band zijn voor lowlands!!
Ja QOTSA moeten echt komen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:52 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Foo Fighters lijkt me niet erg waarschijnlijk. Die hebben 2 jaar geleden al LL afgesloten. Ik gok toch weer op QOTSA
Da's dan minder.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:45 schreef Da hopman het volgende:
In topic I meldde ik al dat Jamie Cullum een goede kanshebber was. Vandaag is gemeldt dat hij ook op Werchter staat. Nu lijkt het er dus op dat hij zo'n beetje alle grote festivals af gaat struinen.
verkapte tvp
Inderdaad, en er zijn er zat in het land want de week ervoor is Reggae Sundance.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:18 schreef super-muffin het volgende:
tvp
Een reggea act lijkt me ook wel relaxt.
Wel een van de beste tvp's die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wil Nine Inch Nails
eigenlijk een tvp
Ik vraag me gewoon af wat de regels voor zo'n evenement zijnquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:18 schreef greatgonzo het volgende:
wat wil je weten dan, hoeveel bier je mee mag nemen? Zodat je alvast in kan gaan slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |