abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2005 @ 20:40:08 #276
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25416319
Kaarsje staat klaar, Fluf!
Wat moeilijk en naar dat die spasticiteit zo "ver reikt"... Ik hoop op meer goed nieuws en duim ervoor!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25416353
Die kaarsjes steken we gelijk weer aan hoor!
Maar ja, het is en blijft allemaal zwaar voor jullie. Vooral de onzekerheid over hoe het allemaal verder gaat. Ik blijf aan jullie denken. Dikke kus
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_25416554
Phluphy de kaarsjes staan klaar!!!

Djulian gaat stukje bij beetje beter. Zijn melk is nog een groot probleem. We krijgen het meeste binnen als hij in de box ligt en de melk in het kleine flesje gegeven word die hij zelf vasthoud dan. Ik merk nog wel dat hij nog aan het afvallen is. Kleding die niet meer strak zit, luiers die bijna te groot lijken in zijn middel.
Morgen weer zijn urine opvangen, ik hoop dat die nu goed is.
pi_25416625
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:18 schreef babyfeet het volgende:
He bar dat weet ik nog wel die tip had ik je gegeven toch?
fijn dat die geholpen heeft
wel leuk zo'n ding om naar je baby te kijken je kan er geen genoeg van krijgen lijkt me
Klopt was op de chat en heeft echt enorm geholpen thx nog

Phluphy ook hier zal een kaarsje klaarstaan sterkte hoor
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Licht Ontvlambaar maandag 7 maart 2005 @ 21:06:40 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25416689
Phluph Ik loop morgen in de pauze de brug even over naar de olv om een kaarsje te branden.
Ik kan me voorstellen dat je je niet zo thuis voelt tussen onze relatief 'kleine' probleempjes. Ik heb me eigenlijk ook nooit echt gerealiseerd hoe Danyels situatie nu echt is. Ik geloof dat ik wat dat betreft een beetje mijn kop in het zand heb gezeten. Ik zie zo graag alleen maar de positieve dingen In elk geval een dikke knuffel voor jou, Jeroen en natuurlijk ook voor Danyel!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 7 maart 2005 @ 21:17:14 #281
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25416816
Phlups, vervelend voor je dat je het gevoel hebt dat je hier niet helemaal op je plek bent, kan me er wel iets bij(proberen dan) bij voorstellen. Wat ik mij ook kan voorstellen dat het elke keer weer confronterend is voor je om te lezen wat kindjes van zijn leeftijd al kunnen. En dan ons "geneuzel" over ditjes en datjes... Vind het wel heel fijn dat je ons nog updates geeft over Danyel( en over jouzelf natuurlijk!!!!) Ik brand morgen ook een kaarsje
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_25416976
Phluphy heel veel sterkte overmorgen..
Fijn dat je aan Danyel wel kunt zien dat hij goed in zijn vel zit.
Van wat voor onderzoeken kunnen jullie de uitslag verwachten overmorgen, als ik mag vragen..? Hebben ze gekeken of hij eenvoudige patronen wel kan zien ed (bijv zo'n smiley-gezichtje)?
Succes bij de revalidatie-arts
  maandag 7 maart 2005 @ 22:00:47 #283
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25417109
Overmorgen dus, he? Dan wordt ie een half!
Geluksdag van maken?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25417360
Lieve Fluf heel veel sterkte overmorgen! Ik denk aan jullie en zal zeker een kaarsje branden. Liefs voor jou, Jeroen en je lieve dappere ventje!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 7 maart 2005 @ 23:23:51 #285
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25418355
Jeetje wat heftig allemaal phluphy, ik had daar ook geen idee van... Heel veel sterkte en ik zal voor jullie duimen!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 7 maart 2005 @ 23:51:13 #286
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25418869
Lieve fluf ook hier word een kaarsje gebrand en geduimt
voor Danyel
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:32:48 #287
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25422506
Ik ben blij dat je hier eerlijk en open post Phluphy, had niet anders van je verwacht. Had ookal zo'n vermoeden. Je bent altijd zo geinteresseerd in andere mensen, maar dat zijn we ook altijd in jou en je kleintje.
Ik kan me heel goed voorstellen wat je zegt.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat destijds de diagnose niet zo diep doorgedrongen is dan nu door jouw post.
Op dat moment viel er aan Danyel nog niet veel te 'zien', maar nu is daar dan toch die confrontatie met zijn diagnose.
Lieve Phluphy, lieve Jeroen, en lieve lieve Danyel, woensdag brandt ons kaarsje voor jullie.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:36:59 #288
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25422539
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:00 schreef Sugar het volgende:
Overmorgen dus, he? Dan wordt ie een half!
Geluksdag van maken?
Huh? Hoe kwam ik er gisteravond bij dat het gisteren al de 9e was en overmorgen dus de 11e?
Zit er dus twee dagen naast. Lekker...

Dan hopen dat er iets extra's te vieren is de 11e, behalve zijn halfverjaardag!
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2005 @ 09:01:03 #289
81992 Githa
pi_25422703
lieve phluphy heel veel sterkte morgen....
Het weten is èèn ding het ervaren een ander

Djulian ook jij moet gezond blijven he
pi_25422886
Pluph, Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het moet zijn om hier je verhaal te doen, juist omdat er geen vergelijksmateriaal is. Ik kan me een voorstelling maken wat er allemaal met jullie gebeurd maar weten doe ik natuurlijk niks.

Ik kan jullie in ieder geval veel succes wensen en gelukkig zit jullie kleine man wel lekker in zijn vel en oogt hij happy.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:56:08 #291
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25424069
Flufferd ik hoef hier niks meer over te zeggen denk ik he

Jolie is afgevallen, 500 gram in 6 weken tijd. Ze weegt nu 8600 gram en is 73,5 cm. Alles in orde en wel opgevoed ze gaf de cb mevrouw een handje
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:51:29 #292
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25424785
LB, was dus geen probleem dat ze afgevallen was?

Het grote opvoeden is hier echt begonnen nu. Léon tijgert er flink op los door de kamer. We hebben een kist als tafel en aan de zijkant zit een wijnrek, gevuld dus ook. Tot voor kort kon ik hem gewoon omdraaien en dan ging hij weer vrolijk een andere kant op. Maar gister ging hij heel doelbewust elke keer weer terug naar dat rek. Dus ben ik erbij gaan zitten en zei dan "Nee". "Ja en?" zag je hem denken, dus moest ik ook zijn handje telkens weghalen. Dat vond hij 1x goed, 2x ging ook nog wel, maar bij de 3e x begon dat lipje te trillen. Bij de 4e x begon hij te huilen, bij de 5e x harder en bij de 6e x ging hij plat op de grond liggen huilen. En elke keer daarna mij weer aankijken hè. Ik had echt zo'n vreselijke moeite om mijn lachen in te houden bij dit theatrale gedrag van hem. Dus daar zat ik met 1 hand voor mijn mond. We hebben dit wellus/nietus-spel een tijdje volgehouden, totdat hij het maar opgaf en languit op de grond dramatisch lag te huilen met krokodillentranen. Toen toch maar even opgepakt en geknuffeld, maar o o O wat een donderstraal!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:08:05 #293
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25424992
Nee, ze eet goed enzo. Waarschijnlijk komt het doordat ze zich beter kan voortbewegen. Ik maak me ook geen zorgen ofzo. Ook die lijn van d'r lengte is wat minder steil geworden dus.

Hehe Léon zo hoort het! Laat ze maar weten dat je er bent.
Het zijn de afgelopen weken echte ukkies geworden he? Jolie heeft echt een enorme sprong gemaakt in reageren en spelen enzo. Leuk he?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:29:55 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25425265
Nou inderdaad! Nog maar een paar maandjes en dan zijn ze zelfs uit dit topic gegroeid.
pi_25425394
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:29 schreef dutchie het volgende:
Nou inderdaad! Nog maar een paar maandjes en dan zijn ze zelfs uit dit topic gegroeid.
oooo mèèèèn
zeg dat sooort dingen nou niet

hier gaat het allemaal opeens zo snel
ze heeft 2 tandjes, gaat zitten vanuit ligstand, ze staat langs te tafel (en ze zet al kleine stapjes om erlangs te lopen..), ze gaat dus ook uit zichzelf staan
en dat allemaal in een tijdsbestek vane en week of 3

gelukkig kan ze ook nog een klein beebietje zijn en lekker bij je op schoot willen slapen
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:42:22 #296
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25425452
A gos!!

Ik heb trouwens tegen Léon gezegd dat hij wel ff snel een bos haar moet groeien binnen nu en 3 maanden. Het is nog best wel een kaal knikkertje.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:51:11 #297
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25425564
flufs ook ik brand een kaarsje voor Danyel, en wat fijn dat hij lekker in zn vel zit

Jolie wat ben je netjes opgevoed zeg netjes een handje geven

Djulian niet zoveel afvallen hoor, hoop dat het snel beter gaat anitra mail je vandaag of morgen, ben weekje weggeweest, verklaart waarom het zo lang duurt

ik is vandaag met mijn kleine grote man naar het cb geweest voor zn eerste prikje. hij was echt zielig hij was zo lekker vrolijk daar, lag allemaal te zwaaien met zn armen en benen van plezier en lachen naar die mevrouw, krijgt hij prikje dat was zwaar huilen ineens. ocharm dat manneke.
kwamen we thuis had hij honger, ik hem aangelegd, 45 min later zit hij in zn wippertje te spelen en ineens hoor ik stikgeluiden, ik erop af en hem eruit halen en rechtop houden, komt er toch een golf melk uit maxim en mama zaten samen helemaal onder, incl de vloer zielig....

maar maxim is nu al wel 62,7 cm en weegt maar liefst 7480 gram dwz 5 cm en 1,5 kg erbij in 1 maandje tijd
pi_25425803
Pluphy, mijn kaarsje brandt altijd voor jullie

Martineke volgens mij geef jij slagroom!!!! Fijn dat alles goed gaat (op het spugen na dan)
  dinsdag 8 maart 2005 @ 13:21:57 #299
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_25425934
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:42 schreef dutchie het volgende:
A gos!!

Ik heb trouwens tegen Léon gezegd dat hij wel ff snel een bos haar moet groeien binnen nu en 3 maanden. Het is nog best wel een kaal knikkertje.
Mijn mannetje is afgelopen zondag voor het eerst geknipt! Niet dat hij nou heel veel en lang haar had hoor, maar hij kreeg echt van die ongelijke plukken. Nu is er een leuk modelletje in geknipt.
Je verhaal over opvoeden vond ik trouwens ook zo herkenbaar. Alleen vergaat het lachen mij na een paar maanden wel. Al moet ik toch lachen als hij zijn "boevenkop" weer trekt.

LadyS, wat een lieve foto van Amber .

LB, het is dus niet erg als die kleintjes weer afvallen? Ik heb nl. het idee dat Melvin ook is afgevallen. Al zal dat idd komen doordat ie zich veel meer voorbeweegt. Netjes trouwens dat Jolie die mevrouw een handje gaf. Je voedt haar keurig op hoor! Die van mij wil zelfs nog steeds niet zwaaien luie donder
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 8 maart 2005 @ 13:28:16 #300
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_25426031
Vergeet ik helemaal Phluphy veel succes te wensen morgen.
* Jambo steekt ook een kaarsje op.

En Maxim zijn eerste prik gehad. Hoe vond je het Martineke? Ik vond het vreselijk, maar goed, ik ben zelf dan ook geen held als het op naalden aankomt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')