abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26177775
Ik zal in iedergeval nooit van mijn leven een probleem hebben met de IND, dat is iets wat ik zeker weet

Grappig is het overigens dat een gast die er overal uitgeknikkerd wordt mij gaat vertellen wat een ondernemer is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26179769
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Grappig is het overigens dat een gast die er overal uitgeknikkerd wordt mij gaat vertellen wat een ondernemer is
Diego, het is simpel, als jij meer dan 5% van het geplaatste aandelenkapitaal van een onderneming bezit, ben jij voor de wet ondernemer.

Aangezien je stelt een eigen bedrijf te hebben, heb je minimaal 50% + 1 van de aandelen, anders is het bedrijf niet van jou (Heb je er geen zeggenschap in)

Je bent dus gewoon ondernemer en als je werkelijk een internationaal opererend bedrijf hebt, had je dat ook dondersgoed geweten, want de belastingdienst herinnert je er elk jaar weer aan.

Je geloofwaardigheid is dus gewoonweg als sneeuw voor de zon verdwenen.
pi_26182604
Je moet geloven wat je zelf wil.

Ik ben in elk geval geen ondernemer terwijl ik wel een aanmerkelijk belang heb in een bedrijf.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26182686
quote:
Aangezien je stelt een eigen bedrijf te hebben, heb je minimaal 50% + 1 van de aandelen, anders is het bedrijf niet van jou (Heb je er geen zeggenschap in)
Bullshit opmerking want dat is afhankelijk van de statuten
pi_26188249
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet geloven wat je zelf wil.
Exact, ik ga er verder dus niet meer over in discussie. Ga nu maar weer on topic.
pi_26208950
Nee, want er staan nog wat punten voor je open, zodat jij je nog verder belachelijk kan maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')