quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:45 schreef ondeugend het volgende:
Uit een ander topic....
Assen
[afbeelding]
I knowquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oorpijn suckt, vanmiddag naar de huisarts
Is dat het koudste stadje in weet ik veelquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een kut, klote, tering, grafweer![]()
Enne... voor kou moet je naar Oymyakon gaanLaagste temperatuur -71, gemeten. Ach, in februari is de gemiddelde tempetatuur daar nog -44,3 dus valt wel mee
Absolute max. is daar -11 in februari
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:51 schreef Youssef het volgende:
Nu het toch sneeuwt mag het van mijn nog wel een tijdje aanhoudenChaos
Nog sterker, dat kan met sommige dingen niet eens, te koud.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:51 schreef Youssef het volgende:
Als ze iets in de vriezer leggen dan leggen ze het gewoon buiten![]()
Koudste bewoonde stad van de aarde, ja. Op Oost-Antartica worden nog lagere tempetaturen gemeten dan in Omyakon, namelijk -89.4 graden, dat is het record, maar is niet bewoond, is ook geen leven mogelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Is dat het koudste stadje in weet ik veelOoit een programma over gezien, geen leven joh daarzo. Ik bedoel, altijd dikgekleed en dikke wanten, daar valt toch geen fuck te doen?
Als ze iets in de vriezer leggen dan leggen ze het gewoon buiten
![]()
Nu het toch sneeuwt mag het van mijn nog wel een tijdje aanhoudenChaos
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
US verhaal is van lars maar toch graag gedaan hoor![]()
oorpijn suckt, vanmiddag naar de huisarts
Als het een ontsteking is weten ze wel hoe ze het aan moeten pakken en ben je er misschien eerder vanafquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx ondeugd en rietik hoop niet dat het een ontsteking is
quote:
Psst..quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beroepentest: weerman of toch iets in de luchtvaart.
[i]Major tom to ground control.[i]![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:14 schreef Didiot het volgende:
Laat me raden, Riet heeft de website van NGC of Discovery Channel open staan![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:14 schreef Didiot het volgende:
Laat me raden, Riet heeft de website van NGC of Discovery Channel open staan![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had al even via Google gekeken of de tekst niet letterlijk overgenomen was.
![]()
![]()
![]()
Goede site iddquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:28 schreef Faithz het volgende:
Ik kwam hier uit: http://www.vwkweb.nl/
Maar daar heeft ie het ook niet allemaal vanGeloofwaardigheid blijft stiijgen
![]()
Denk niet dat je met een MBO diploma word toegeaten op Meteorologisch Instituut Delftquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
Beroepentest: weerman of toch iets in de luchtvaart.
ja vreemd is dat he ? op TV zie je allemaal problemen door sneeuw, en hier ligt totaal geen sneeuwquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:29 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen sneeuwvlokje gezien... (eindhoven - den bosch)![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Vond het al een lang en duidelijk verhaal voor OPM.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:36 schreef Youssef het volgende:
Kzie net de ontruiming van dat MaagdenhuisRestecp voor de plisie, ook al hebben ze een goed punt. Ze zien er een beetje kansloos krakerachtig uit.
![]()
Faithz, ik wist niet dat het in Belgiënog niet sneeuwde, zoals je merkt sneeuwt het in de Nederlanden wel flink \o/
Heel erg raar, ik hoorde het op de radio, dacht dat het een grapje wasquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja vreemd is dat he ? op TV zie je allemaal problemen door sneeuw, en hier ligt totaal geen sneeuw![]()
mogge allemaal![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk niet dat je met een MBO diploma word toegeaten op Meteorologisch Instituut Delft
Gewoon even naakt omrollen in de sneeuw en dan afdrogen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:58 schreef ondeugend het volgende:
Zo genoeg geluierd... eerst maar eens even douchen.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Bedankt Lars, zat alweer op hete kolen te fokken net. Sorry.
![]()
Vond het al een lang en duidelijk verhaal voor OPM.![]()
Slimmerikquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]Jesse houdt inderdaad niet zo van typen.
![]()
Bij de laatste werkgever ook veel zaken met die amerikanen gedaan en je moet je echt aan hun aanpassen, zeker als je iets van ze wil.Canadezen zijn een stuk relaxter.
Ze hebben trouwens geen humor.Belde een keertje op met de mededeling "me Ali gonna send you bomb" nog geen 30 seconden hing er een rechercheur van de NYPD aan de lijn. Elke keer dat ik daarna belde werd ik direct doorverbonden.
Heb er in ieder geval wel van geleerd om dit de volgende keer vanaf andermans toestel te doen.![]()
quote:
Foto'squote:Op woensdag 2 maart 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Chess.. nee, helaas, nu niet, want moet effe allerlei documenten bij elkaar zoeken en mailen naar een typgeit van het UWV
Net 2 grijze containers ondersteboven leeg gekiept in de tuin voor een arbeidsovereenkomst![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=bs+player&lr=quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn (of iemand anders), kun je die link van bs player nog es posten?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:want
![]()
maar idd, der is er maar 1 die met zulke info kan komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |